Igår, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rhodellisania
Vem fan är CJ. En elak käring. alltid en sjukdom varje morgon som mz fick sitta o prata med henne om i timmar.Man kan ju hitta på nya sjukdomar hela livet. eller googla då har man dem alla. var det inte det hon sa i programmet med Strömstedt.Hon verkar djävligt krävande. hoppas hennes nya har pengar så slipper hon kanske betala barnen skoluniformer. Som är så mycket för henne, stackars henne ex män.

Hon verkar vara den mest handikappade i detta årtal. hur kan man åka utan ha ett bankort med sig. OJ jag har inga pengar. vem fan åker till ett annat land utan betalkort eller ngt annat betalmedel.
Verkar vara att det hon gjort mest är att låta ngn annan ska beta för henne.

Ja och i Srömstedts så frågade Jenny hur det går ihop då Ciara vill gräla medans MZ är konflikträdd. Då sa MZ typ ja det går inte ihop. Det var väl också där de frågade hur Ciara gör med honom då sa hon "jag pressar honom, jag pressar honom" med ett leende, obehagligt och allt sådant finns det ju bevis för.

Ja mannen (teater kollega) som Ciara var med innan den nuvarande lever nu som singel från sin fru och lilla dotter Ciara och mannen var senast tillsammans i slutet av december 2025 så det går fort i svängarna.

Så här skriver hans f.d. om detta

Trudy Fountain
·
Here’s some new News….My Partner ended our relationship the week before Christmas to be with this woman. She knew we were together and she knew we had a child! I’d never heard of her before but knew she wasn’t a nice person! It seems most of Sweden feel the same!

Innan honom var det en kameraman som var tvungen att ta en paus från sociala medier efter hans umgänge med henne oklart varför.

Ja angående pengar så undrar man hur hon gjorde då hon valde att ex stanna kvar i Malmö för att gå på efterfest med hennes nyfunna vän Benji I istället för att åka med MZ hem till barnen eller när hon lämnade barnen till MZ sommaren 2024 och åkte utomlands med en väninna där hon skulle dricka vin med fötterna. Hur betalade hon då för sig? Och vid den tiden verkade det inte finnas NÅGOT klandervärt i MZ uppträdande enligt henne?? Förbryllande?

https://www.instagram.com/p/C8sSZAnAVRv/

Edit:

I juni 2024 kunde Ciara alltså lämna barnen hos MZ. Knappt nio månader senare framställdes han som en fara för familjen.

Vad hände egentligen under de här nio månaderna som förändrade allt så totalt?

En sak som hände var att MZ berättade för Ciara att han ville skiljas.

Jag säger inte att det var orsaken, men nog väcker tidslinjen en del frågor.
Senast redigerad av subtleoak Igår kl. 03:34.
Citera
Igår, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Högläsning av någon annans text eller bok kan mycket väl utgöra förtal.
Det avgörande är om du sprider nedsättande uppgifter till någon annan (tredje part) och hur stor spridning det gäller. Väljer du att själv att läsa texten högt inför andra sprider du uppgifterna vidare och kan därmed hållas ansvarig.

... ja, jag undrar om du är dum...
Då kan alltså ingen annan än MånsPetter läsa boken om den ska ges ut som ljudbok, för alla andra uppläsare skulle göra sig skyldiga till förtal?
Citera
Igår, 04:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Rädd för Läckberg? Varför i hela friden skulle MZ vara rädd för henne?

Det blir dessutom lite komiskt med tanke på att Läckberg själv så sent som häromdagen skrev:

”Vi var så jävla rädda.”

Detta om situationen när hon befann sig i MZ:s eget hem. Hon förtydligar visserligen att hon INTE menar att hon var rädd för att han skulle bli fysisk, men tydligen var det ändå så obehagligt att ”vi hade alla panik”.

Men nu skulle alltså MZ vara den som inte vågar visa sig på Bokmässan för att han riskerar att stöta på Camilla Läckberg? 😂

Jag tror nog att han överlever ett eventuellt möte i en mässhall.

Däremot kvarstår Lazydells betydligt intressantare fråga som du helt hoppade över: VAD hände egentligen som fick Läckberg att göra denna totala omsvängning gentemot MZ?
Efter rättegångar och polisutredningar så undrar du fortfarande vad som egentligen hände för att Läckberg skulle inse att MånsPetter Zelmerlöw är en skenhelig skitstövel? Det olovliga kvarhållandet av barnen, otroheten, drogerna och hans bok räcker kanske inte för dig, men många andra har uppenbarligen löst denna inte så svåra gåta.
Citera
Igår, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Vi hoppas att skilsmässoavtalet även omfattar framtida umgängesarrangemang, så att den neurotiske CJ inte längre kan använda sig av utpressning.
Att kräva att MånsPetter Zelmerlöw ska vara drogfri när han träffar barnen är ingen utpressning. Jag undrar vad man är för sorts människa för att ens tycka det?
Citera
Igår, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Exakt, det är en självklarhet för varje, normalt fungerande, förälder. Men en narcissist ser inte verkligheten så. De sätter sina egna behov först. För dem faller det sig helt naturligt att säga "jag blir olycklig' Jaget föregår barnet. Det var detta som blev så helt uppenbart i TV för alla som såg det. Därav alla kritiska kommentarer efteråt. MånsPetter blottade sin narcissism för alla. Jag kan inte förstå var detta ska sluta...

Ja. Samtidigt finns det fler narcissister än han därute och det är de som avslöjar sig när de ser honom prata och sen stöttar honom efteråt.
Citera
Igår, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Att kräva att MånsPetter Zelmerlöw ska vara drogfri när han träffar barnen är ingen utpressning. Jag undrar vad man är för sorts människa för att ens tycka det?

En som själv träffar sina barn påtänd eller har en son/dotter som gör det.
Citera
Igår, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rhodellisania
Vem fan är CJ. En elak käring. alltid en sjukdom varje morgon som mz fick sitta o prata med henne om i timmar.Man kan ju hitta på nya sjukdomar hela livet. eller googla då har man dem alla. var det inte det hon sa i programmet med Strömstedt.Hon verkar djävligt krävande. hoppas hennes nya har pengar så slipper hon kanske betala barnen skoluniformer. Som är så mycket för henne, stackars henne ex män.

Hon verkar vara den mest handikappade i detta årtal. hur kan man åka utan ha ett bankort med sig. OJ jag har inga pengar. vem fan åker till ett annat land utan betalkort eller ngt annat betalmedel.
Verkar vara att det hon gjort mest är att låta ngn annan ska beta för henne.

Ciara Jansson, stäm skitstöveln för grovt förtal. Skitsamma om han då stämmer tillbaka, han har förlorat sin trovärdighet som tystade dig för ett instagraminlägg på en mening men sen skrev en hel bok om dig med ovanstående budskap och nu har fått läsare att reagera som ovanstående och sprida det på nätet.
Jag lovar att du vinner, om inte "När allt faller" är grovt förtal så existerar inte det brottet för det har aldrig funnits ett så solklart fall i Sverige.
Citera
Igår, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Ja och i Srömstedts så frågade Jenny hur det går ihop då Ciara vill gräla medans MZ är konflikträdd. Då sa MZ typ ja det går inte ihop. Det var väl också där de frågade hur Ciara gör med honom då sa hon "jag pressar honom, jag pressar honom" med ett leende, obehagligt och allt sådant finns det ju bevis för.

Ja mannen (teater kollega) som Ciara var med innan den nuvarande lever nu som singel från sin fru och lilla dotter Ciara och mannen var senast tillsammans i slutet av december 2025 så det går fort i svängarna.

Så här skriver hans f.d. om detta

Trudy Fountain
·
Here’s some new News….My Partner ended our relationship the week before Christmas to be with this woman. She knew we were together and she knew we had a child! I’d never heard of her before but knew she wasn’t a nice person! It seems most of Sweden feel the same!

Innan honom var det en kameraman som var tvungen att ta en paus från sociala medier efter hans umgänge med henne oklart varför.

Ja angående pengar så undrar man hur hon gjorde då hon valde att ex stanna kvar i Malmö för att gå på efterfest med hennes nyfunna vän Benji I istället för att åka med MZ hem till barnen eller när hon lämnade barnen till MZ sommaren 2024 och åkte utomlands med en väninna där hon skulle dricka vin med fötterna. Hur betalade hon då för sig? Och vid den tiden verkade det inte finnas NÅGOT klandervärt i MZ uppträdande enligt henne?? Förbryllande?

https://www.instagram.com/p/C8sSZAnAVRv/

Edit:

I juni 2024 kunde Ciara alltså lämna barnen hos MZ. Knappt nio månader senare framställdes han som en fara för familjen.

Vad hände egentligen under de här nio månaderna som förändrade allt så totalt?

En sak som hände var att MZ berättade för Ciara att han ville skiljas.

Jag säger inte att det var orsaken, men nog väcker tidslinjen en del frågor.

Vad fan förväntar du dig med en notoriskt otrogen och elak man som dessutom knarkar?
Spelar ingen roll om hon är Moder Teresa, i ett sånt äktenskap blir partnern arg och ställer frågor. När de märker att svaren är lögner kommer mer frågor. Det är för helvete den otrogna, misshandlande knarkaren som är felet, inte partnern som reagerar på det vilket är helt normalt, sunt osv.
Hade hon INTE reagerat hade det däremot varit något fel.

Och du har väl för fan inte att göra med vem Ciaras nya pojkvän är, vem bryr sig om hans ex? Han blev kär i nån annan, det kan hända. Man äger inte sin partner!
Skillnaden med Måns är att han varit gift med Ciara och sen bedragit henne konstant på ren lust att vara otrogen. Som han tydligen beskrivit är den bästa känslan han vet har jag läst nu. Han har gjort det mot alla kvinnor han varit tillsammans med.
Citera
Igår, 09:51
Medlem
[quote=ziggarillen|95922960]
Det visar dock föraktet mot MånsPetter och den här boken var droppen för dom flesta. Att bara tro hur hela svenska folket bryr sig om hans skitl

Det har väl ingen trott, en del bryr sig andra kastar skit. Men om han vill berätta hur han känner att det var så är det väl hans sak.
Citera
Igår, 11:02
Medlem
Hade firmafest för över 10 år sen. Då stod han helt öppet på toan och drog ladd. Komedi att han testa en gång vid 37.
Citera
Igår, 11:07
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Jag såg att Måns var med i Skavlans program för någon dag sedan.
Citera
Igår, 11:57
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumbokk
Hade firmafest för över 10 år sen. Då stod han helt öppet på toan och drog ladd. Komedi att han testa en gång vid 37.

Han ljuger nästan hela tiden. Tror framträdandet i Skavlan blev droppen för alla.
Senast redigerad av Rikskrim08 Igår kl. 12:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in