2009-06-26, 12:35
Medlem
Liberations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Finns syntetiskt efedrin och ephedra att köpa. Vilken du köper spelar ingen roll. Sen finns det olika märken på det syntetiska, men det mesta som säljs är bra.
Aha okej. Tack så mycket för den informationen!
Fast det sista som återstår nu är var jag ska beställa det ifrån, ni är väldigt diskreta med hemsidorna har jag märkt. Är det någon som har lust att PM:a mig om det?
Citera
2009-06-26, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liberation
Jag är totalnoob på det här och tänkte precis börja med det. Och den här tråden gör mig så förvirrad. Känner mig som en ap-unge som gått vilse i helt fel skog. Hur ska jag börja med allt?

Jag vill också få en liten sammanfattning
Citera
2009-06-26, 12:51
Medlem
bergelins avatar
Citat:

Aha okej. Tack så mycket för den informationen!
Fast det sista som återstår nu är var jag ska beställa det ifrån, ni är väldigt diskreta med hemsidorna har jag märkt. Är det någon som har lust att PM:a mig om det?
Jo, de flesta är ju det. Du kanske kommer få ett pm, men tänk på att det finns scammers. Jag ger aldrig ut shopar.
Dessutom finns det flera länkar i diverse trådar (säkert i denna med). Lägg ner en timme så har du säkert några stycken.
Citat:
Ursprungligen postat av emilpemil
Jag vill också få en liten sammanfattning
Vad vill du veta? Ta 30mg efedrin och 200mg koffein och känn efter. Öka dosen efter det (om du vill ha mer effekt).
Citera
2009-06-26, 12:54
Bannlyst
Citat:
Jo, de flesta är ju det. Du kanske kommer få ett pm, men tänk på att det finns scammers. Jag ger aldrig ut shopar.
Dessutom finns det flera länkar i diverse trådar (säkert i denna med). Lägg ner en timme så har du säkert några stycken.

Vad vill du veta? Ta 30mg efedrin och 200mg koffein och känn efter. Öka dosen efter det (om du vill ha mer effekt).

kn du förklarra? ja fatar ente
Citera
2009-06-26, 13:01
Medlem
Liberations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apan-jolle
kn du förklarra? ja fatar ente
Det där fattade till och med jag, vad är det du inte förstår?
Citera
2009-06-26, 13:03
Bannlyst
Citat:
Det där fattade till och med jag, vad är det du inte förstår?

e rett slut i hövve. ber om ursäckt. så kan du förcklara?
Citera
2009-06-26, 14:08
Medlem
masterharens avatar
Vad säger ni om man bytar ut koffeinet mot kreatin ist? Hur skulle det fungera tsm med effe?
Citera
2009-06-26, 14:12
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterharen
Vad säger ni om man bytar ut koffeinet mot kreatin ist? Hur skulle det fungera tsm med effe?
Hur tänkte du nu?
Citera
2009-06-26, 14:16
Medlem
smokevatrs avatar
bergelion du vaerkar ju vara bra på effedrin så ja har med en fråga går det även lika bra med ett äpple istället för kaffeinet .. ja har tillgång till den röda sorten äpplen ? och i viss mån även potatis.

kan man freebasa effe på gymtoan för bättre pump ??
Citera
2009-06-26, 14:21
Medlem
Kalleballe1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokevatr
bergelion du vaerkar ju vara bra på effedrin så ja har med en fråga går det även lika bra med ett äpple istället för kaffeinet .. ja har tillgång till den röda sorten äpplen ? och i viss mån även potatis.

kan man freebasa effe på gymtoan för bättre pump ??

Det går bra. Glöm inte att tvätta äpplet innan du äter det.
Citera
2009-06-26, 14:27
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokevatr
bergelion du vaerkar ju vara bra på effedrin så ja har med en fråga går det även lika bra med ett äpple istället för kaffeinet .. ja har tillgång till den röda sorten äpplen ? och i viss mån även potatis
Njae, vanliga äpplen (Malus domestica) fungerar inte alls. Däremot arten M. sieversii lär ha en positiv inverkan. Dessa äpplen är såpass klibbiga att de fastnar på beta2-receptorerna och förstärker därför efedrinets potens.
Potatis (S. tuberosum) tros ha en anabol verkan på musklerna. Lägg potatisen i ugnen på 195.332 graders temperatur. Låt ligga i 32.2 minuter. Mosa sedan potatisen och smörj in på muskeln som önskas växa. Tänk på att du måste träna 0.5 minuter efter behandlingen, annars bryts musklerna ner.
Det går även att administrera önskad mängd potatis intramuskulärt.
Citera
2009-06-26, 14:33
Medlem
smokevatrs avatar
Citat:
Njae, vanliga äpplen (Malus domestica) fungerar inte alls. Däremot arten M. sieversii lär ha en positiv inverkan. Dessa äpplen är såpass klibbiga att de fastnar på beta2-receptorerna och förstärker därför efedrinets potens.
Potatis (S. tuberosum) tros ha en anabol verkan på musklerna. Lägg potatisen i ugnen på 195.332 graders temperatur. Låt ligga i 32.2 minuter. Mosa sedan potatisen och smörj in på muskeln som önskas växa. Tänk på att du måste träna 0.5 minuter efter behandlingen, annars bryts musklerna ner.
Det går även att administrera önskad mängd potatis intramuskulärt.

tack för tipset jag har redan pulat in en stor potatis i ickenämnbara kroppsöppningar med fullgod synergetisk effekt i kombo med effen (kan rekomendera detta starkt )

jag kommer avlägga rapport på detta med potät salvan inom kort och troligtvis även inkludera effe i salvan dessutom (prova gärna ni andra med)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in