Citat:
Vem fan är CJ. En elak käring. alltid en sjukdom varje morgon som mz fick sitta o prata med henne om i timmar.Man kan ju hitta på nya sjukdomar hela livet. eller googla då har man dem alla. var det inte det hon sa i programmet med Strömstedt.Hon verkar djävligt krävande. hoppas hennes nya har pengar så slipper hon kanske betala barnen skoluniformer. Som är så mycket för henne, stackars henne ex män.
Hon verkar vara den mest handikappade i detta årtal. hur kan man åka utan ha ett bankort med sig. OJ jag har inga pengar. vem fan åker till ett annat land utan betalkort eller ngt annat betalmedel.
Verkar vara att det hon gjort mest är att låta ngn annan ska beta för henne.
Hon verkar vara den mest handikappade i detta årtal. hur kan man åka utan ha ett bankort med sig. OJ jag har inga pengar. vem fan åker till ett annat land utan betalkort eller ngt annat betalmedel.
Verkar vara att det hon gjort mest är att låta ngn annan ska beta för henne.
Ja och i Srömstedts så frågade Jenny hur det går ihop då Ciara vill gräla medans MZ är konflikträdd. Då sa MZ typ ja det går inte ihop. Det var väl också där de frågade hur Ciara gör med honom då sa hon "jag pressar honom, jag pressar honom" med ett leende, obehagligt och allt sådant finns det ju bevis för.
Ja mannen (teater kollega) som Ciara var med innan den nuvarande lever nu som singel från sin fru och lilla dotter Ciara och mannen var senast tillsammans i slutet av december 2025 så det går fort i svängarna.
Så här skriver hans f.d. om detta
Trudy Fountain
·
Here’s some new News….My Partner ended our relationship the week before Christmas to be with this woman. She knew we were together and she knew we had a child! I’d never heard of her before but knew she wasn’t a nice person! It seems most of Sweden feel the same!
Innan honom var det en kameraman som var tvungen att ta en paus från sociala medier efter hans umgänge med henne oklart varför.
Ja angående pengar så undrar man hur hon gjorde då hon valde att ex stanna kvar i Malmö för att gå på efterfest med hennes nyfunna vän Benji I istället för att åka med MZ hem till barnen eller när hon lämnade barnen till MZ sommaren 2024 och åkte utomlands med en väninna där hon skulle dricka vin med fötterna. Hur betalade hon då för sig? Och vid den tiden verkade det inte finnas NÅGOT klandervärt i MZ uppträdande enligt henne?? Förbryllande?
https://www.instagram.com/p/C8sSZAnAVRv/
Edit:
I juni 2024 kunde Ciara alltså lämna barnen hos MZ. Knappt nio månader senare framställdes han som en fara för familjen.
Vad hände egentligen under de här nio månaderna som förändrade allt så totalt?
En sak som hände var att MZ berättade för Ciara att han ville skiljas.
Jag säger inte att det var orsaken, men nog väcker tidslinjen en del frågor.
Senast redigerad av subtleoak Igår kl. 03:34.
Senast redigerad av subtleoak Igår kl. 03:34.