Citat:
Ursprungligen postat av
Deimos01
Det känns som om jag missat något?
Att Jocke jagat anonyma kritiker är ingen nyhet. Folk som skriver med sitt namn hotar han. Det är därför han hatar anonymitet, eftersom han inte kan hota folk.
Jag vet att Skilleras tycker det är töntigt att skriva anonymt på tex flashback, men jag har aldrig hört att Skilleras är intresserad av att få tag på identiteten på anonyma människor för att hänga ut dom?
Jag vet att han vill veta vilka fejk konton som Jocke, Anjo och andra i dramat skriver ifrån.
Men tex Lars Larsson ifrån Stockholm har ju skilleras inget intresse av identitet på, eller att hänga ut.
Eller har jag missat något?
Ja, du har missat något. Massor. Men, det var Henko som polisanmälde som Rask gör för, någon tog en öl i centralorten på "hans kommun" och bara för att Axel inte tog avstånd utan lät Henko skova i deras podcast, är det inte synonymt med att Axel hade gjort så idag. Axel har också sin beskärda del i att jaga och hänga ut privatpersoner som "ljuger" om honom. Till skillnad från axel som säkerligen kommer skiva under på att allt gäller "till döds", är jag villig att nyansera något.
När axel fokuserar på Anjo, Jocke och Rask så han tycker att de är orimliga, kan kan vi som kritiserat Axel för samma sak chilla. För det första, när han säger de är orimliga så innebär det i huvudsak att de är betyligt mer orimliga än han själv varit. Tex en MILJON, ser hatet som Jockiboi sprider.