2020-07-30, 21:46
Medlem
sputnik100s avatar
Nyss hemkommen från utlandet och ska ta med några kubanskor ut men får då veta att alla dans ställen är stängda. Någon som kan pm mig om klubbar, rave eller något åt det hållet som kör vid sidan om så vi får dansa av oss i helgen.
Citera
2020-07-31, 02:13
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sputnik100
Nyss hemkommen från utlandet och ska ta med några kubanskor ut men får då veta att alla dans ställen är stängda. Någon som kan pm mig om klubbar, rave eller något åt det hållet som kör vid sidan om så vi får dansa av oss i helgen.

Eller tipsa här helst.
Citera
2020-08-08, 01:48
Medlem
vad är de för ställe som ligger i midsommarkransen under piccalo cabina? fråga nån brud som sa de var en replokal men de kan aldrig stämma såg ut som en klubb med en stor jävla bardisk och en jävla massa folk där?

någon som vet
Citera
2020-08-08, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toker!!!
vad är de för ställe som ligger i midsommarkransen under piccalo cabina? fråga nån brud som sa de var en replokal men de kan aldrig stämma såg ut som en klubb med en stor jävla bardisk och en jävla massa folk där?

någon som vet
inte en blek tyvärr
Citera
2020-12-25, 21:03
Medlem
Finns de några svartklubbar nu när allt stänger 20:00?
Citera
2020-12-25, 21:31
Medlem
Vad gillar ni Technostate? De kör väl bara rejvcafé där nu men ändå. Bättre än ingenting typ.
Senast redigerad av johnthedickholmes 2020-12-25 kl. 22:12.
Citera
2020-12-25, 21:37
Medlem
chimichurris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evilbamse
Finns de några svartklubbar nu när allt stänger 20:00?

Jag sitter på en just nu i Göteborg. Sedan finns ju strippklubbarna som stänger 05.00 varje natt och säljer folköl. Man kan ta med en fickplunta och smyga med. Sedan har vi nattöppna ställen utan alkohol som kör som vanligt. Men parkan ligger nere helt just nu.
Citera
2022-04-05, 18:30
Medlem
Jag är nyinflyttad i stan och har likt många här dålig koll på vilka klubbar/listor/föreningar man bör signa upp sig själv på för att hitta lite svartisar i Stockholm. Om någon vänlig själ har tid och lust får ni gärna tipsa, antingen här eller i PM, om allt från FB grupper, till maillistor. Skulle uppskatta detta något enormt!

Tack på förhand!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in