2021-04-30, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Hur bränd är du egentligen?
ganska Jag skyller det på min hälsa etc
, vadåra?
Citera
2021-05-06, 17:12
Medlem
Vänligen hjälp mig. Jag försökte IM i min deltoid och ben och SUBQ i min buk. Ingen effekt. Bara smärta när jag injicerar. IV är det enda som fungerar för mig men mina ådror är så svåra att hitta och tränga igenom. Jag vet inte vad jag ska göra. Snälla någon hjälpa mig. Jag har en 25 g kanyl. Vad är en plats på kroppen som garanterar 100% framgång? Jag tänkte göra min biceps. Också det jag injicerar måste du sticka nålen i den och vända flaskan upp och ner och dra tillbaka sprutan för att fylla i. Jag undrar bara måste jag sticka i flaskans cirkel mitt i den eller kan jag sticka in var som helst och kan det att orsaka ett tillräckligt stort hål så att ämnet läcker ut? och kan bakteria forma på toppen sen gå in när nålen tränger in. gjord av typ gummi
Senast redigerad av HackForums 2021-05-06 kl. 18:02.
Citera
2021-05-06, 17:54
Medlem
Mastifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HackForums
Vänligen hjälp mig. Jag försökte IM i min deltoid och ben och SUBQ i min buk. Ingen effekt. Bara smärta när jag injicerar. IV är det enda som fungerar för mig men mina ådror är så svåra att hitta och tränga igenom. Jag vet inte vad jag ska göra. Snälla någon hjälpa mig. Jag har en 25 g kanyl. Vad är en plats på kroppen som garanterar 100% framgång? Jag tänkte göra min biceps. Också det jag injicerar måste du sticka nålen i den och vända flaskan upp och ner och dra tillbaka sprutan för att fylla i. Jag undrar bara måste jag sticka i flaskans cirkel mitt i den eller kan jag sticka in var som helst och kan det att orsaka ett tillräckligt stort hål så att ämnet läcker ut?
Vad är det du ska injicera?
Citera
2021-05-06, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mastifmeister
Vad är det du ska injicera?
Bara B-vitaminer.
Citera
2021-05-06, 18:16
Medlem
Mastifmeisters avatar
Citat:
Bara B-vitaminer.
Ok men det ska du fan inte injicera IV.

Sätt i glutes (rumpan)

Har du äkta varor då? Du kan sticka var som helst i gummit, inget kommer läcka.
Senast redigerad av Mastifmeister 2021-05-06 kl. 18:20.
Citera
2021-05-06, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mastifmeister
Ok men det ska du fan inte injicera IV.

Sätt i glutes (rumpan)

Har du äkta varor då? Du kan sticka var som helst i gummit, inget kommer läcka.
Inte? ok ska testa i rumpan men vet inte om jag kan nå muskeln med en 25g kanyl, kanske om jag sticker in på sidan av rumpan når den muskeln, känner man något när man träffar muskeln elle är det som att träffa en ven, ingen känsla? kanske också testa nedre benen

Ja det är äkta b vitaminer menad för injektion.
Senast redigerad av HackForums 2021-05-06 kl. 19:01.
Citera
2021-05-06, 19:13
Medlem
testa högra skinkan när jag försökte sticka in nålen så var det en enorm smärta som sköt upp i kroppen. Testa sen vänster rumpa och hitta en plats som ej gjorde ont. Sen efter att nålen var helt inne så tryckte jag ner på sprutan (inte den som skjuter in substansen) så att den gick även längre in, för huden där runt rumpan rör sig enkelt och man kan trycka ner den. Sen sköt jag upp vitaminerna o inge smärta mkt denna gång nu väntar jag.
Senast redigerad av HackForums 2021-05-06 kl. 19:43.
Citera
2021-05-06, 19:56
Medlem
Warhearts avatar
Om folk bara kunde använda google så vet man direkt vart och hur man ska sticka. Ger mig fan på att du högg dig rakt i ischiasnerven.
Citera
2021-05-07, 07:51
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Vänligen hjälp mig. Jag försökte IM i min deltoid och ben och SUBQ i min buk. Ingen effekt. Bara smärta när jag injicerar. IV är det enda som fungerar för mig men mina ådror är så svåra att hitta och tränga igenom. Jag vet inte vad jag ska göra. Snälla någon hjälpa mig. Jag har en 25 g kanyl. Vad är en plats på kroppen som garanterar 100% framgång? Jag tänkte göra min biceps. Också det jag injicerar måste du sticka nålen i den och vända flaskan upp och ner och dra tillbaka sprutan för att fylla i. Jag undrar bara måste jag sticka i flaskans cirkel mitt i den eller kan jag sticka in var som helst och kan det att orsaka ett tillräckligt stort hål så att ämnet läcker ut? och kan bakteria forma på toppen sen gå in när nålen tränger in. gjord av typ gummi

Amen kompis, för helvete, du måste läsa på innan du gör såna här saker. Nej, aldrig venen. Rumpan går bra, hela nålen in med en sådan liten men INTE mot ryggraden. Rakt in i yttre, övre halvan. Gör det ont när du sticker in så har du träffat en nerv, dra ut och sätt på annat ställe. Och använd INTE nålen du kört genom gummit, ta en ny. Den blir slö som fan av det, och mycket svårare att sticka in. Annars är yttre delen av låret enklast. Strax ovanför mitten på låret, rakt ner, yttre delen. Och jag hade inte masserat efteråt, låt det vara och sätt inte på samma ställe igen innan det har läkt. Rotera ställen.
Citera
2021-05-07, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Amen kompis, för helvete, du måste läsa på innan du gör såna här saker. Nej, aldrig venen. Rumpan går bra, hela nålen in med en sådan liten men INTE mot ryggraden. Rakt in i yttre, övre halvan. Gör det ont när du sticker in så har du träffat en nerv, dra ut och sätt på annat ställe. Och använd INTE nålen du kört genom gummit, ta en ny. Den blir slö som fan av det, och mycket svårare att sticka in. Annars är yttre delen av låret enklast. Strax ovanför mitten på låret, rakt ner, yttre delen. Och jag hade inte masserat efteråt, låt det vara och sätt inte på samma ställe igen innan det har läkt. Rotera ställen.
IM eller SUBQ funkerar inte för mig. Jag pissar bara ut det. Ska bara göra IV från med nu. Även om jag har problem med det. Ska testa vener i bicepen eller någon annan stans! varför säger ni nej till vener för? jag har läst på men har svårt.
Senast redigerad av HackForums 2021-05-07 kl. 08:19.
Citera
2021-05-08, 10:21
Medlem
Äntligen hade jag lite framgång med IV. När jag injicerar finns det så mycket smärta för mig av någon anledning. Kanske för att jag är ohälsosam och så har min smärtsensor ökat för vener så jag inte förlorar dem eftersom jag inte har många och kommer inte att kunna återfå mycket tillbaka. I alla fall. När jag försökte slå en ven är det väldigt svårt att komma igenom det, jag måste trycka nålen MYCKET hårt. På något sätt känns mina vener som om de slåss tillbaka. Men smärtan fick mig att tro att jag träffade en artär hela tiden. Så jag slog i venen och blod kommer upp i sprutan, så jag vet att jag är i, sedan injicerar jag och känner en kall känsla gå upp genom armen och sedan kan jag smaka (antar att smaken är inte vitaminerna men andra grejer i flaskan)på vad jag injicerar i munnen, har det hänt någon annan ? Och området svällde när jag injicerade snabbt så jag vet inte om det fick lite att läcka ut. Men jag kände hur substance gick igenom hela min kropp väldigt snabbt och coolt och spred sig out. Känner min metabolism gå upp i en högre nivå skönt.
Senast redigerad av HackForums 2021-05-08 kl. 10:31.
Citera
2021-05-08, 12:25
Medlem
Varför sväller min ven upp när jag injicerar?
btw se till att det inte finns något ämne i nålnavet (needle hub/luer lock) så att blod kan komma upp och berätta när du är i en ven.
och när du sticker i kanylen i gummit så brukar det böja sig ifall du gör det fel för snabbt eller fel håll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in