2026-09-28, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
" Säg mig vilka dina vänner är och jag ska säga dig vem du är".
Ciara håller sig väl med vänner som hon känner sympati för.
Jag känner inte dem men hitintills har de inte givit mig något gott intryck.
Vad de sagt och gjort. Men jag antar att de har goda sidor också.

Ja så är det säkert jag håller med!

Du är för snäll gällande sista meningen. Jag är ytterst tveksam efter ALLT vad jag har fått se och uppleva på olika sätt sedan mars 2025.
Citera
2026-09-28, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Det har du alldeles rätt i. Men Kyrkheddinge är heller inte Staffanstorp. Det är bara att hoppas att hon har språköra, som det heter.
Pratar de brett i Kyrkheddinge? Kal Pedal pratade väldigt brett. Arlöv är väl också som Kyrkheddinge en ort på landet. På landet brukar ju dialekter hänga kvar längre än i städer.
Måns talar nån typ av pt3 skånska som är typisk för Lund.
Citera
2026-09-28, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Ja så är det säkert jag håller med!

Du är för snäll gällande sista meningen. Jag är ytterst tveksam efter ALLT vad jag har fått se och uppleva på olika sätt sedan mars 2025.
Inte snällt att kalla människor för pack. Ok för trollpackor då.
Citera
2026-09-28, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Elin ”räven” Kullberg?
Spela inte dum? Du är den listiga räven tror du.
Citera
2026-09-28, 22:38
Medlem
Citat:
Elin ”räven” Kullberg?

Heter hon det i efternamn? Det finns ju bara en med det namnet äver 40 och hon är sambo med en jämnårig man.
Men det är hon??
Citera
2026-09-28, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Det är fascinerande hur du i ena sekunden påstår dig veta exakt vad som är sant, för att i nästa vända helt och skriva att du egentligen inte vet någonting eller att det kan vara en galning. Du vet alltså uppenbarligen ingenting om det du så tvärsäkert utger dig för att veta.

Menar du på fullaste allvar att den här kollegans fru offentligt skulle hitta på en ren lögn inför hela sin bekantskapskrets, och peka ut Ciara som den andra kvinnan?

När du sedan skriver ”so what” och menar att det inte var Ciara som var otrogen, så raserar du ju ditt eget försvar. Om mannen i pjäsen var otrogen, menar du alltså att Ciara inte har något ansvar alls?

Det låter konstigt om hon ska framstå som att hon är så djupt emot otrohet som det hela tiden velat framhävas här inne, men samtidigt inte har några problem med att vara med en upptagen familjefar.

Vem syftar du förresten på gällande otrohet i 20 år? Är det mannen hon var med som varit otrogen i 20 år mot sin besvikna kvinna, eller är det bara ännu en siffra du kastar ur dig i ren frustration när ditt eget narrativ spricker?

Nej jag skiter totalt i om en kändis varit otrogen en gång. Fast nu var ju Ciara singel vid den påstådda händelsen, om den ens hänt. Du sitter ju här 24/7 och hatar Ciara, många kvinnor verkar gå igång med avundsjuka på henne. Är väl för hennes mjuka femininitet. Inte alla som har det (men har komplex för att de inte har).
Citera
2026-09-28, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Heter hon det i efternamn? Det finns ju bara en med det namnet äver 40 och hon är sambo med en jämnårig man.
Men det är hon??
Nej. Hon heter Elin Elinsdotter.
Citera
2026-09-28, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Nej. Hon heter Elin Elinsdotter.

Finns ingen alls med det namnet i Sverige. Elin Kullberg på LinkedIn ser ju iallafall ut som kvinnan på bilderna. Fattar bara inte åldern för de flesta som heter så är i 30-årsåldern. Hemlig identitet?
Citera
2026-09-28, 22:46
Medlem
Citat:
För att de inte har egna nycklar.
Brukar barn i den åldern ha det?
Citera
2026-09-28, 22:47
Medlem
Citat:
Finns ingen alls med det namnet i Sverige. Elin Kullberg på LinkedIn ser ju iallafall ut som kvinnan på bilderna. Fattar bara inte åldern för de flesta som heter så är i 30-årsåldern. Hemlig identitet?
Ja en del människor vill ha det så.
Och då respekterar man det.
Citera
2026-09-28, 22:47
Medlem
Citat:
De ser på riktigt ut som en riktig match. Han helt aspackad på bilderna 😄 och hon som kramar och babyar sitt fyllo 🤣.
Skönt att hon iallafall ser ut att vara jämngammal eller äldre ut än honom, inget naivt offer. De blir nog jättelyckliga ihop 😊.
Skulle dock säga att jag ser värme från henne, det är hon som håller om honom medans han hänger på hennes axel.
Villig klippa som ska ta hand om.

Tror du att MZ skulle utsätta sig för att vara aspackad? Detta är dessutom troligtvis bokmässan.

Hur är det med din egen nykterhet egentligen?

Din svartsjuka och avundsjuka lyser igenom ALLA dina inlägg, märker du inte att det bara är DU som går på som du gör med nedsättande kommentarer om allt från längd, skostorlek, händer mm, Varför?

Förstår du inte vilken LÅG nivå du skriver på.

Vad har du för agg gentemot MZ och hans flickvän? Jag förstår inte ens vad du gör här, är det för att försvara Ciara eller bara kasta skit på MZ?

Ciara har ju också gått vidare förvisso flera gånger men kan du som försvarare av henne inte bara vara nöjd med det?

Nej E är yngre än Ciara men hon har nått en mognad som Ciara förmodligen aldrig kommer att nå, sådär finns väl absolut en stor skillnad.
Citera
2026-09-28, 22:50
Medlem
Jag tycker att det värsta med den här historien är att Måns och hans familj har under en lång tid planerat för att ”ta barnen” från sin mamma och skapat en riktig fälla för Ciara. Det är riktigt elakt och oförskämt. Jag är glad över att hon i sista minuten med eller utan vänner förstod vad fam Z hade för planer. Något så utstuderat är svårt att ignorera i detta fall.
Det är ju också konstigt att man kommer undan ansvar bland tanterna bara för att Måns är snygg enigt dem. Då får man tydligen bete dig hur som helst. Det är helt obegripligt!?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in