2026-09-19, 21:37
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petitoo
Jag har dividerat lite med mig själv angående åldern. Han är sjukt lik men det var över 10 år sen då han var ganska ung. Han började träna när han var 19 sa han i någon video. Han är ju lite kul att titta på men det verkar som att han har någon slags talfel.

Han äldsta videos är 7år gamla. Och han ser mycket yngre ut såklart. Så om du träffat han för 10år sedan så kan han nog sett riktigt ung ut.

Intressant se han första videos. 4-5-6 år sedan då tävlade han i bodybuilding. Om han då var naturlig. Så har hans enorma intag av olika prestationshöjande preparat knappt gett han ett kilo muskler. Jag tror han var fejk natty redan i första videon. Där han opererar bort gyno.

Att Benjoo såg ung ut för 5 år sedan. Kolla Hampus.

BINGE-KVÄLL MED HAMPUS https://www.youtube.com/watch?v=VB3BMOB1XRI

Nu såg jag ju 8år gamla videos. Varför såg jag inte det från början?
Senast redigerad av PingPongZong 2026-09-19 kl. 21:41.
Citera
2026-09-19, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Han äldsta videos är 7år gamla. Och han ser mycket yngre ut såklart. Så om du träffat han för 10år sedan så kan han nog sett riktigt ung ut.

Intressant se han första videos. 4-5-6 år sedan då tävlade han i bodybuilding. Om han då var naturlig. Så har hans enorma intag av olika prestationshöjande preparat knappt gett han ett kilo muskler. Jag tror han var fejk natty redan i första videon. Där han opererar bort gyno.

Att Benjoo såg ung ut för 5 år sedan. Kolla Hampus.

BINGE-KVÄLL MED HAMPUS https://www.youtube.com/watch?v=VB3BMOB1XRI

Nu såg jag ju 8år gamla videos. Varför såg jag inte det från början?

Spännande video. Blir mer osäker nu. Det var ganska långt ifrån Lund. Känns som en kille som hade roligare fõrr när han bara chillade med Hampus
Citera
2026-09-21, 10:46
Medlem
Ingen som skrivit något här på mer än ett dygn. Börjar benjo bangers - community dö ut måntro?
Citera
2026-09-21, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiuxFenix
Ingen som skrivit något här på mer än ett dygn. Börjar benjo bangers - community dö ut måntro?

Tror det har mer att göra med att han postar så sällan nuförtiden! Inge ny bob o inge ny video från självaste benjoo. Kommer skrivas när han lägger ut igen.

Men för att bidra lite till diskussionen då, tycker det är löjligt att han låstas eller på riktigt tar så illa åt när man påstar att han skulle ljuga om något. Som om det skulle vara helt befängt att han inte är ärligtheten sj, så kan han 10 sekunder senare titta rätt in i kameran och ljuga.
Senast redigerad av Mingydarkjew 2026-09-21 kl. 10:52.
Citera
2026-09-21, 11:33
Medlem
Han la ut häromdagen. Ingen som skrivit i denna tråden efter. Trodde nån skulle reagera på hur han tror att det helt omöjligt för honom att lägga på sig muskler nu när han inte trycker. Han har enligt han själv också byggt i princip 90 eller 95% av all den muskelmassan han potentiellt kan bygga. I princip maxat ut sin ram. Haha Vikken fucking looser asså!
11 år gym, 7 på bola. Och han tror att storlek S i hoodie är maximalt vad han kan bygga?! Vad startade han på då XXXXXS??
Citera
2026-09-21, 12:08
Medlem
Citat:
Han la ut häromdagen. Ingen som skrivit i denna tråden efter. Trodde nån skulle reagera på hur han tror att det helt omöjligt för honom att lägga på sig muskler nu när han inte trycker. Han har enligt han själv också byggt i princip 90 eller 95% av all den muskelmassan han potentiellt kan bygga. I princip maxat ut sin ram. Haha Vikken fucking looser asså!
11 år gym, 7 på bola. Och han tror att storlek S i hoodie är maximalt vad han kan bygga?! Vad startade han på då XXXXXS??

Benjoo är så naiv. Okej att han slutat nu cold turkey, och det går bra.

Men vänta några månader, snart kommer han säkert bryta ihop. Han har ändå varit på och tryckt i 7 år om jag minns rätt
Citera
2026-09-21, 12:21
Medlem
lastkajens avatar
Citat:

Om man både tränar och framför allt äter som en bikini fitness modell så är det inte så konstigt att man förblir liten även om man trycker bola som en ifbb bodybuilder
Citera
2026-09-21, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Benjoo är så naiv. Okej att han slutat nu cold turkey, och det går bra.

Men vänta några månader, snart kommer han säkert bryta ihop. Han har ändå varit på och tryckt i 7 år om jag minns rätt

Tror vi verkligen att han gått av helt? Han har väl sagt att han alltid kommer ta iaf testo?
Citera
2026-09-21, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Tror vi verkligen att han gått av helt? Han har väl sagt att han alltid kommer ta iaf testo?

Min gissning är i alla fall att han slutat tillfälligt.

Men det kommer inte vara länge. Snart kommer den gråa vardagen smygande. Då behöver han sin fix.
Kanske choken när han krymper kommer vara avgörande.
Citera
2026-09-21, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet

Såklart han inte har, men ekonomiskt har han inte råd med att bo någon annanstans i Sverige och här är han livrädd för polisen.
Tror inte han kommer hålla sig borta för att han tänker att det blir lätt att gömma sin klena fysik under en vinterjacka.
Citera
2026-09-21, 15:24
Medlem
Har han seriöst storlek S i hoodie? Skulle vilja se snubben irl, han måste ju fan vara hur liten som helst.
Citera
2026-09-21, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestTraps
Har han seriöst storlek S i hoodie? Skulle vilja se snubben irl, han måste ju fan vara hur liten som helst.

Har han sagt det? Totalt missat det.

Om man kollar när han tränar i speglar och jämför med övriga så får man en bra bild hur liten han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in