2026-09-11, 20:53
Medlem
OldButBaldGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
nä det är klart, jag tror hans plan är att faktiskt gå av ett tag (just nu) visa sina hemska testo värden få faktiskt svensk papper på att han får ta, sen blanda in sitt eget på sidan :P

Men alltså just nu är han "clean" (tror jag, vet såklart ej helt säkert!).

Citat:
Ursprungligen postat av DonaldBiden
Fast nu har han ju en motivation i form av körkotet, det verkar ändå ganska trovärdigt.
Men för en impulsmänniska som Benjoo kan jag tänka mig att han gör en kovändning inom ett par månader och drar tillbaka till Da Nang för att kura järnet igen. Om han nu inte slår igenom som Sveriges Joe Rogan - fast då sticker han nog bara till Bangkok istället.

Fördelen med Da Nang round 2 är att han hinner tänka ut vad han vill göra där i förväg.
Kanske kommer han på att man kan skapa vecko-loopar som content creator? Om man nu vill fylla ut varje dag.

Jag har dålig koll på juridiken men han åkte väl dit för att ha kört bil narkotikapåverkad? Sedan kom dopingen som bonus. Är det självklart att han måste lämna urinprov för såväl narkotika som doping?
Citera
2026-09-12, 05:13
Medlem
I dagens avsnitt pressar Benjoo självaste "Skogens Konung" rejält.
Benjoo tände till rejält när han fick mothugg.

https://www.youtube.com/watch?v=P80F2C_aRSQ
Citera
2026-09-12, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uThermal
I dagens avsnitt pressar Benjoo självaste "Skogens Konung" rejält.
Benjoo tände till rejält när han fick mothugg.

https://www.youtube.com/watch?v=P80F2C_aRSQ

Riktigt bra! Är du inspirerad av pingtrip? Tycker det är väldigt likt, här är ett exempel:

https://youtu.be/bb_Go99mkFw
Citera
2026-09-12, 12:11
Medlem
Hans kanal har aldrig gått så bra som den gör nu. Där ser man vad lite drama kan göra. Nu ska vi se om han lyckas bibehålla detta. Hade gynnat honom om han eldade på dramat med Zeb! Podcasten är tråkig, han kan inte ha Ali och Malcolm varje vecka liksom. Det finns iheller inte oändligt med kunder för hans coaching, nån gång tar det stopp.
Vad tror ni nästa steg blir på kanalen? Jag orkar inte med mer rantar om hur dåligt Sverige är!
Senast redigerad av Vemvadet 2026-09-12 kl. 12:25.
Citera
2026-09-12, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Benjoos senaste klipp är ju fan obehagligt! Ångest på en helt ny nivå..

Tycker faktiskt synd om honom. Han kommer inte att klara att vara ren så länge, han har ju ett rejält missbruk (av anabola). Han lär ju må avsevärt mycket sämre snart tyvärr.

Han skulle behöva TRT nu samt SSRI + psykologsamtal, men jag tror att han är för korkad för att inse det sistnämnda.
Han brukar ju slänga sig ofta med "självmordstankar"
Ngr gånger i månaden pratar han om tankar om att avsluta livet. För att i nästa vändning säga nej det går inte det är Haram!
(Mr 2% har ingen aning om innebörden i ordet Haram överhuvudtaget, men det är en annan fråga)
Ska bli spännande att se vad det blir av lillen utan Testo! Han är ingen naturlig Alpha vår käre lille Benjo! Ingen onaturlig för den delen iheller
Citera
2026-09-12, 12:23
Medlem
Citat:
Fast nu har han ju en motivation i form av körkotet, det verkar ändå ganska trovärdigt.
Men för en impulsmänniska som Benjoo kan jag tänka mig att han gör en kovändning inom ett par månader och drar tillbaka till Da Nang för att kura järnet igen. Om han nu inte slår igenom som Sveriges Joe Rogan - fast då sticker han nog bara till Bangkok istället.

Fördelen med Da Nang round 2 är att han hinner tänka ut vad han vill göra där i förväg.
Kanske kommer han på att man kan skapa vecko-loopar som content creator? Om man nu vill fylla ut varje dag.
Finns inte en chans att han kan hålla sig ifrån Weed så länge som det krävs av honom för att ta körkortet! Tror han kommer ha lättare att hålla sig ifrån det andra. Men gräs faller han oftast tbx på med ganska jämna mellanrum. Så ja, en kovändning till Da Nang round 2, tror jag också på!
Citera
2026-09-12, 13:44
Medlem
Förstår inte Benjo att han kommer vara positiv kanske flera månader fram med all cannabis han rökt?

Han rökte väl sönder i Spanien som vanligt och kommer säkert pissa positivt första provet han lämnar.
Citera
2026-09-12, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frikortet
Förstår inte Benjo att han kommer vara positiv kanske flera månader fram med all cannabis han rökt?

Han rökte väl sönder i Spanien som vanligt och kommer säkert pissa positivt första provet han lämnar.
Så länge dom ser att värdena går neråt så e det lugnt. Men röker han igen är han körd!
Citera
2026-09-12, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Riktigt bra! Är du inspirerad av pingtrip? Tycker det är väldigt likt, här är ett exempel:

https://youtu.be/bb_Go99mkFw

Faktiskt aldrig sett den kanalen, men jag gjorde yt-poops som ung. Testade ta upp den hobbyn nu igen efter man insett att allt som sägs och görs på Benjoos kanal är en guldgruva av klipp-material
Citera
2026-09-12, 15:43
Medlem
Blir fan lite orolig när man hör hans åsikter om kvinnor, han börjar låta som en sorglig incel.
Senast redigerad av tomato.panda 2026-09-12 kl. 15:47.
Citera
2026-09-12, 16:13
Medlem
DonaldBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldButBaldGuy
Jag har dålig koll på juridiken men han åkte väl dit för att ha kört bil narkotikapåverkad? Sedan kom dopingen som bonus. Är det självklart att han måste lämna urinprov för såväl narkotika som doping?

Kan inte säga att jag känner till detaljerna.
Men verkade ganska uppenbart i någon video där Benjoo först var rätt nöjd över att bara behöva vänta lite för att kunna återta körkortet, men sedan upptäckte att transportstyrelsens papper hade en baksida som detaljerade villkoren och då handlade det om att under en längre period testa negativt både för droger och dopingpreparat.

Självklart möjligt att Benjoo missförstått, men finns väl någon klausul om lämplighet som dopningspreparat går under.

Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Finns inte en chans att han kan hålla sig ifrån Weed så länge som det krävs av honom för att ta körkortet! Tror han kommer ha lättare att hålla sig ifrån det andra. Men gräs faller han oftast tbx på med ganska jämna mellanrum. Så ja, en kovändning till Da Nang round 2, tror jag också på!

Fördelen med gräset är väl att han kan röka på en dag och sedan testa negativt en vecka senare?
Men det troliga är väl att han säger "fuck it" så småningom och så blir det ännu en video om svaget - där den normalt så oomkullrunkelige Benjoo än en gång berättar om hur suget tog över och han denna gång blev hög som ett hus och aldrig mer såklart!
Citera
2026-09-12, 20:03
Medlem
Citat:
Kan inte säga att jag känner till detaljerna.
Men verkade ganska uppenbart i någon video där Benjoo först var rätt nöjd över att bara behöva vänta lite för att kunna återta körkortet, men sedan upptäckte att transportstyrelsens papper hade en baksida som detaljerade villkoren och då handlade det om att under en längre period testa negativt både för droger och dopingpreparat.

Självklart möjligt att Benjoo missförstått, men finns väl någon klausul om lämplighet som dopningspreparat går under.

Fördelen med gräset är väl att han kan röka på en dag och sedan testa negativt en vecka senare?
Men det troliga är väl att han säger "fuck it" så småningom och så blir det ännu en video om svaget - där den normalt så oomkullrunkelige Benjoo än en gång berättar om hur suget tog över och han denna gång blev hög som ett hus och aldrig mer såklart!
Weed sitter längst i av alla droger, flera månader. Tro mig från en som vet och går o pissar 2 gånger i veckan

Men helt ärligt lillen röker en 0.2a om dagen, hur jävla svag är han! Hysteriskt roligt att prata om missbruk när man inte ens tål minsta lilla dos!
Senast redigerad av Vemvadet 2026-09-12 kl. 20:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in