Kan för övrigt upplysa att Pluto inte kommer att ha någon klubbverksamhet på ett långt tag framöver. Vi kommer i och för sig att vara verksamma inom andra områden, men det är ganska sekretessbelagt än så länge och rör för tillfället inte klubbverksamhet.
det spårade ju rätt fort för er. det var lovande 2009 men sket sig.. röka inomhus (en parentes, inte main reason till varför det sög).. och araber som länsade väskorna. Garderob är fna ett måste med så mycket förortstrash!
det spårade ju rätt fort för er. det var lovande 2009 men sket sig.. röka inomhus (en parentes, inte main reason till varför det sög).. och araber som länsade väskorna. Garderob är fna ett måste med så mycket förortstrash!
Jag var tyvärr inte med i föreningen då utan blev det först i höstas, dvs efter klubbverksamheten, men om det blir klubbar i framtiden så lär det ske på lite andra villkor än tidigare. Mer än så kan och får jag inte yttra mig om i nuläget då det är väldigt mycket hysch hysch kring nysatsningarna.
Kan någon förklara hur man skapar ett inlogg på kruthuset.org...? behövs det invite eller liknande? pm gärna för svar!
Kruthuset existerar inte längre så det är lönlöst att försöka skapa ett konto där.
F.ö. känns Stockholms svartklubbs scen jävligt tråkig just nu om man jämför med förra hösten/vintern.
Meningen är väl att slakthuset ska kompensera för alla de nedstängda svartklubbarna men det kommer inte ens nära.
Kruthuset existerar inte längre så det är lönlöst att försöka skapa ett konto där.
F.ö. känns Stockholms svartklubbs scen jävligt tråkig just nu om man jämför med förra hösten/vintern.
Meningen är väl att slakthuset ska kompensera för alla de nedstängda svartklubbarna men det kommer inte ens nära.
Slakthuset är skämt, det finns nog ingenting som kommer komma upp i Kruthusets standard.