2026-09-06, 12:50
Medlem
Håller med till hundra procent. Ett skymf då de går loss och säger att de själva kan mer än överläkaren de just mötte som sa att Alice ej har ngt neurologiskt ……. En normal person hade ju ändå vart nöjd ibland …… såklart måste mkt göras men nog 17 har vi i Sverige en otrolig sjukvård
Citera
2026-09-06, 13:02
Medlem
Stackars Leo vad obekväm han ser ut när Alice filmar honom när de är och pantar. Tycker så synd om honom!
Citera
2026-09-06, 13:22
Medlem
Agentjosis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Det jag menade med mitt inlägg är att hon alltid tar bort inlägg där hon enbart får kritik 🙂

Eller tar bort kommentaren. För länge sedan publicerade hon ett recept på en kaka + kladdkakasmet. Smeten skulle alltså inte bakas alls. Då kommenterade jag något om att det inte är så bra att äta råa ägg, att salmonella förekommer även i Sverige. Den kommentaren försvann direkt 😁
Citera
2026-09-06, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Det jag menade med mitt inlägg är att hon alltid tar bort inlägg där hon enbart får kritik 🙂
Point taken
Citera
2026-09-06, 16:03
Medlem
"Glöm inte att vara källkritisk"
Något Alice följare verkligen borde ta till sig när det gäller mer än valet kan jag känna.
Citera
2026-09-06, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
"Glöm inte att vara källkritisk"
Något Alice följare verkligen borde ta till sig när det gäller mer än valet kan jag känna.

Exakt.
Men det går ju tyvärr inte att "nå" hennes följare och få dem att förstå att alice faktiskt lurar dem på både pengar och fakta...
Hon vakar över sina sociala medier varenda sekund.
Citera
2026-09-06, 17:16
Medlem
Kunde inte sluta titta på H:s mun och näsa...
Citera
2026-09-06, 19:37
Medlem
Ja då är det säkert många som tror henne , eftersom sanningen aldrig kommer fram till följare ….. moment 22. Kn inte alla nattarbetare skriva en natt i kommande vecka så kan vi se hur många minuter det får stå ?
Hon är ju psykisk sjuk … antagligen pga anorexia och kanske annat med !? Om man kör sig så hårt i svält så får ju kroppen stryk dvs allt hon går till sjukvården för ….
Det är ju egentligen inget konstigt
Anorexia personlighetsstörning , tvångsvårdad i år vilket hon kallar ngt annat . Vet hon verkligen inte att det är offentlig dom ??
Citera
2026-09-06, 22:15
Medlem
Borgarbadbolls avatar
Man är ju lite nyfiken på vad A och H röstar på och hur de resonerar
Citera
2026-09-07, 08:41
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borgarbadboll
Man är ju lite nyfiken på vad A och H röstar på och hur de resonerar
Hade varit underbart att få höra! Sin vana trogen hade de ju idiotförklarat alla som inte tänker som de gör.
Citera
2026-09-07, 12:41
Medlem
Agentjosis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilaHibiskus
Stackars Leo vad obekväm han ser ut när Alice filmar honom när de är och pantar. Tycker så synd om honom!

Mm och i dagens ”följ oss i vår vardag” svarar L knappt A. Måste vara så sjukt jobbigt att konstant bli filmad och samtidigt sönderyappad.
Citera
2026-09-07, 13:46
Medlem
Hellvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agentjosi
Mm och i dagens ”följ oss i vår vardag” svarar L knappt A. Måste vara så sjukt jobbigt att konstant bli filmad och samtidigt sönderyappad.
Tänk om hon hade varit normal i stället.. Då hade också L fått utrymme och ett mer normalt liv. Nu tar hon allt syre där i kollektivet och delar med sig av lite allmosor i form av proteinbars och tekokande för att känna sig oumbärlig. Naturligtvis av rent egoistiska skäl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in