2026-09-21, 13:10
Medlem
Pancevs avatar
ska alla pudla om Urban nu när Olivia sagt att hon hade exakt samma kontrollerande/begränsande "krav" på sin partner?
Citera
2026-09-21, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Vad pratar du om?

massor med människor tycker det är skönt om ngn som gillar att prata är den som pratar. har du aldrig varit med i en förening elr haft gruppmöten i skola eller på jobbet?

han må vara dominant men just den grejen är så sjukt vanligt.

Mm, visst. Foglig liten kvinna... precis som den bredflabbade grodan Urban vill ha det...
Citera
2026-09-21, 13:48
Medlem
Det är så sjukt hur produktionen klipper. Nu intervjuas både Belinda och Max i nyheter24.se och säger att psykologerna hade ett långt samtal med Belinda och Max angående att umgås med andra könet, att B och M pratade långrandigt om detta. Men det klipptes bort.

Vi tittare reagerar på det produktionen visar, deltagarna får ros och skit för det vi tillåts se, medan sanningen ligger sönderklippt i något klipprum. Inte lätt detta. Realitysåpa när det är som sämst och allra mest oseriöst.
Citera
2026-09-21, 14:15
Medlem
Bakarettans avatar
Första gången jag tittar på den här såpan någonsin.
Jag har sett alla avsnitt hittills & min första tanke är efter sista avsnittet:
Vad i helvete behövs det för att man ska castas till den här sjuka såpan??
Man ska tydligen vara narcissist, socio-eller psykopat, dum blondin, bekräftelsesökande, uppmärkssamhetstörstande, transa eller helt enkelt bara dum i hela huvudet.
Max...herregud! Fick fruktansvärt dåliga vibbar av honom i första programmet. Vem faen har en lärare som sin närmaste!? Han & Belinda förtjänar varann.
Urban & Olivia...kaka söker maka.De lider av mindervärdeskomplex båda 2.
Edin & ?.No comments.Jösses.
Gabriel...En transa som har det puttinuttigt med sin toleranta brud.
Sasan..vilket stolpskott. Ful är han också. Uppenbarar sej i ett linne till middagen. Borde skaffa sej en ny frisyr.
Helena, en nästan medelålders wannabe med fillers i läpparna. Jeeez..
Har jag glömt nån?
Citera
2026-09-21, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Skulle du neka din man att käka lunch ute tillsammans med en gammal pluggkompis från universitetet?

Skulle du själv neka en lunch tillsammans med en gammal manlig pluggkompis?

Inte vänner sedan före äktenskapet som vi båda känner osv.

Men en ny kvinnlig vän hade jag inte gillat.
Citera
2026-09-21, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Första gången jag tittar på den här såpan någonsin.
Jag har sett alla avsnitt hittills & min första tanke är efter sista avsnittet:
Vad i helvete behövs det för att man ska castas till den här sjuka såpan??
Man ska tydligen vara narcissist, socio-eller psykopat, dum blondin, bekräftelsesökande, uppmärkssamhetstörstande, transa eller helt enkelt bara dum i hela huvudet.
Max...herregud! Fick fruktansvärt dåliga vibbar av honom i första programmet. Vem faen har en lärare som sin närmaste!? Han & Belinda förtjänar varann.
Urban & Olivia...kaka söker maka.De lider av mindervärdeskomplex båda 2.
Edin & ?.No comments.Jösses.
Gabriel...En transa som har det puttinuttigt med sin toleranta brud.
Sasan..vilket stolpskott. Ful är han också. Uppenbarar sej i ett linne till middagen. Borde skaffa sej en ny frisyr.
Helena, en nästan medelålders wannabe med fillers i läpparna. Jeeez..
Har jag glömt nån?

Du glömde Felix som hoppar sönder hotellsängar och tycker att det är ok för att någon annan betalar. Och Yasmin med de tatuerade prickarna (som är någon andlig grej hon skaffat sig).
Citera
2026-09-21, 17:21
Medlem
Max låter och beter sig som ”den leende mördaren” Janne Toumula.
Torr psykopat. Hon verkar inte heller vara speciellt känslomässigt närvarande.
Torrt, sakligt, nu är vi gifta, vi är lyckliga och skojar väldigt mycket med varandra.
Dom passar nog ihop 🤷‍♂️
Citera
2026-09-21, 17:38
Medlem
NiccoJs avatar
Nån som vet vad Max föräldrar,som han tydligen tagit avstånd från, är för några?

Nej Max, man väljer inte sin familj, mina föräldrar är båda döda o jag får hanka mig fram utan.
Citera
2026-09-21, 17:43
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Vad pratar du om?

massor med människor tycker det är skönt om ngn som gillar att prata är den som pratar. har du aldrig varit med i en förening elr haft gruppmöten i skola eller på jobbet?

han må vara dominant men just den grejen är så sjukt vanligt.
Men det gäller ju om de inte tycker om att ta plats.

På tjejträffen så pratar väl Olivia mest och är väldigt utåtriktad.

Citat:
ska alla pudla om Urban nu när Olivia sagt att hon hade exakt samma kontrollerande/begränsande "krav" på sin partner?
Nej varför skulle man det?
Citera
2026-09-21, 18:00
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Nån som vet vad Max föräldrar,som han tydligen tagit avstånd från, är för några?

Nej Max, man väljer inte sin familj, mina föräldrar är båda döda o jag får hanka mig fram utan.

Ja, vilken är familjen som Max har tagit avstånd ifrån? Föräldrar? Syskon osv?
Citera
2026-09-21, 18:25
Medlem
Yasmin skriver (filmar) på sitt instagramkonto @_yasmin.p att hon och Felix smet ut genom sitt lägenhetsfönster för att ta en otillåten promenad efter löftesceremonin. Produktionen hade sagt åt dem att de inte fick gå iväg någonstans. Så sjukt att tvinga dem att sitta i de där fängelseliknande lägenheterna och stirra på varandra, snacka om att döda energi och spontanitet och kväva paren. Så det var fint att se att de gjorde uppror och tog sig ut genom ett fönster, de kom direkt ut på innergården och sen var de fria från kameramänniskorna.

Undrar vad psykologerna säger om sådana strikta förhållningsregler....? Känns inte sunt någonstans.
Citera
2026-09-21, 18:38
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Du glömde Felix som hoppar sönder hotellsängar och tycker att det är ok för att någon annan betalar. Och Yasmin med de tatuerade prickarna (som är någon andlig grej hon skaffat sig).
Ja just det ja.
Yasmin som blev förnärmad för att hennes namn uttalades med sch-ljudet. Alltså Schassmin. Istället för Jassmin.
Och Felix som är en oklippt ointressant hippie som fullständigt seglar runt i ingenmansland..
De 2 sistnämnda måste väl ändå tillhöra dem som otvivelaktigt är dumma i huvudet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in