2012-02-06, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av japelo
Kan även tillägga att helgens bravader på the office#21 var otroliga!

http://www.youtube.com/watch?v=zn_g06_2FZo&list=PL6A6E9C02B6E9FB70&featur e=plpp_play_all

Office var inget spec i lördags anser jag. Men jag gillade nog inte Line up:en, därför. Men det där med att enbart ha 2 toaletter inomhus och en pissoar utomhus känns lite sådär när det är -15 grader ute. Börjar dock bli extrem hipstervarning på Office och det är synd, allt blir bara sämre och sämre....
Citera
2012-02-11, 00:13
Medlem
Fixiebikes avatar
HQ imorgon...
Citera
2012-02-11, 11:05
Medlem
pussyjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fixiebike
HQ imorgon...

Vad brukar det va för musik på Solna HQ?
Citera
2012-02-11, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fixiebike
HQ imorgon...

Vet du ifall det finns någon slags liten möjlighet över huvud taget att kunna komma in dit om man icke anmält sig eller är medlem?
Citera
2012-02-12, 13:35
Medlem
Fixiebikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakknas
Vet du ifall det finns någon slags liten möjlighet över huvud taget att kunna komma in dit om man icke anmält sig eller är medlem?
Lite sent kanske, men:

Det verkar inte vara alltför lätt. Jag själv kom tyvärr aldrig dit (och har inte varit där än alls). Musiken verkar ju vara lite allt möjligt, en polares band spelade och de lirar typ jazz eller något.
Citera
2012-02-15, 21:19
Bannlyst
Träng dig in bara pass på medlemskap
Citera
2012-02-15, 23:26
Medlem
Citat:
Ben sims kör på Clustret, visserligen inte svartklubb, men grymt bra drag !

https://www.facebook.com/events/127469797371884/

Håller på tills 05 !

Håller på till 05?! hAHAHAHA, allvarligt? I Malmö går de stora bokningarna på tidigast 05. Amatörer.
Citera
2012-02-15, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suckstobeyou
Office var inget spec i lördags anser jag. Men jag gillade nog inte Line up:en, därför. Men det där med att enbart ha 2 toaletter inomhus och en pissoar utomhus känns lite sådär när det är -15 grader ute. Börjar dock bli extrem hipstervarning på Office och det är synd, allt blir bara sämre och sämre....

var otroligt kallt i början av kvällen, innan folket hade hunnit rulla in, men tempen steg sakta ju mer folk som kom.

förstår exakt vad du menar med hipsterfolket. det lite ironiska är att samtliga av dessa människor , vill "vara så udda" som möjligt. men samtliga har samma stil, vilket skickar ett hipster-mainstream. Kan lätt säga med eget ögonmått att hälften där inne hade sin rutiga skjorta, sina slitna läderboots, sin knallgula stickade hals.duk, en liten mustach, och för att inte glömma, dem tajta jeansen eller rullade mössan.

Rätta mig gärna, men efter #21 fick jag en avsky-syn på hipsters, och deras sätt att "försöka vara så udda som möjligt"

Någon som såg den grönhåriga snubben i jeanshorts ? BLEV LIVRÄDD när jag stötte på han i trappen !
Citera
2012-02-16, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ismyg
Håller på till 05?! hAHAHAHA, allvarligt? I Malmö går de stora bokningarna på tidigast 05. Amatörer.

Ber dig vänligast att läsa vad jag skrev innan du öppnar din käft. Jag sa att detta INTE var svart, och vad jag vet, så stänger ALLA lagliga i sverige senast 5.

Så innan du ens tillägger nått, så kan jag meddela att det finns klubbar öppet långt efter du hälsat på i malmös vilda western till svartklubbs scen, bland knivar, bomber och skjutningar till höger och vänster.
Och då menar jag fortfarande öppet när du gått och sovit, hunnit vakna, och somna på nytt. Visst att malmö har fler svartklubbar, men mitt inlägg gällde en LAGLIG klubb.

Så, när stänger malmös LAGLIGA klubbar om vi i sthlm skulle vara "amatörer"

puss på dig lillskit
Citera
2012-02-16, 15:11
Medlem
Citat:
var otroligt kallt i början av kvällen, innan folket hade hunnit rulla in, men tempen steg sakta ju mer folk som kom.

förstår exakt vad du menar med hipsterfolket. det lite ironiska är att samtliga av dessa människor , vill "vara så udda" som möjligt. men samtliga har samma stil, vilket skickar ett hipster-mainstream. Kan lätt säga med eget ögonmått att hälften där inne hade sin rutiga skjorta, sina slitna läderboots, sin knallgula stickade hals.duk, en liten mustach, och för att inte glömma, dem tajta jeansen eller rullade mössan.

Rätta mig gärna, men efter #21 fick jag en avsky-syn på hipsters, och deras sätt att "försöka vara så udda som möjligt"

Någon som såg den grönhåriga snubben i jeanshorts ? BLEV LIVRÄDD när jag stötte på han i trappen !
Haha ja, jävligt otrevlig var han också. Hamnade i någon dispyt med honom.
Citera
2012-02-16, 16:00
Medlem
Imperors avatar
Citat:
Ber dig vänligast att läsa vad jag skrev innan du öppnar din käft. Jag sa att detta INTE var svart, och vad jag vet, så stänger ALLA lagliga i sverige senast 5.

Så innan du ens tillägger nått, så kan jag meddela att det finns klubbar öppet långt efter du hälsat på i malmös vilda western till svartklubbs scen, bland knivar, bomber och skjutningar till höger och vänster.
Och då menar jag fortfarande öppet när du gått och sovit, hunnit vakna, och somna på nytt. Visst att malmö har fler svartklubbar, men mitt inlägg gällde en LAGLIG klubb.

Så, när stänger malmös LAGLIGA klubbar om vi i sthlm skulle vara "amatörer"

puss på dig lillskit

Haha, jo, tycker mig minnas en artikel i tidningen denna vecka där de skrev att alla klubbar i Malmö ska stänga kl 3 som senast nu! Detta kommer givetvis enbart att ge mer motivation och profit till svartklubbarna, men också helt avskräcka alla redigt stora artister från att uppträda senare än tolv...
Citera
2012-02-16, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheaped
Haha ja, jävligt otrevlig var han också. Hamnade i någon dispyt med honom.

Haha jag slapp dispyt, men var dock väldigt rädd för han. Träffade även denna varelse på WAT#4 som var nu i helgen !

På tal om #21, o weirda människor, så bevittnade jag även denna kväll 3 brudar som låg o hånglade rejält med varandra (film på min mobil finnes), en snubbe som står, totally fucked o pissar på väggen vid toan samt att en tjej som jag känner, kommer springandes, och säger bara "KOM KOM FORT".
Trodde snuten var på väg in, så följer efter henne, genom en avstängd dörr, upp en våning till ett omklädningsrum, och ser då där, till min stora förvåning, en 20-25åring grabb ligga i sitt egna BAJS! Han har klätt av sig naken, lagt sig i fosterställning, o skitit ner sig totalt. LAGOM CHOCKAD !

Min tjejkompis har även en bild på denna filur, i sin iphone !!!

Sjuk kväll med andra ord
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in