2010-04-27, 20:52
Bannlyst
Sticker i låret, stuckit 3ggr nu och kör varannat lår vid varje stick. Börjar nojja att sticka i en ven eller att något ska gå fel, när jag trycker in kanylen så "tjittlas"(?!) de till lite och jag nojjar att det är en ven eller något. Har nån något tips hur man blir av med nojjan...fruktar redan nästa injection.
Citera
2010-04-27, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av memal
Sticker i låret, stuckit 3ggr nu och kör varannat lår vid varje stick. Börjar nojja att sticka i en ven eller att något ska gå fel, när jag trycker in kanylen så "tjittlas"(?!) de till lite och jag nojjar att det är en ven eller något. Har nån något tips hur man blir av med nojjan...fruktar redan nästa injection.

Sätt i röven då, har aldrig träffat en ådra/nerv där (även om det går). Annars får du bita ihop, att sticka sig själv vänjer man sig vid.
Citera
2010-04-27, 23:28
Bannlyst
Testat röven, dock med grön nål...föredrar lår tror jag.
Citera
2010-11-16, 14:37
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alcoholism
Sätt i röven då, har aldrig träffat en ådra/nerv där (även om det går). Annars får du bita ihop, att sticka sig själv vänjer man sig vid.

Jag aspirerade blod i dag när jag satte i röven och fick sätta om, så omöjligt är det inte heller där...
Citera
2010-11-16, 16:37
Medlem
Brojanicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Jag aspirerade blod i dag när jag satte i röven och fick sätta om, så omöjligt är det inte heller där...

De va väl det han sa?

Börjat köra i låren nu själv, det är för jävla jobbigt o hålla på o sätta i röven på sig själv. Däremot smärtar det aldrig dagarna efter när jag sätter i arslet.
Citera
2011-01-29, 20:26
Medlem
Mkt bra tråd! Tänkte ge den lite liv igen så fler får ta del av den.
Citera
2011-01-29, 20:53
Medlem
Gibsones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Surface
Mkt bra tråd! Tänkte ge den lite liv igen så fler får ta del av den.
Bra initiativ!
Citera
2011-01-29, 21:08
Medlem
På you tube såg jag en kille som tog in luft i pumpen och sedan sprutade han in det i låret.

Länk:
http://www.youtube.com/watch?v=2PDqLDjMDtA
Citera
2011-01-29, 22:24
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
På you tube såg jag en kille som tog in luft i pumpen och sedan sprutade han in det i låret.

Länk:
Inget nytt, så borde man göra. Övre yttre låret är där man skall sticka om man skall sticka i låret.
Citera
2011-01-29, 22:26
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:

Länk:

Detta är tyvärr en grej som ett fåtal gör, som inte bör göras. Det är redan tillräckligt farligt att injecta olja in i sin kropp. Att dessutom injecta luft... ja de behövs ingen större förklaring varför man inte ska göra detta.

Ni som sitter och funderar på att injecta som puckot på filmen. Gör inte så. Endast olja ska in.. inte luft.
Att få luft i muskeln är inte farligt.. men hur vet du att du inte är i ett kärl..alla ja känner som träffat kärl har aspirerat o trott dom va i muskeln. Ibland handlar det om 0.1 mm skillnad..- sätt både olje och luftbubblor i ett kärl och man ökar risken för en dödlig utgång med det dubbla.

Knappast värt den droppen man får med extra va?

Det är iaf vad jag tycker.

mvh
Citera
2011-01-30, 11:10
Medlem
Romperstomps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Inget nytt, så borde man göra. Övre yttre låret är där man skall sticka om man skall sticka i låret.

Citat:
Ursprungligen postat av Heavyassloaded
Detta är tyvärr en grej som ett fåtal gör, som inte bör göras. Det är redan tillräckligt farligt att injecta olja in i sin kropp. Att dessutom injecta luft... ja de behövs ingen större förklaring varför man inte ska göra detta.

Ni som sitter och funderar på att injecta som puckot på filmen. Gör inte så. Endast olja ska in.. inte luft.
Att få luft i muskeln är inte farligt.. men hur vet du att du inte är i ett kärl..alla ja känner som träffat kärl har aspirerat o trott dom va i muskeln. Ibland handlar det om 0.1 mm skillnad..- sätt både olje och luftbubblor i ett kärl och man ökar risken för en dödlig utgång med det dubbla.

mvh

Behövs inte ganska mycket luft för att man ska dö? Om så inte är fallet så ska jag sluta med att injicera med luft.

https://www.flashback.org/t1370222
Citera
2011-01-30, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heavyassloaded

mvh

Men vad har hänt med de som trott de var i en muskel? Vad händer om man sprutar fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in