Citat:
Ursprungligen postat av Xedious
Fick precis ett mail att min order är bruten och att jag ska få pengarna tillbaka så fort jag skickat in lappen. Grejjen är att jag fått kollinr så paketet är ju skickat.
Du som trillat i fällan och tror att detta är seriöst företag; hur kommer det sig då att jag inte kan få mina pengar innan de fått lappen?
Svar på sista frågan: Jag sa till honom att allting var bluff och att jag inte ville vara med längre. Han sa att jag hade fel, skrattade och sa att jag gott kunde stå vid sidan och se på när han tjänade massa pengar

Se där, bra! Supporttjejerna är grymt duktiga att ha och göra med, de är alltid hjälpsamma och löser eventuella problem för att alla ska bli nöjda! Nu när ordern är bruten så
bör paketet gå tillbaka per automatik (elektroniskt kolli-id), men detta kan du enkelt kolla med supporten
Att de först behöver lappen innan du kan få tillbaka dina pengar är rätt logiskt! För när ni genomförde registreringen för dig som distributör så gick ni igenom (
eller kanske inte?) och checkade för ett avtal (elektronisk signatur) "Terms and Conditions / Policies & Procedures". Likaså om man vill sluta som distributör så är det ett avtal, men då räcker det inte bara med ett muntligt avtal utan de behöver även få in det skriftligt. Detta för att undvika att misstag ska ske eller att det missbrukas på något sätt!
Låter lite trist med din vän där.. Skulle han ha varit en seriös distributör så skulle han personligen "tagit hand om" och hjälpt dig att avsluta din distributörsprofil, inte skämtat bort och gjort narr av det. Det är tråkigt att höra om sådana distributörer då de drar ner oss andra.