Citat:
Ursprungligen postat av
OldButBaldGuy
Jag har dålig koll på juridiken men han åkte väl dit för att ha kört bil narkotikapåverkad? Sedan kom dopingen som bonus. Är det självklart att han måste lämna urinprov för såväl narkotika som doping?
Kan inte säga att jag känner till detaljerna.
Men verkade ganska uppenbart i någon video där Benjoo först var rätt nöjd över att bara behöva vänta lite för att kunna återta körkortet, men sedan upptäckte att transportstyrelsens papper hade en baksida som detaljerade villkoren och då handlade det om att under en längre period testa negativt både för droger och dopingpreparat.
Självklart möjligt att Benjoo missförstått, men finns väl någon klausul om lämplighet som dopningspreparat går under.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vemvadet
Finns inte en chans att han kan hålla sig ifrån Weed så länge som det krävs av honom för att ta körkortet! Tror han kommer ha lättare att hålla sig ifrån det andra. Men gräs faller han oftast tbx på med ganska jämna mellanrum. Så ja, en kovändning till Da Nang round 2, tror jag också på!
Fördelen med gräset är väl att han kan röka på en dag och sedan testa negativt en vecka senare?
Men det troliga är väl att han säger "fuck it" så småningom och så blir det ännu en video om svaget - där den normalt så oomkullrunkelige Benjoo än en gång berättar om hur suget tog över och han denna gång blev hög som ett hus och aldrig mer såklart!