2009-09-20, 04:26
Medlem
Mogadoniens avatar
Vafan är grejen? Tog mig ut från centrum till nån industrilokal och sen skulle jag betala 160-200 spänn (!!!) för nåt som såg ut som en vilken klubb som helst... jävligt mycket berlinkänsla och jävligt coolt, eller hur.... haha kan ju lika gärna klubba inne i stan om det ska kosta så mycket.

Stockholmsbor, är det så jäkla ballt med svartklubb att man betalar dubbla priset för att gå in?? upplys mig...
Citera
2009-09-20, 05:53
Medlem
Erzengels avatar
Kan bero på att dom kan hålla på längre än 03-05 plus att det finns väl inga ställen som kör den formen av musik till 05 i stan. För vanligtvis slutar dom väl spela på förmiddagen.
Citera
2009-09-20, 11:08
Medlem
Dukoupenis avatar
Brukar oftast vara billig alkohol på svartklubbar.
Citera
2009-09-21, 22:59
Medlem
Vilken klubb som helst? Berätta gärna för mig vilken klubb i stan som liknar kruthsuet.

Jag har haft magiska nätter/morgonar/förmiddagar varje gång jag dragit till kruthuset.
Citera
2009-09-22, 17:22
Medlem
Vålnadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyltSalt
Vilken klubb som helst? Berätta gärna för mig vilken klubb i stan som liknar kruthsuet.

Jag har haft magiska nätter/morgonar/förmiddagar varje gång jag dragit till kruthuset.

Haft mina planer på att dra till Kruthuset många helger men det har aldrig blivit av. Vad är det som är så bra med stället?
Citera
2009-09-24, 21:30
Medlem
Jag tycker att det är värt att betala 100 elr 150 kr för underbar musik, billig sprit, kunna festa hela natten/morgonen och bruka mitt godis ifred.
Citera
2010-02-16, 19:40
Medlem
IgorAs avatar
Vad är det för åldersgräns på kruthuset?
Citera
2010-02-19, 04:30
Medlem
Maxtacys avatar
Och vad är det för adress till Kruthuset?
Någon hemsida kanske så man kan läsa mer om deras evenemang?
Citera
2010-02-19, 12:32
Medlem
polagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxtacy
Och vad är det för adress till Kruthuset?
Någon hemsida kanske så man kan läsa mer om deras evenemang?

http://lmgtfy.com/?q=kruthuset
Citera
2010-02-24, 21:04
Bannlyst
Stockholm har en del bra "svartklubbar". Nu har jag inte varit på just Kruthuset men många andra ställen. Varför?
För där spelas musik som inte spelas på någon annan vanlig klubb inne i stan och därför ditchar jag Stockholms officiella uteliv helt och hållet.
Att betala ~150kr i dörrn är inga som helst problem, stämningen, musiken och friheten (glöm ej den jävligt mycket billigare alkoholen) gör det värt varenda spänn.
Citera
2010-02-26, 23:12
Medlem
gendarns avatar
Gillar du techno och vill vara ute till 9-10 på morgonen så får du garanterat valuta för pengarna på kruthuset. Om du inte bryr dig särskilt mycket om musiken, gå nån annanstans.
Citera
2010-02-26, 23:24
Medlem
Gurkan100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folkoel
Stockholm har en del bra "svartklubbar". Nu har jag inte varit på just Kruthuset men många andra ställen. Varför?
För där spelas musik som inte spelas på någon annan vanlig klubb inne i stan och därför ditchar jag Stockholms officiella uteliv helt och hållet.
Att betala ~150kr i dörrn är inga som helst problem, stämningen, musiken och friheten (glöm ej den jävligt mycket billigare alkoholen) gör det värt varenda spänn.

Hur mycket billigare? Vad är priserna i baren ca?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in