2011-12-07, 15:37
Medlem
Själv så väntar jag fortfarande på leverans från Medinc, Betalade för över 10 dagar sedan, fortf inget effedrin i postlådan! Har dock fungerat klockrent förut både med leverans å kvalitet, men den här leveranstiden är jag inte nöjd med....
Jag återkommer med uppdatering om det dyker upp nåt...
Citera
2011-12-07, 17:58
Medlem
Jag beställde från SAs msj för drygt en månad sedan och det var bra. Har bara ätit efedrina level 30 mg (spanskt) förut och det är bättre.. men i jämförelse med vad man kan få tag på i sverige så var det bra. Tog väl fem arbetsdagar att få hem ungefär så det tycker jag är helt okej. Sen har även jag hört att kvalitén kan variera väldigt mycket så svårt att veta såklart. Beställde annat från MI för två veckor sedan och det var också grönt. Samma leverans där, 5 arbetsdagar.
Citera
2011-12-14, 13:20
Medlem
tocajosssans avatar
hej, går på efedrin/koffein nu sen typ 2 veckor tillbaka, tar ca 3 om dan om och mår prima tränar som sjutton och gått ner flera kilo. Va ja inne på akuten i natt o fick reda på att ja haft en liten fraktur i revbenen och muskelbristning i muskeln under..har dock haft ont till och från nu i ca 3 veckor, hände när ja gick på clenbuterol...hört att om man slarvar med vatten så kan muskler brista men blev värre igår när jag jobbade..jobbar lager så va tungt jobb o gick tydligen upp igen..fick citodon av läkaren..har redan några kartonger med det hemma sen innan..men vill ju fortsätta träna som förut..hur farligt är det att blanda citodon och effedrin??
Citera
2011-12-14, 14:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tocajosssan
hej, går på efedrin/koffein nu sen typ 2 veckor tillbaka, tar ca 3 om dan om och mår prima tränar som sjutton och gått ner flera kilo. Va ja inne på akuten i natt o fick reda på att ja haft en liten fraktur i revbenen och muskelbristning i muskeln under..har dock haft ont till och från nu i ca 3 veckor, hände när ja gick på clenbuterol...hört att om man slarvar med vatten så kan muskler brista men blev värre igår när jag jobbade..jobbar lager så va tungt jobb o gick tydligen upp igen..fick citodon av läkaren..har redan några kartonger med det hemma sen innan..men vill ju fortsätta träna som förut..hur farligt är det att blanda citodon och effedrin??

Nu är jag ingen expert, men i små doser ska det inte vara någon fara. Om du t.ex tar två citodon om dagen för smärtlindring. Annars skulle du ha frågat din läkare. Tar du större doser efedrin och citodon samtidigt och tränar hårt tror jag det kan vara dåligt för hjärtat
Citera
2011-12-14, 15:50
Medlem
Någon som kan rekommendera en bra shop för efedrin?

Är swedstore gröna? Bra tryck i deras unexo?

Kom med förslag!
Citera
2011-12-14, 18:59
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miami40

Kom med förslag!

Unexo är godkända grejer!
Citera
2011-12-14, 19:17
Medlem
Ska man köra på swedstore då eller någon annan? Kan någon/några gröna dom?
Citera
2011-12-14, 20:45
Medlem
tocajosssans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miami40

Kom med förslag!

köpte mina här..bra krut..snabb leverens..o fick tom några extra i påsen

http://steroidakuten.org
Citera
2011-12-14, 20:46
Medlem
tocajosssans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dicf
Nu är jag ingen expert, men i små doser ska det inte vara någon fara. Om du t.ex tar två citodon om dagen för smärtlindring. Annars skulle du ha frågat din läkare. Tar du större doser efedrin och citodon samtidigt och tränar hårt tror jag det kan vara dåligt för hjärtat

ah jo tog 2 effe, 2 citodon och 2 koffein..tränat nu, mådde illa bara och lite snurrig men annars no problemos tack ändå
Citera
2011-12-14, 21:46
Medlem
Basilika77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tocajosssan

Jag blir mest bara illamående och aningens yr/synrubbning när jag har lyckats blanda dessa... små doser pratar jag om nu.. så nej, ingen fara om du bara tar det lugnt med doserna!
Citera
2011-12-15, 07:27
Medlem
Unexo e bra grejer, rekomenderar dock att inte köpa från medinc, Röda som vänstern,
Betalade för 3veckor sedan, forfarande inte dykt upp några grejer.....
GRRRR...
Citera
2011-12-17, 15:17
Medlem
SA har inga effar inne! Kan någon snäll själ rekomendera var man kan beställa efedrin? Nån grön shop med bra effar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in