2026-09-23, 19:08
Medlem
Dagens inlägg är spretigt värre .
Det mesta gamla foton och inspelningar as usual
Kanske bättre med färre inlägg med kvalitet från dagen !?
I slutet av dagen en oklar bild på en ljus och en mörkare deg ? Bara så? Inget mer
Och filmar även en ofräsch röd smörkniv på samma foto ?
Kanske petigt av mig men ska man vara ett bakinspirationskonto så kanske man kan lägga liiiite tid på ljuset, omgivningen , lägga upp fint …

Får bli en paus igen på några dygn . Jag stör mig för mycket .
Dags att återgå till böckernas värld resten av kvällen . 😅
Citera
2026-09-23, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solkisen
Dagens inlägg är spretigt värre .
Det mesta gamla foton och inspelningar as usual
Kanske bättre med färre inlägg med kvalitet från dagen !?
I slutet av dagen en oklar bild på en ljus och en mörkare deg ? Bara så? Inget mer
Och filmar även en ofräsch röd smörkniv på samma foto ?
Kanske petigt av mig men ska man vara ett bakinspirationskonto så kanske man kan lägga liiiite tid på ljuset, omgivningen , lägga upp fint …

Får bli en paus igen på några dygn . Jag stör mig för mycket .
Dags att återgå till böckernas värld resten av kvällen . 😅
Man orkar inte se..min prenumeration går ut snart tack å lov..Ha en fin kväll med böcker ❤️Mer värt❤️
Citera
2026-09-23, 20:26
Medlem
Min med ✅
Citera
2026-09-23, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solkisen
Min med ✅
Tack å lov.. behåller hellre mina 39 kr själv ♥️
Citera
2026-09-23, 20:55
Medlem
Satt och fikade på stan häromdan å hon å Leo sprang förbi i full fart. Nästan hoppade fram. Så så ont i fötterna såg hon inte ut att ha..
Citera
2026-09-23, 21:36
Medlem
Agentjosis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanliii
Satt och fikade på stan häromdan å hon å Leo sprang förbi i full fart. Nästan hoppade fram. Så så ont i fötterna såg hon inte ut att ha..

😂😂😂 varför går de alltid så snabbt? Fattar varför A gör det men varför gör L och H också det?
Citera
2026-09-24, 06:20
Medlem
Idag ska communityt få ta del av läkarsamtal och nåt brev från läkare.
Citera
2026-09-24, 08:15
Medlem
Hoppas inte Alice glömt att betala skatt för alla eltandborstar hon fått hem, plus allt annat förstås. Även om hon ger bort det till andra ska hon betala skatt på värdet på prylarna.

Hon som gnäller om pengar så blir det rätt mycket pengar tillslut. Gör hon rätt för sig så ska hon betala flera hundra för bara den eltandborste hon lottar ut idag.
Citera
2026-09-24, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Hoppas inte Alice glömt att betala skatt för alla eltandborstar hon fått hem, plus allt annat förstås. Även om hon ger bort det till andra ska hon betala skatt på värdet på prylarna.

Hon som gnäller om pengar så blir det rätt mycket pengar tillslut. Gör hon rätt för sig så ska hon betala flera hundra för bara den eltandborste hon lottar ut idag.
Det har jag MYCKET svårt att tro att gör!
Citera
2026-09-24, 09:36
Medlem
På morgonen postade Alice ett inlägg att hon bakar kakor till ett grupp äldre som ska träffas. Senaste dagarna är vi flera som ifrågasatt här i tråden om Alice verkligen bakar och ger bort till äldre eftersom hon aldrig postar något om det. Och nu kommer det plötsligt för första gången ett inlägg att hon minsann bakar för att ge bort.
Bara jag som får en stark känsla av att detta inte är ett sammansträffande utan att Alice verkligen läser här inne? Har ju varit flera gånger tidigare som det skrivits saker i tråden som Alice sen postar på sin insta.

I så fall vill jag säga till dig Alice att Igår på dina reels var det bara "Mamma ska gör det här, mammas paket har kommit, mamma provar sina nya stövlar, mamma hit mamma dit". Vore det inte roligt om du som äger kontot visade upp dig någon gång? Det heter väl Alice in the kitchen inte Heidi in the kitchen?
Citera
2026-09-24, 09:44
Medlem
Hellvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanliii
På väg mot normal för att köpa kattsoppa och en bar kanske?
Citera
2026-09-24, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellvete
På väg mot normal för att köpa kattsoppa och en bar kanske?

Haha ja dom var inne på normal och shoppade bland proteinbarsen 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in