2010-12-26, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dammat
Då är det alltså bättre att köpa comviq surf paket varje månad istället?
Då har man ju i alla fall ett visst antal Gb varje månad beroende på vad jag laddar med.
Ja, något form av abonnemang där det ingår någon viss volym att surfa på, annars blir det väldigt dyrt.
Jag hoppade ifrån comviq kontantkort (som jag laddar med kompis) till tele2 kompis abonnemang när jag skaffade en smartphone, och sedan bara ett pluspaket på 1GB datavolym per månad. Du kan behålla samma nummer.
Citera
2010-12-26, 14:03
Medlem
QBears avatar
Söker GPS som har sverige och norge kartor som man kan ladda hem så att de ligger på telefonen så man slipper tanka hem dom on the fly som man gör med google maps.

Testade Aura men det fungerade inget vidare på min desire, helst ska det fungera på en wildfire också.

Tips?
Citera
2010-12-26, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av woicer
Ja, något form av abonnemang där det ingår någon viss volym att surfa på, annars blir det väldigt dyrt.
Jag hoppade ifrån comviq kontantkort (som jag laddar med kompis) till tele2 kompis abonnemang när jag skaffade en smartphone, och sedan bara ett pluspaket på 1GB datavolym per månad. Du kan behålla samma nummer.

Hittade lite om det nu, står att jag surfar för max 3kr dagen med komviq kompis.
Citera
2010-12-26, 14:08
Medlem
jockmokk15s avatar
Fick en andriod mobil i julklapp och söker nu lite användningsbara appar, spel jaga llt som är bra :P
Citera
2010-12-26, 16:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av QBear
Söker GPS som har sverige och norge kartor som man kan ladda hem så att de ligger på telefonen så man slipper tanka hem dom on the fly som man gör med google maps.

Testade Aura men det fungerade inget vidare på min desire, helst ska det fungera på en wildfire också.

Tips?

ladda ner navigon jag gjorde det riktigt bra GPS program! du kan hitta den gratis på t.ex droidappz.org
Citera
2010-12-26, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av QBear

Tips?
Copilot live. Finns på applanet helt gratis. Kartorna laddas ner i förväg, vilket gör programmet mycket snabbt vid användning.
Citera
2010-12-26, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Stranger
Hur avslutar man Spotify. Hittar ingen stoppknapp eller stänga av knapp? Måste stänga av genom Advanced Task killer.

Sen en annan fråga. Efter senaste uppdateringen kom... så måste jag varke gång jag ska in och smsa scrolla igenom hela dialogen med den jag ska messa för att komma till sista meddelandet. Innan startade den automatiskt i botten på det sista, nu när man kommer in så startar den högst upp?

Citat:
Ursprungligen postat av dynamit-kisen
Vilken telefon har du?

HTC LEGEND
Citera
2010-12-26, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Stranger
HTC LEGEND

Du behöver aldrig avsluta program manuellt i Android, pausa musiken och tryck på hemknappen så stänger Android själv ner programmet när det börjar på slut på minne
Citera
2010-12-26, 22:46
Medlem
Finns det någon kalender där man kan lägga in aktiviteter så att det blir ungefär som ett skolschema? Vill att man skall se vecka för vecka samt att man ser timmar för varje dag. Om man exempelvis lägger in jobb mellan 07.00 och 16.00 på måndag blir det ifyllt på schemat.
Citera
2010-12-26, 22:50
Medlem
Lullebulle1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luckexx
Finns det någon kalender där man kan lägga in aktiviteter så att det blir ungefär som ett skolschema? Vill att man skall se vecka för vecka samt att man ser timmar för varje dag. Om man exempelvis lägger in jobb mellan 07.00 och 16.00 på måndag blir det ifyllt på schemat.
http://www.appbrain.com/app/a-timeta...aplustimetable

Använder det för skolan, rätt så najs förutom att jag inte kan hitta det på market med min Spica och var tvungen att tanka det igenom ett alternativt market.
Citera
2010-12-27, 07:56
Medlem
Pallevantes avatar
Finns det något snabbt sätt att ge mina kontakter bilder? Synka med facebook eller nåt liknande, tycker mig ha hört att det ska gå. Så att alla kontakter får deras presentationsbild på facebook.

Letar också efter en app där jag kan gömma alla mina erotiska mms. Typ en mapp dit jag kan flytta lite bilder och gömma undan. Ni förstår.
Citera
2010-12-27, 10:42
Medlem
black_devils avatar
porta java program till android!

nån som vet om det finns något bra program man kan convertera .jar filer till android?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in