Citat:
Ursprungligen postat av
subtleoak
Tror du att MZ skulle utsätta sig för att vara aspackad? Detta är dessutom troligtvis bokmässan.
Hur är det med din egen nykterhet egentligen?
Din svartsjuka och avundsjuka lyser igenom ALLA dina inlägg, märker du inte att det bara är DU som går på som du gör med nedsättande kommentarer om allt från längd, skostorlek, händer mm, Varför?
Förstår du inte vilken LÅG nivå du skriver på.
Vad har du för agg gentemot MZ och hans flickvän? Jag förstår inte ens vad du gör här, är det för att försvara Ciara eller bara kasta skit på MZ?
Ciara har ju också gått vidare förvisso flera gånger men kan du som försvarare av henne inte bara vara nöjd med det?
Nej E är yngre än Ciara men hon har nått en mognad som Ciara förmodligen aldrig kommer att nå, sådär finns väl absolut en stor skillnad.
Hahahaha, avundsjuk på Måns längd? Jag är en kvinna på 174 så jag är längre än honom, vill inte vara kortare.
Har aldrig sökt till Idol eller drömt om att vara en linslus i svensk media 🤣.
Har inget agg mot hans kvinna 🤣🤣, tvärtom är jag lättad för Ciaras skull.
Kan ju hoppas att han är för upptagen för mer eftervåld då.
Eftersom nya ser något äldre ut än Måns tyckte jag enbart det kändes tryggt att han inte manipulerat nån naiv, ung tjej utan att det är en livserfaren puma som vet vad hon gör.
För isåfall är jag ännu mer glad för Ciaras skull.
MOGEN är dock ingen som blir ihop med en känd missbrukare som öppet betett sig som en gris mot sin fru och mamma till hans barn. Värst är hans kommentarer om att välja bort barnen men att han är "världens bästa pappa" för att han är "lycklig" när han träffar dem en gång om året.
DET är ju den största varningsflaggan.
Antar att de har gemensamma intressen och prioriteringar och det är väl skitbra.