Citat:
Ursprungligen postat av
Spritnota
Jag pratar inte om mig. Jag pratar om principer. Jocke är ett extremt mycket större hot mot varje medborgares generella rätt till sin åsikt om en kändis, jämfört med skilleras.
Bägge två är ett hot mot yttrandefriheten.
Ingen, förtjänar att bli kartlagt och uthängd för att de inte klarar av att vara så DJUPT engagerade att de kan "12 maj 2023 på plattform A, 3 timmar 4 minuter 16 sekunder in sade du detta, här kommer röstfilen jag sparat" så länge det är rimligt att privatpersoner säger "du ljög om att du bara äter sallad" när de sagt att de inte äter kött och fisk. Axel, skulle aldrig nöja sig med ett sådan bevis som timestamp ändå. För då är det ur kontext, bara ord, inte en riktig lögn. Utan då ska man ha koll på vad han skrev i privat dm mitt i natten ett halvår tidigare om att hsn tuggade på en kycklingnuggets eller så är man en LÖGNARE som felaktigt anklagar honom för att ljuga. Men innan vi lägger fokus på axel så ger vi honom dessa år på sig att mogna och förbättra sig, och vi måste hjälpa honom att fälla Anjo och Jocke.
Det känns som om jag missat något?
Att Jocke jagat anonyma kritiker är ingen nyhet. Folk som skriver med sitt namn hotar han. Det är därför han hatar anonymitet, eftersom han inte kan hota folk.
Jag vet att Skilleras tycker det är töntigt att skriva anonymt på tex flashback, men jag har aldrig hört att Skilleras är intresserad av att få tag på identiteten på anonyma människor för att hänga ut dom?
Jag vet att han vill veta vilka fejk konton som Jocke, Anjo och andra i dramat skriver ifrån.
Men tex Lars Larsson ifrån Stockholm har ju skilleras inget intresse av identitet på, eller att hänga ut.
Eller har jag missat något?