Citat:
Ursprungligen postat av
HackForums
Vänligen hjälp mig. Jag försökte IM i min deltoid och ben och SUBQ i min buk. Ingen effekt. Bara smärta när jag injicerar. IV är det enda som fungerar för mig men mina ådror är så svåra att hitta och tränga igenom. Jag vet inte vad jag ska göra. Snälla någon hjälpa mig. Jag har en 25 g kanyl. Vad är en plats på kroppen som garanterar 100% framgång? Jag tänkte göra min biceps. Också det jag injicerar måste du sticka nålen i den och vända flaskan upp och ner och dra tillbaka sprutan för att fylla i. Jag undrar bara måste jag sticka i flaskans cirkel mitt i den eller kan jag sticka in var som helst och kan det att orsaka ett tillräckligt stort hål så att ämnet läcker ut? och kan bakteria forma på toppen sen gå in när nålen tränger in. gjord av typ gummi
Amen kompis, för helvete, du måste läsa på innan du gör såna här saker. Nej, aldrig venen. Rumpan går bra, hela nålen in med en sådan liten men INTE mot ryggraden. Rakt in i yttre, övre halvan. Gör det ont när du sticker in så har du träffat en nerv, dra ut och sätt på annat ställe. Och använd INTE nålen du kört genom gummit, ta en ny. Den blir slö som fan av det, och mycket svårare att sticka in. Annars är yttre delen av låret enklast. Strax ovanför mitten på låret, rakt ner, yttre delen. Och jag hade inte masserat efteråt, låt det vara och sätt inte på samma ställe igen innan det har läkt. Rotera ställen.