Finns det någon app som gör att man kommer åt upplåsningsskärmen genom att trycka på ex volymknappen istället för "power-knappen"? Har ny mobil och den känns inte riktigt ergonomiskt rätt. Med min förra mobil kunde jag låsa upp med enhandsfattning.
Finns det någon app som gör att man kommer åt upplåsningsskärmen genom att trycka på ex volymknappen istället för "power-knappen"? Har ny mobil och den känns inte riktigt ergonomiskt rätt. Med min förra mobil kunde jag låsa upp med enhandsfattning.
Nu behöver jag er hjälp, Galaxy S4 och jag vill ha klocka och datum på displayen hela tiden när den är låst läge, alltså så fort jag inte använder den.
Jag har provat några appar men då får jag bara klockan och datumet när den laddas.
Nu behöver jag er hjälp, Galaxy S4 och jag vill ha klocka och datum på displayen hela tiden när den är låst läge, alltså så fort jag inte använder den.
Jag har provat några appar men då får jag bara klockan och datumet när den laddas.
Försök att förklara för mig som om jag vore fem år hur jag skall göra för att ha en digital klocka så fort skärmen är kolsvart av någon anledning, oavsett om den är på laddning/dockad eller inte.
Jag har inte full koll på skillnaden mellan appar och widgets ännu.
Jag får igång en klocka via dagdröm läge, men där finns ju bara alternativen dockad/laddning. (Kaloer Clock) den har precis det jag vill om den bara gjorde som jag vill också.
Jag har nyligen gått från Ifåne och älskar den här telefonen men jag vill att klockan skall starta av sig självt.
Varför kör du inte telefonen igång hela tiden? D.v.s aldrig aktivera låset, tror det är möjligt, inte testat på min Note 3 men gick på min gamla HTC Senastion.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!