2026-09-18, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
Påminner mycket om Jason Blaha , ej att förväxlas med Jason Genova.

Blaha har hängtuttar och atroferade armar men pumpar ut videos på youtube utan särskild insikt om hur han ser ut typ

Blaha är ju dock hyfsat stark, Benjoo är inte det
Citera
2026-09-18, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus
Blaha är ju dock hyfsat stark, Benjoo är inte det

Ja det har du rätt i. Även om blaha ofta blivit anklagad för att använda fake vikter
Citera
2026-09-18, 21:35
Medlem
Fler än bara jag som börjat dra benjoo citat i vardagen? 😆

Står o gör pannkakor för imorgon och det brukar gå bra lol men idag har ja failat fucking alla pannkakor, så lyckades ja med en ända jävla ynka och kunde ej låta bli o dra en "Titta på mig! Det går bra för mig, jag har lyckats!!"
Citera
2026-09-18, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew

Står o gör pannkakor för imorgon och det brukar gå bra lol men idag har ja failat fucking alla pannkakor, så lyckades ja med en ända jävla ynka och kunde ej låta bli o dra en "Titta på mig! Det går bra för mig, jag har lyckats!!"

Hahaha!!! Det har inte gått så långt än, men Benjoo har blivit en del av rutinerna hemma, flickvännen brukar fråga om jag tittat på ”Banjo” idag?.
Citera
2026-09-18, 22:33
Medlem
Citat:

Hahaha Hahahaha
Citera
2026-09-19, 15:23
Medlem
Citat:

hahaha, den skall jag börja använda nu
Citera
2026-09-19, 16:28
Medlem
Homofilens avatar
Alltså är det bara jag som blir typ deprimerad av att se hans videos ?
Senast redigerad av Homofilen 2026-09-19 kl. 16:39.
Citera
2026-09-19, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homofilen
Klart som fan. Han är 30+ och sitter hemma i pojkrummet och kan inte ens gå till närmaste gym för att bränna av ett pass.

För övrigt ytterligare en video där topp-2%-IQ-Benjo berättar att boken han lyssnar på är lite komplicerad att förstå ibland. Topp 2%.
Citera
2026-09-19, 17:03
Medlem
Citat:

En klassiker att göra bicepscurl med en matkasse.

Håller med om att det är lite deprimerande.

Hans publik har jagat ut honom ur alla gym så han tvingas att träna på utegym som en luffare.
Citera
2026-09-19, 17:40
Medlem
stinksuggas avatar
Citat:

Det finns onekligen ett visst mörker, ja.
Citera
2026-09-19, 19:01
Medlem
PingPongZongs avatar
Benjoo ska inte vara stor, stark och stygg längre. Vet inte om jag hör fel? Han kanske inte ska vara snygg längre? Men stygg? Han är konstig.

Nu ska han vara natty igen. Kanske blir mycket snack om hans kompis Buzz? Som ingen annan Benjoo kan se och höra.

Han är inte välkommen på något gym så han tränar på utegym. Tänk om polisen skulle ta han på utegymmet? Måns ringer polisen nu. Benjoo ska inte träna på något gym.
Citera
2026-09-19, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Ja det kan jag tänka mig. Han var nog klassens clown.

Den här berättelsen om att han gick fram till en femteklassare och ville brottas. För femteklassare var ju största killarna på skolan. Vad fiyck han på för skola? Borde inte sjätte klassarna vara störst? Eller gick han på särskola? Är Benjoo ett särbarn med särintressen? Jag tror han är garderobsbög. Och det tycker man ju inte om. Speciellt inte när man var i skolåldern. Inte ens lärare och rektorer tycker om bögar. Eller det är väl andra tider nu. Benjoo är ett barn av sin tid. Allan Edwall "Du stackars barn".

Tacka vet jag livets hårda skola som jag gick.

Jag har dividerat lite med mig själv angående åldern. Han är sjukt lik men det var över 10 år sen då han var ganska ung. Han började träna när han var 19 sa han i någon video. Han är ju lite kul att titta på men det verkar som att han har någon slags talfel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in