2010-04-21, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av memal
Vet inte om jag missuppfattat, men jag förstår inte varför man ska suga in lika mkt luft som den dos man ska injicera innan man drar in oljan, vissa säger att man inte behöver det. Det står t.ex inget om det på SA;s instruktion. Känns som man kan råka injicera luften då också?! Sedan kan någon ge en lätt förklaring på hur man får bort luftbubblorna som kan bildas i kolven.

MVH
Tråd sammanfogad. /mod
Citera
2010-04-21, 13:33
Medlem
Gabrozzis avatar
Citat:
Fick hem min susta idag, började med att dra av gummihatten..fick dock problem med att suga upp oljan, gjorde som instruktionen, 1. Suga in xx ml luft i oljan, 2. trycka in de ovanför oljan, 3. vände uppåner, men inget hände...det var fortfarande lika trögt. tillslut fick jag på något sätt in oljan efter att ha försökt några ggr. Vad är det jag inte fattar? . Var även massor med jättesmå bubblor, ska de vara det? Någon som kan förklara för en utvecklingstörd hur jag får ur dom annars...

MVH

Du skriver inte hur tjock nål du använder, men vanligast är nog blå nål och då blir det trögt att få oljan i pumpen helt enkelt... tålamod bara. Injicera bubblorna så tar kroppen hand om det istället.
Citera
2010-04-21, 23:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrozzi
Du skriver inte hur tjock nål du använder, men vanligast är nog blå nål och då blir det trögt att få oljan i pumpen helt enkelt... tålamod bara. Injicera bubblorna så tar kroppen hand om det istället.

Jag kör med blå. Nojjar att något ska gå fel när jag sticker förövrigt, min första dag idag. känner redan pump hehe
Citera
2010-04-21, 23:30
Bannlyst
Citat:
Jag kör med blå. Nojjar att något ska gå fel när jag sticker förövrigt, min första dag idag. känner redan pump hehe

Jadu. dra upp oljan med blå nål är ganska segt. Jag själv gör det med rosa och sticker mer orange/blå.
Citera
2010-04-21, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alcoholism
Jadu. dra upp oljan med blå nål är ganska segt. Jag själv gör det med rosa och sticker mer orange/blå.

Förstår Är HCG ett måste vid 750 Susta e3d? Är så nojjig att stick alltså....vill ju inte riskera att inte få barn. Medveten om att ja går lite OT.

mvh
Citera
2010-04-21, 23:36
Bannlyst
Citat:
Förstår Är HCG ett måste vid 750 Susta e3d? Är så nojjig att stick alltså....vill ju inte riskera att inte få barn. Medveten om att ja går lite OT.

mvh

Oooh jävlar 750mg susta e3d FÖRSTA KUR?! det var mig inte lite. 1,7gram testo i veckan, vad blir din nästa kur? 2.2gram?

Har du läst på tillräckligt, första kur 1750mg testo i veckan är OVERKILL. Riskera med att inte få barn? Tänk på allt annat som kan förstöras i kroppen under kur.

hCG är aldrig ett måste, bara om du själv anser att du vill ha det.
Citera
2010-04-21, 23:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alcoholism
Oooh jävlar 750mg susta e3d FÖRSTA KUR?! det var mig inte lite. 1,7gram testo i veckan, vad blir din nästa kur? 2.2gram?

Har du läst på tillräckligt, första kur 1750mg testo i veckan är OVERKILL. Riskera med att inte få barn? Tänk på allt annat som kan förstöras i kroppen under kur.

hCG är aldrig ett måste, bara om du själv anser att du vill ha det.

Det är min första inject kur, jag har tidigare kurat på 100mg Dboll Ed. Vill höja mig ett snäpp, eller några Vet inte om det är dumt.. ?!
Citera
2010-04-21, 23:50
Medlem
Wahlberg999s avatar
Citat:
Det är min första inject kur, jag har tidigare kurat på 100mg Dboll Ed. Vill höja mig ett snäpp, eller några Vet inte om det är dumt.. ?!

Det är ju en rejäl jävla dos som första inject iaf
Citera
2010-04-22, 00:07
Bannlyst
Citat:

rejält för första kur på injekt. Rejält som andra kur. Kör på och sköt dig bra nu!!!
Citera
2010-04-22, 05:36
Bannlyst
Tack grappar Jag hoppas på rejäla ökningar, är sjukt peppad.
Citera
2010-04-27, 16:28
Bannlyst
Kanyl, cypbol 250 Testocypionate?

Tjena, ska nu köra en 10veckors kur på testo men kan inte bestämma mig för vilken storlek på nålarna jag ska köra ? Tacksam vid svar MVH//
Citera
2010-04-27, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joseffritzl
Tjena, ska nu köra en 10veckors kur på testo men kan inte bestämma mig för vilken storlek på nålarna jag ska köra ? Tacksam vid svar MVH//
blå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in