2012-02-16, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheaped
Haha ja, jävligt otrevlig var han också. Hamnade i någon dispyt med honom.

Berätta mer, låter som en riktig pundare haha.
Citera
2012-02-16, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Berätta mer, låter som en riktig pundare haha.
Kom inte riktigt ihåg vad dispyten började med men det var lite munhugg sen gick han sin väg. Skulle nog mer kalla han för extrem hipster än pundare. Såg honom häromdagen på södermalm med ett riktigt jävla prettohipstergäng, 5 killar alla med olikfärgat hår och platåskor.
Citera
2012-02-17, 09:08
Medlem
Citat:
Kom inte riktigt ihåg vad dispyten började med men det var lite munhugg sen gick han sin väg. Skulle nog mer kalla han för extrem hipster än pundare. Såg honom häromdagen på södermalm med ett riktigt jävla prettohipstergäng, 5 killar alla med olikfärgat hår och platåskor.

Har länge funderat på att dra på Office men det ni beskrev går inte ihop med det jag kallar en bra kväll, nedbajsad snubbe i ett hörn, mystisk grönhårig kaxig hipster, snubbe som pissar på väggen i toaletten.. De svartklubbar jag varit på hitintills har hållit bra mycket bättre klass än det.

Hur/ vilka är vakterna? Ogillar att veva på krogen men kommer en grönhårig hipster är det ju oundvikligt, blir man insläpad i "köket" och sedan avsläppt vid SÖS för stygn eller hur beter de sig?
Citera
2012-02-17, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Har länge funderat på att dra på Office men det ni beskrev går inte ihop med det jag kallar en bra kväll, nedbajsad snubbe i ett hörn, mystisk grönhårig kaxig hipster, snubbe som pissar på väggen i toaletten.. De svartklubbar jag varit på hitintills har hållit bra mycket bättre klass än det.

Hur/ vilka är vakterna? Ogillar att veva på krogen men kommer en grönhårig hipster är det ju oundvikligt, blir man insläpad i "köket" och sedan avsläppt vid SÖS för stygn eller hur beter de sig?
Personligen så har jag bara bra saker att säga om The office, den nedbajsade figuren tror jag huserade på We are techno och inte The office. Alla The office jag har vart på hittills har hållit hög klass, nästan men enbart nästan lika bra som kruthuset en gång var.
Vakterna har jag inte haft några problem med, några av dem har tidigare jobbat på kruthuset.
Citera
2012-02-21, 03:28
Medlem
Citat:
Personligen så har jag bara bra saker att säga om The office, den nedbajsade figuren tror jag huserade på We are techno och inte The office. Alla The office jag har vart på hittills har hållit hög klass, nästan men enbart nästan lika bra som kruthuset en gång var.
Vakterna har jag inte haft några problem med, några av dem har tidigare jobbat på kruthuset.

Den nerbajsade filuren fanns på the office, inte på wat. Kan med glädje visa dig rummet denne person låg i. hej svejs
Citera
2012-02-21, 11:29
Medlem
Det dröjer nog inte länge innan polisen gör en påhälsning på våra kvarvarande bra svartklubbar. Inte med historierna från den har tråden i alla fall.
Citera
2012-03-05, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steez
Det dröjer nog inte länge innan polisen gör en påhälsning på våra kvarvarande bra svartklubbar. Inte med historierna från den har tråden i alla fall.

Ja, för MAN KAN JU INTE BAJSA INOMHUS !?

så nu måste vi stänga ner denna svartklubb: "ofrivillig nerbajsande av annans ägo".

Tror polisen har annat att leta efter, än nerbajsade ungdomar på rave.
Citera
2012-03-06, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av japelo
Ja, för MAN KAN JU INTE BAJSA INOMHUS !?

så nu måste vi stänga ner denna svartklubb: "ofrivillig nerbajsande av annans ägo".

Tror polisen har annat att leta efter, än nerbajsade ungdomar på rave.

Polisen vill ha ordning. Om någon bajsar ner sig så har personen varit alldeles för full eller tagit några droger. Om såna saker händer några gånger på en vanlig klubb kan alkoholtillståndet vara i fara. Om det händer på en klubb som är svart från första början så är det inte så konstigt att polisen gör ett besök.

We are Techno hade besök av polisen senast. Då hade polisen uppenbarligen inget annat för sig än att stänga ner en svartklubb. Ingen större förlust i min mening, men det finns andra klubbar jag skulle tycka det var riktigt synd om de blev tvungna att stänga ner.
Citera
2012-04-06, 13:15
Medlem
Har nån hört nåt mer om Kruthuset sen de skrev "Reconstruction" på Facebook-sidan? Frånsett den senaste, intetsägande, statusuppdateringen för några dagar sen.
Citera
2012-04-08, 02:06
Medlem
Nästa helg så är det party! Hoppas blir schyssta bokningar.
Citera
2012-04-09, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T.B.T.B.
Har nån hört nåt mer om Kruthuset sen de skrev "Reconstruction" på Facebook-sidan? Frånsett den senaste, intetsägande, statusuppdateringen för några dagar sen.

Kruthuset är nere, Pinkstar strippklubb har tagit över lokalen. "kuuuuuuuul"
Citera
2012-04-09, 13:41
Medlem
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/579029_266791576743456_102790643143551_583320_1397 758931_n.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in