2013-02-22, 16:27
Medlem
Taalmannens avatar
Den som vill kunna använda Eniros kartor i Oruxmaps, kan kolla mitt nyligen gjorda inlägg på Kartplotter Android.
Citera
2013-02-23, 22:15
Medlem
Jullsans avatar
Är det för någon annan som språket på Viber har ändrats? Det var på svenska innan men nu efter uppdateringen blev det engelska Och nej har inga problem med engelska tyckte bara det var lite skumt.
Citera
2013-02-23, 23:54
Medlem
Varför finns det så otroligt många olika wikipedia-appar??
Vad är skillnaden mellan dem? Är den officiella alltid bäst?
Är de andra bara skamlösa kopior, och är det ens lagligt att bara kopiera så?
Citera
2013-02-24, 00:18
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulder
Varför finns det så otroligt många olika wikipedia-appar??
Vad är skillnaden mellan dem? Är den officiella alltid bäst?
Är de andra bara skamlösa kopior, och är det ens lagligt att bara kopiera så?
Skitsamma. Använd Google när du söker så lär du få de bästa svaren oavsett om det är från Wikipedia eller inte.

"Bäst" är ju ett begrepp som du själv får tolka in vad du vill i. Testa och välj..?
Citera
2013-02-24, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Skitsamma. Använd Google när du söker så lär du få de bästa svaren oavsett om det är från Wikipedia eller inte.

"Bäst" är ju ett begrepp som du själv får tolka in vad du vill i. Testa och välj..?

Det var ju inte så informativt svar. Om du inte vet utan bara tycker det är skitsamma så är det ju inget svar på min fråga..

Det finns ju inte exakta angry birds kopior, google kopior, spotify kopior osv ( som HETER exakt så alltså, som är fallet med wikipedia apparna)

Om det kom såna kopior av angry birds etc som hette likadant skulle de ju bli stämda så det visslade om det. Så varför verkar det vara fritt fram att göra kopior av wikipedia?

och vad som är "bäst" - ja hur snabba de är, hur smidiga, användarvänliga, lätta menyer, funktioner.
Ni som ANVÄNDER wikipedia i mobilen och inte tycker det är skitsamma kanske kan säga vad ni tror och tycker?

Kolla själva vad många det finns: https://play.google.com/store/search?q=wikipedia&c=apps
Senast redigerad av Ulder 2013-02-24 kl. 20:16.
Citera
2013-02-24, 20:28
Medlem
Lullebulle1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulder
Det var ju inte så informativt svar. Om du inte vet utan bara tycker det är skitsamma så är det ju inget svar på min fråga..

Det finns ju inte exakta angry birds kopior, google kopior, spotify kopior osv ( som HETER exakt så alltså, som är fallet med wikipedia apparna)

Om det kom såna kopior av angry birds etc som hette likadant skulle de ju bli stämda så det visslade om det. Så varför verkar det vara fritt fram att göra kopior av wikipedia?

och vad som är "bäst" - ja hur snabba de är, hur smidiga, användarvänliga, lätta menyer, funktioner.
Ni som ANVÄNDER wikipedia i mobilen och inte tycker det är skitsamma kanske kan säga vad ni tror och tycker?

Kolla själva vad många det finns: https://play.google.com/store/search?q=wikipedia&c=apps
https://wikimediafoundation.org/wiki/Terms_of_use
https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/
Citera
2013-02-25, 00:10
Medlem
Okej, jag fattar, de är alltså bara glada om deras verk sprids, och det är öppen källkod, osv. Check
Citera
2013-02-25, 14:31
Medlem
Cecilia.s avatar
Blir galen på aftonbladets app, den plingar till i tid och otid med något nytt jävla tidningsinslag. Hur får jag bort notifieringarna?
Citera
2013-02-25, 14:43
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cecilia.
Blir galen på aftonbladets app, den plingar till i tid och otid med något nytt jävla tidningsinslag. Hur får jag bort notifieringarna?
Avinstallera skiten och surfa in på sidan med webbläsaren istället så slipper du deras skit
Citera
2013-02-25, 17:48
Medlem
BirgittaSpetss avatar
Hejsan!
Jag söker den enklaste och bästa översättare-appen från eng. till swe.
Den skall fungera offline.
Simplistisk layout är ett plus.

Tacksam för hjälp.
Citera
2013-02-26, 16:33
Medlem
BirgittaSpetss avatar
Hej!
Till min sonyericsson följde en app med som heter helt enkelt "kamera".

När man fotar med denna kommer bilderna till en mapp på minneskortet.

Jag skulle vilja ha en annan enkel kamera-app också så att vissa bilder jag tar kommer till en annan mapp.

Vilken rekommenderas? Finns det en annan lösning?

Tacksam för svar.
Citera
2013-02-26, 16:45
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirgittaSpets
Hej!
Till min sonyericsson följde en app med som heter helt enkelt "kamera".

När man fotar med denna kommer bilderna till en mapp på minneskortet.

Jag skulle vilja ha en annan enkel kamera-app också så att vissa bilder jag tar kommer till en annan mapp.

Vilken rekommenderas? Finns det en annan lösning?

Tacksam för svar.
Camera360 är riktigt bra och fungerar bra på i stort sett alla enheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in