2011-09-27, 00:32
Medlem
isnaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaserJudas
Enda sättet att ansöka om medlemskap på The Office är att gå med i FB-gruppen eller? Såg att de har en del sköna Berghain och Ostgut-akter. Hur är klubben?

http://eepurl.com/f177r är länken för registrering.

Det är bra där. Mycket bra.
Citera
2011-09-29, 08:29
Medlem
Fred Friendlys avatar
Vart ligger lokalen Office huserar i vid Alvik?
Jag har varit där men alltid varit för beng för att förstå hur man tar sig dit och därifrån. Har åkt taxi från Alvik. Måste ju gå att gå? En paintmålad karta vore kalas!
Citera
2011-09-29, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Vart ligger lokalen Office huserar i vid Alvik?
Jag har varit där men alltid varit för beng för att förstå hur man tar sig dit och därifrån. Har åkt taxi från Alvik. Måste ju gå att gå? En paintmålad karta vore kalas!

Seriöst alltså.

Snuten har precis stängt ner kruthuset så office är den enda bra klubben som finns kvar. Outa inte kartor och allt för mycket info på ett publikt forum om ni vill ha några fester kvar.
Citera
2011-09-29, 15:03
Bannlyst
Helt rätt, Stockholms undergroundscen ligger jävligt pyrt till tyvärr. Dags att införa djungeltrumman igen, de som ska veta, de vet liksom.
Citera
2011-09-29, 23:13
Medlem
isnaas avatar
instämmer med föregående talare. vänta tills du får utskicket!
Citera
2011-09-30, 10:38
Medlem
Är det någon som fått ett utskick?
Är medlem sedan 2009, men har fortfarande inte fått ngn info om imorn kväll.
hur som haver kommer det att bli enormt!
Citera
2011-10-01, 20:31
Medlem
hesten303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotreJourViendra
Är det någon som fått ett utskick?
Är medlem sedan 2009, men har fortfarande inte fått ngn info om imorn kväll.
hur som haver kommer det att bli enormt!
Co-sign på den där... Är det bara facebook som gäller nowdays?
Citera
2011-12-05, 03:37
Medlem
Regnum.Chroatorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virusez
Tidigare har jag vart på denna svartklubb som ligger uppe vid spärrarna emot råsundahållet solna t-bana.
Och nu ikväll såg jag flertalet människor gå in och ut från den nu uppbrytna dörren och förstod ju såklart att det vankas underjord kalas!
Skulle du kunna vara mer specifik om var den ligger och hur gick det med medlemskapet förresten?
Vet att det funnits två svartklubbar tidigare i Solna båda i industriområdena, men då var man för ung.
Vore kul o kunna besöka en för omväxlingsskull, tråkigt att alla nattklubbar stänger 3-5 när man fortfarande är igång och vill spendera pengar o ha kul.
Citera
2011-12-12, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnum.Chroatorum
Skulle du kunna vara mer specifik om var den ligger och hur gick det med medlemskapet förresten?
Vet att det funnits två svartklubbar tidigare i Solna båda i industriområdena, men då var man för ung.
Vore kul o kunna besöka en för omväxlingsskull, tråkigt att alla nattklubbar stänger 3-5 när man fortfarande är igång och vill spendera pengar o ha kul.

Känner till en hel drös i sthlm området, var på en borta i bromma industri senast i lördags kväll till söndag morgon klockan 7 ! Musiken på denna var darkprogtechno/techhouse. Tänker inte outa stället, så ger dig gärna en drös över Pm. skriv till mig !
Citera
2011-12-12, 13:57
Moderator
rotadents avatar
Sammanfogade trådar om svartklubbar i Stockholm.

//Mod
Citera
2011-12-12, 14:43
Medlem
Fixiebikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av japelo
Känner till en hel drös i sthlm området, var på en borta i bromma industri senast i lördags kväll till söndag morgon klockan 7 ! Musiken på denna var darkprogtechno/techhouse. Tänker inte outa stället, så ger dig gärna en drös över Pm. skriv till mig !
Just den här klubben har faktiskt avhandlats i den här tråden tidigare. Hade gärna gått men var på tok för bakfull och sönderslagen sedan fredagen.
Citera
2011-12-13, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fixiebike
Just den här klubben har faktiskt avhandlats i den här tråden tidigare. Hade gärna gått men var på tok för bakfull och sönderslagen sedan fredagen.

Var riktigt fett, lagom med folk, drinkbiljetter för 100 :- , 3 bärs !
Riktigt feta djs, det börjar bli riktigt ös. WAT som körde denna gång.

Var också där för cirka 4 veckor sen, när en annan evenemangskapare hade samma lokal. Bland det bästa jag vart på, dem personerna som skapade vet hur man får party ! ALLTID LIKA TUNGT !

Sen är det ju gott om annat än alkohol så klart !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in