Citat:
Ursprungligen postat av
ArgBlattePostar
Nej. Däremot är det lågstadienivå att vägra respektera andra människor, och deras preferenser.
Om ett gift par inte vill knulla en hel låda med sexleksaker första veckan man träffar varandra, då kan det faktiskt vara lågstadienivå att vägra respektera det. Trycka upp dildos i nyllet på paret bara för att det ska bli "lattjo" TV.
Och sedan tjata som ett gnälligt barn i Updejt "varför är du inte som mig!? varför är du annorlundaä n oss?!!?!"
Det är också lågstadienivå att sätta sex på en så hög status, att man vill kränka och förnedra alla som inte är lika sexuella som en själv.
Du vet att Belinda inte menar sexprat generellt, för hon var tydlig i hur hon uttryckte sig. Det enda intressanta är varför du blir så kränkt av hennes brist på porrskador, att du måste hitta på egna ord?
Men vänta nu, det här är som hönan och ägget.
Det är Max och Belinda som haft attityd från början, ingen annan.
Att andra reagerar på det är fullt rimligt. Varför ska de tro att de är bättre än övriga? Annorlunda är helt okej, men att sätta sig på höga hästar går bort.
Jag för min del är inte intresserad av att lyssna på sexsnack, så jag är nöjd över att det inte delas så mycket från något av paren. För det har de ju inte gjort, det har mest varit skojsamt snack med lite skratt deltagarna (samt paren) emellan.
Däremot går ju hela programmet ut på att reflektera tillsammans,var för sig, med eller utan experter o.s.v och då gäller det ju helt andra saker än sex. Max och Belinda delar inte ett skvatt och drar kortet att de inte visste att det var en ny version i år.
Ja men om de hade varit med i den ”normala” versionen så hade det inte gjort någon skillnad. Kameran skulle ha följt dem hemma i sina egna lägenheter istället för i denna som ligger i samma hus som övriga deltagares. Men det hade varit tyst och dött där med.