2026-09-20, 17:04
Medlem
Det stämmer att flera videor är borttagna. Någon eller några blev, efter anmälan, borttagna av YouTube pga olämpligt innehåll. Hon kan ev själv också ha tagit bort videor. Den som påstår något annat, kan ju lägga in länkar till de saknade videorna här. Inte svårt. 
Citera
2026-09-20, 17:28
Medlem
Vissa vloggar är borta!
Citera
2026-09-20, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Så patetisk människa som sno citat och gör det till ens egna.
Stämmer dem vloggarna saknas 👍
Citera
2026-09-20, 18:15
Medlem
Anso10765s avatar
Hon har blivit så aggressiv på nåt sätt. Hugger som en kobra på även oskyldiga frågor som inte ens är elaka

Lägger upp inlägg för att uppvigla provokation så hon har nåt att gnälla om känns det som

Tycker det är jättetråkigt när hon ägnar så mycket tid på vloggarna år att uppmärksamma trollen som bara är ute efter att provocera. Inte så kul att se på .
Citera
2026-09-20, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
Hon har med största säkerhet flera näringsbrister. Sönderkokt mat förlorar mycket näringsvärde. Och plocktallriken med några förskrämda tomater, gurkskivor och morot ger inte tillräckligt. Lägg till inflammationen hennes hud ger med så är det inte så konstigt. Alkohol och eller tabletter finns nog med i det hela med.
Den lite vulgära och rätt hämningslösa sidan är osmaklig och ja den där utfrågningen av S är osmaklig.
För att vara nån som säger att hon inte bryr sig så ger hon mycket utrymme till dom som är negativa.

Jag menar det. Hon lever ohälsosamt men tjatar om att vara hälsosam. Klart hon har näringsbrister även utan läkemedelsinteraktioner. Ibland äter hon inte, ibland äter hon skit. När hon äter har hon sönderkokat maten och äter ensidigt.

I går var allt hon tjatade om hur trött hon var och att hon inte hade aptit. Sådär har det dock alltid varit. Att hon inte äter. Ibland har hon ju kört med alarm på mobilen för att äta regelbundet.

Hon ska ALLTID vrida allting till att vara något ”hemskt” så man ska tycka synd om henne.
Citera
2026-09-20, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Hon har blivit så aggressiv på nåt sätt. Hugger som en kobra på även oskyldiga frågor som inte ens är elaka

Lägger upp inlägg för att uppvigla provokation så hon har nåt att gnälla om känns det som

Tycker det är jättetråkigt när hon ägnar så mycket tid på vloggarna år att uppmärksamma trollen som bara är ute efter att provocera. Inte så kul att se på .

Allt hon gör har en negativ klang. Gnälla om okända människor, vara arg på okända, fokusera på okända, tjata om symptom och sjukdomar. Sen bilkörning lite dammsugning och ”matlagning”.

Hon fokuserar bara på negativa och destruktiva saker. Sen påstår hon att hon mår så bra. 🙄 Mår man bra fokuserar man inte på allt negativt. Det är fan en vlogg hon kan bestämma exakt vad den innehåller (motsatt mot ens liv) och hon VÄLJER att fylla vloggarna med negativitet.
Citera
2026-09-20, 18:40
Medlem
Några har kommenterar att dagens ord med copyright Ellie Sandin kommer från någon känd poet. Jag bara uppdaterade inlägget och hon hade redan raderat 2 kommentarer som påpekade det här och att det kanske är bra att skriva vems ord det är.

Det är trots allt inte Ellies ord.
Citera
2026-09-20, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Några har kommenterar att dagens ord med copyright Ellie Sandin kommer från någon känd poet. Jag bara uppdaterade inlägget och hon hade redan raderat 2 kommentarer som påpekade det här och att det kanske är bra att skriva vems ord det är.

Jag är en av dom som påpekat var citatet kommer ifrån. Fult att sno andras citat och göra till sitt eget.
Citera
2026-09-20, 18:51
Medlem
Årets fåne och klåpare går till Ellie Sandin. Hon har nu frångått allt hon tidigare sagt. Jag äter bara vildfångad lax, jag äter inte E330, vi äter ekologiskt, vi äter närproducerat, kommer aldrig låta en Micro in i mitt hus, min son kommer aldrig få skärmtid, jag ska aldrig ta hjälp av svensk sjukvård, vi äter inte lösviktsgodis, jag kan bara ha bomullskläder. Ja jag har säkert missat något.
Citera
2026-09-20, 19:11
Medlem
Herre jä*lar så speedad hon är😂 om den pastarätten är så magisk god och det bästa hon ätit, då har hon inte ätit så mycket gott 🤪 skulle hon va petig gällande kläder? Tror inte det du 😂😂😂
Citera
2026-09-20, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Årets fåne och klåpare går till Ellie Sandin. Hon har nu frångått allt hon tidigare sagt. Jag äter bara vildfångad lax, jag äter inte E330, vi äter ekologiskt, vi äter närproducerat, kommer aldrig låta en Micro in i mitt hus, min son kommer aldrig få skärmtid, jag ska aldrig ta hjälp av svensk sjukvård, vi äter inte lösviktsgodis, jag kan bara ha bomullskläder. Ja jag har säkert missat något.
👍😂
Citera
2026-09-20, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam

Menar du att hon tagit bort kommentarer som säger det inte är hennes citat?😮😳😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in