2026-09-27, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Här är foton och beskrivning av de två nya paren:

https://www.expressen.se/noje/tv-och-streaming/nya-par-till-svts-gift-vid-forsta-ogonkastet-xl/

Till flummige Fredrik har de hittat en Tantra-tant med näsring. Så de lär väl ha kul ihop.
Det andra paret ser mer normala ut, men med tanke på castinggänget så kanske dessa är såna cultmänniskor som äter spädbarn levande eller nåt.
Varför kallar ni alltid kvinnan tant men aldrig mannen gubbe? Sexistiskt.
Citera
2026-09-27, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Sara och Gabriel kommer att leka med lådan.
Att Max och Belinda inte kommer att röra den är jag helt säker på.

Jag köper Urbans resonemang eftersom jag vet att vänjer man sig vid vibrator blir det svårt utan. Konstigt att Leigh lärt sig tvärtom på sin utbildning. Jag vet att jag inte är ensam om detta.

Edin vet inte vad det är i lådan. Likaså Max.
Skitsnack. DU kanske har svårt utan men gäller knappast alla. Däremot hjälper det säkert många som har svårt att komma, framförallt kvinnor verkar vara vanligt att de haft ett sexliv i decennier utan att fått orgasm.. sjukt men sant.

Däremot att bli AVHÄNGIG av sexleksaker är kanske inte alltid bra. Men skulle säga att t.ex. porr är mycket mer skadligt, framförallt för unga.
Citera
2026-09-27, 18:13
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Hur många gånger kan vi räkna ihop till att Leigh bemöter alla med ”just det”

Likaså Olivia med sitt "mmm".

Foliehattarna kommer inte ta i sexlådan med tång.
Citera
2026-09-27, 18:31
Medlem
Det är synd när kvinnor i 20-års åldern fyller ansiktet med så mycket fillers att de ser udda ut. Jag tycker att Olivia påminner om dr Phils fru Robin McGraw som gjort alldeles för mycket med ansiktet. Det slutar aldrig väl. Hon och Olivia ser ut som systrar:

https://www.thelist.com/2090454/expert-dr-phil-wife-robin-plastic-surgery-went-wrong/
Citera
2026-09-27, 20:02
Avstängd
Ja för kvinnor får inte njuta mer och oftare än tidigare...

Citat:

Jag köper Urbans resonemang eftersom jag vet att vänjer man sig vid vibrator blir det svårt utan. Konstigt att Leigh lärt sig tvärtom på sin utbildning. Jag vet att jag inte är ensam om detta.

Citera
2026-09-27, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Likaså Olivia med sitt "mmm".

Foliehattarna kommer inte ta i sexlådan med tång.

När Urban/delfinen/elefantmannen kom hem till lägenhet och det första han gjorde var att börja käka ljudligt, han verkligen glufsade i sig maten och Olivia sitter bara där som det spån hon är. Dom förtjänar varandra.
Citera
2026-09-27, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Ja för kvinnor får inte njuta mer och oftare än tidigare...

Inte något som jag skrev. Du hittade på själv.
Citera
2026-09-27, 20:41
Medlem
Ironin när sexexperten säger att sexuell attraktion kommer att växa fram ur en bra vänskap. Jaha? Var det inte samma expert som i tidigare avsnitt sa att män och kvinnor kan ha god vänskap utan att känna attraktion? Haha.

Lyssna inte på dessa flummexperter. Tyckte det var jävligt kul att Urban försökte ställa sexologen Leigh lite mot väggen i dagens avsnitt med ”Ja, det kanske funkar för dig…”. Det går alldeles utmärkt att läsa om sexologi själv och bilda sin egna uppfattning.
Citera
2026-09-27, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Vem är förvånad över att Urban känner sig hotad av en vibrator, handen upp?

Vad gör ens Belinda & Max i programmet? Stroppigare personer går knappast att hitta och det har dom verkligen ingenting för……
Men! Kollat på Updejt nu, så mycket som Max pratar där har han inte gjort under 7 avsnitt på GVFÖ sammanlagt.

Såklart Fredrik spenderar sin tid mellan Åre & Thailand. Typisk snubbe som backpackar i djungel för att ”finna sig själv” …..
Ja Belinda och Max framstår verkligen som dryga och stela, men de verkar också bli fulklippta av produktionen. Som du säger så pratade han mer i Updejt och Max har även sagt att han pratade mycket mer i Löftesceremonin men det klipptes bort.
Citera
2026-09-27, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Ubbe är en sån som kan säga vid förlossningen
Nej ingen epidural

MIN KVINNA KAN MINAANN FÖDA BARN FÖE JAG STÅR BREDVID OCH PUSHAR HENNE

😇
Sen slänger barnmorskan ut honom för att köpa dricka och hans kvinna får sin epidural medans han är iväg.

❗️

Haha ja
Citera
2026-09-27, 22:01
Medlem
LoppeliLoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaskent300
Ironin när sexexperten säger att sexuell attraktion kommer att växa fram ur en bra vänskap. Jaha? Var det inte samma expert som i tidigare avsnitt sa att män och kvinnor kan ha god vänskap utan att känna attraktion? Haha.

Lyssna inte på dessa flummexperter. Tyckte det var jävligt kul att Urban försökte ställa sexologen Leigh lite mot väggen i dagens avsnitt med ”Ja, det kanske funkar för dig…”. Det går alldeles utmärkt att läsa om sexologi själv och bilda sin egna uppfattning.

Men verkligen! Så himla kluvet att se faktiskt 🙃
Citera
2026-09-27, 22:18
Medlem
picapicans avatar
Citat:

Gabriel har ju redan en löskuk/penisattrapp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in