2011-12-13, 22:06
Medlem
Btw, någon som har info om warehouse ? Vad har hänt med inloggningar ?! Glömt koden till min, någon som har invite ? Eller är dem ens uppe o kör fortfarande ? Vet endast 2 , som är denna månad än så länge.

Hur är det med kruthuset nu för tiden ? :O
Citera
2011-12-13, 23:24
Medlem
Kadde1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av japelo
Var riktigt fett, lagom med folk, drinkbiljetter för 100 :- , 3 bärs !
Riktigt feta djs, det börjar bli riktigt ös. WAT som körde denna gång.

Var också där för cirka 4 veckor sen, när en annan evenemangskapare hade samma lokal. Bland det bästa jag vart på, dem personerna som skapade vet hur man får party ! ALLTID LIKA TUNGT !

Sen är det ju gott om annat än alkohol så klart !
Börjar bli för mycket randomfolk där nu dock. Kommer troligen läggas ner om det ökar som det gjort de senaste halvåret.
Citera
2011-12-16, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kadde1
Börjar bli för mycket randomfolk där nu dock. Kommer troligen läggas ner om det ökar som det gjort de senaste halvåret.

Är member only nu, stängde idag !
Citera
2011-12-17, 15:45
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=aK8vU1nzyqo
riktigt tunga visuals!
Citera
2011-12-21, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
http://www.youtube.com/watch?v=aK8vU1nzyqo
riktigt tunga visuals!

Vet, vill dit, men har reggat mig till deras mail, men aldrig fått nått ännu.
Hur ofta är alla "Office#" någon ? :P
Citera
2011-12-22, 09:12
Medlem
Fixiebikes avatar
Citat:
Vet, vill dit, men har reggat mig till deras mail, men aldrig fått nått ännu.
Hur ofta är alla "Office#" någon ? :P
Har väl varit två-tre stycken i år tror jag.
Citera
2011-12-22, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fixiebike
Har väl varit två-tre stycken i år tror jag.

Okej, men när fick du senast ditt mail ?
Citera
2011-12-23, 02:33
Medlem
Fixiebikes avatar
Citat:
Okej, men när fick du senast ditt mail ?
Senast var 10:e december om inte min mailhistorik driver med mig.
Citera
2012-01-02, 22:36
Medlem
Citat:
Senast var 10:e december om inte min mailhistorik driver med mig.

Skulle du kunna skriva här eller dra iväg pm när du fått ditt mail, så jag kan dubbelkolla min, och se om min mail är reggad ?
Citera
2012-01-02, 23:31
Medlem
Fixiebikes avatar
Citat:
Skulle du kunna skriva här eller dra iväg pm när du fått ditt mail, så jag kan dubbelkolla min, och se om min mail är reggad ?
Kan ordnas.

Kan för övrigt upplysa att Pluto inte kommer att ha någon klubbverksamhet på ett långt tag framöver. Vi kommer i och för sig att vara verksamma inom andra områden, men det är ganska sekretessbelagt än så länge och rör för tillfället inte klubbverksamhet.
Citera
2012-01-03, 01:25
Medlem
Citat:
Kan ordnas.

Kan för övrigt upplysa att Pluto inte kommer att ha någon klubbverksamhet på ett långt tag framöver. Vi kommer i och för sig att vara verksamma inom andra områden, men det är ganska sekretessbelagt än så länge och rör för tillfället inte klubbverksamhet.

Okej, pga någon speciell anledning, eller är det nya saker på G ? Vore trevligt med lite ny info i framtiden då, om det går att lösa ?

Det jag har tills helgen, är endast ett borta i högdalen,Tid 21:00 till 01:00. Inget vidare med andra ord.
Underground Lounge, så kan bli ändringar, för det är en DJ som är TBA, så kanske håller på ett tag senare. Kan ge en update ifall det händer nått
Citera
2012-01-03, 09:34
Medlem
Fixiebikes avatar
Citat:
Okej, pga någon speciell anledning, eller är det nya saker på G ? Vore trevligt med lite ny info i framtiden då, om det går att lösa ?

Det jag har tills helgen, är endast ett borta i högdalen,Tid 21:00 till 01:00. Inget vidare med andra ord.
Underground Lounge, så kan bli ändringar, för det är en DJ som är TBA, så kanske håller på ett tag senare. Kan ge en update ifall det händer nått
Det är lite andra saker på G. Jag kan inte uttala mig för mycket, men det är en nysatsning

Jag har dock inte fått något mail om detta. Du är välkommen att dra iväg ett PM kring vilka som ligger bakom så kan vi reda ut detta utan att sprida för mycket konfidentiell information
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in