2012-01-04, 19:59
Medlem
artfags avatar
Kan någon förklara hur man skapar ett inlogg på kruthuset.org...? behövs det invite eller liknande? pm gärna för svar!
Citera
2012-01-04, 22:29
Medlem
pussyjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artfag
Kan någon förklara hur man skapar ett inlogg på kruthuset.org...? behövs det invite eller liknande? pm gärna för svar!

Den brukade bara vara öppen ibland har jag för mig men kruthuset har väl lagt ner sen snuten va där inne och filmade nu i somras..
Citera
2012-01-05, 16:40
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fixiebike
Kan ordnas.

Kan för övrigt upplysa att Pluto inte kommer att ha någon klubbverksamhet på ett långt tag framöver. Vi kommer i och för sig att vara verksamma inom andra områden, men det är ganska sekretessbelagt än så länge och rör för tillfället inte klubbverksamhet.
det spårade ju rätt fort för er. det var lovande 2009 men sket sig.. röka inomhus (en parentes, inte main reason till varför det sög).. och araber som länsade väskorna. Garderob är fna ett måste med så mycket förortstrash!
Citera
2012-01-05, 17:01
Medlem
Fixiebikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
det spårade ju rätt fort för er. det var lovande 2009 men sket sig.. röka inomhus (en parentes, inte main reason till varför det sög).. och araber som länsade väskorna. Garderob är fna ett måste med så mycket förortstrash!
Jag var tyvärr inte med i föreningen då utan blev det först i höstas, dvs efter klubbverksamheten, men om det blir klubbar i framtiden så lär det ske på lite andra villkor än tidigare. Mer än så kan och får jag inte yttra mig om i nuläget då det är väldigt mycket hysch hysch kring nysatsningarna.
Citera
2012-01-09, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av artfag
Kruthuset existerar inte längre så det är lönlöst att försöka skapa ett konto där.
F.ö. känns Stockholms svartklubbs scen jävligt tråkig just nu om man jämför med förra hösten/vintern.

Meningen är väl att slakthuset ska kompensera för alla de nedstängda svartklubbarna men det kommer inte ens nära.
Citera
2012-01-23, 01:12
Medlem
Vill bara köra en dubbelcheck, och se om någon fått något av The Office ännu ?

reggade min mail förra året, någon gång, men har i dagslägen inte fått ett endaste mail av dem.

Någon som kan säga när dem senast fick evenemangsinbjudan av Office ?
Citera
2012-01-23, 22:34
Medlem
hesten303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av japelo
Vill bara köra en dubbelcheck, och se om någon fått något av The Office ännu ?

reggade min mail förra året, någon gång, men har i dagslägen inte fått ett endaste mail av dem.

Någon som kan säga när dem senast fick evenemangsinbjudan av Office ?
Vet att dom hade fest i december eller andra halvan av november..
Citera
2012-01-24, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hesten303

Och detta är du hundra på ?
För jag har registrerat min mail hos dem, och tillochmed fått svar tillbaka, att den är reggad.

Någon annan där ute, som vet något ?
Citera
2012-01-24, 06:58
Medlem
Vozhds avatar
I december fick jag en inbjudan senast. Om ni är uppskrivna kan ni dock vänta er något inom en snar framtid.
Citera
2012-01-24, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av japelo
Och detta är du hundra på ?
För jag har registrerat min mail hos dem, och tillochmed fått svar tillbaka, att den är reggad.

Någon annan där ute, som vet något ?

Det var en fest i December, så det kommer nog dröja minst en eller några månader till innan dom har fest igen. Office kör ju inte så ofta.
Citera
2012-01-24, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheaped
Kruthuset existerar inte längre så det är lönlöst att försöka skapa ett konto där.
F.ö. känns Stockholms svartklubbs scen jävligt tråkig just nu om man jämför med förra hösten/vintern.

Meningen är väl att slakthuset ska kompensera för alla de nedstängda svartklubbarna men det kommer inte ens nära.

Slakthuset är skämt, det finns nog ingenting som kommer komma upp i Kruthusets standard.

Den enda svartklubben som finns kvar är Solna HQ.
Citera
2012-01-24, 16:04
Medlem
Fixiebikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hesten303
I mitten av december fick jag mitt mail i alla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av suckstobeyou
Slakthuset är skämt, det finns nog ingenting som kommer komma upp i Kruthusets standard.

Den enda svartklubben som finns kvar är Solna HQ.
Förutom The Office då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in