2026-09-20, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Årets fåne och klåpare går till Ellie Sandin. Hon har nu frångått allt hon tidigare sagt. Jag äter bara vildfångad lax, jag äter inte E330, vi äter ekologiskt, vi äter närproducerat, kommer aldrig låta en Micro in i mitt hus, min son kommer aldrig få skärmtid, jag ska aldrig ta hjälp av svensk sjukvård, vi äter inte lösviktsgodis, jag kan bara ha bomullskläder. Ja jag har säkert missat något.

Haha ja du om Ellie lät bli att uttala sig så tvärsäkert och rabiat om allting så hade hon sluppit sitta där med skägget i brevlådan. Tyvärr fattar hon inte hur jäkla genomskådad hon är av alla med lite innanför pannbenet.
Citera
2026-09-20, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Menar du att hon tagit bort kommentarer som säger det inte är hennes citat?😮😳😂
Japp. Så fult gjort. Och det är inte första gången hon sno citat från andra och för de till att det är hennes egna ord.
Citera
2026-09-20, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Japp. Så fult gjort. Och det är inte första gången hon sno citat från andra och för de till att det är hennes egna ord.

Förstår inte varför hon gör så. Så enkelt att skriva vems citatet är på bilden och längst ner kunde hon skriva sitt namn. Då framstår det inte som att hon stjäl andras arbete.

Enda anledning är om hon verkligen vill stjäla andras arbete och lura andra att det är hon som kommit på det. Men det är så urbota dumt på nätet när alla kan kolla upp och avslöja henne…
Citera
2026-09-20, 19:49
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Några har kommenterar att dagens ord med copyright Ellie Sandin kommer från någon känd poet. Jag bara uppdaterade inlägget och hon hade redan raderat 2 kommentarer som påpekade det här och att det kanske är bra att skriva vems ord det är.

Det är trots allt inte Ellies ord.
Har hon inte bara taggat sitt eget namn i inlägget?
@ brukar väl inte stå för copyright?
Citera
2026-09-20, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Herregud hon är ju helt galen 🙈
Citera
2026-09-20, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Har hon inte bara taggat sitt eget namn i inlägget?
@ brukar väl inte stå för copyright?

Ja, men @ är ju som ”säger Ellie” eller ”av Ellie”. Det är ju inte ”av” henne.

En text och bara en hänvisning till hennes egna namn gör ju att det framstår som hennes ord. Hon vill koppla text och bild till henne själv utan att visa att det är någon annans citat.
Citera
2026-09-20, 20:18
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Ja, men @ är ju som ”säger Ellie” eller ”av Ellie”. Det är ju inte ”av” henne.

En text och bara en hänvisning till hennes egna namn gör ju att det framstår som hennes ord. Hon vill koppla text och bild till henne själv utan att visa att det är någon annans citat.
Jo det kan jag hålla med om
Men om hon på riktigt försöker få följare att tro att hon skrivit dessa citat och kloka ord så är det lite extra krydda på hennes skämtkanal

Hon låter så oerhört fejk i dagens vlogg! Och varför gör hon dedär skrattet där hon visar tänder och ser ut som en råtta hela tiden?
Citera
2026-09-20, 20:38
Medlem
Citat:
Jo det kan jag hålla med om
Men om hon på riktigt försöker få följare att tro att hon skrivit dessa citat och kloka ord så är det lite extra krydda på hennes skämtkanal

Hon låter så oerhört fejk i dagens vlogg! Och varför gör hon dedär skrattet där hon visar tänder och ser ut som en råtta hela tiden?

Och med tanke på älgen, varför sitta och vrida på huvudet hela tiden när hon pratar med Mellon? En sekund och vips där är en älg.

Skönt ändå att den svenska sjukvården kan hjälpa henne....
Citera
2026-09-20, 20:43
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffarkoll
Och med tanke på älgen, varför sitta och vrida på huvudet hela tiden när hon pratar med Mellon? En sekund och vips där är en älg.

Skönt ändå att den svenska sjukvården kan hjälpa henne....
Det ska väl se bra ut i vloggen som att hon är jätteintresserad av samtalet....
Citera
2026-09-20, 21:29
Medlem
Bra att hon beställt för små kläder till grabben. 4-6 år… Ärmarna redan för korta, hur blir det då efter första tvätten…
Citera
2026-09-20, 21:32
Medlem
Citat:
Det ska väl se bra ut i vloggen som att hon är jätteintresserad av samtalet....
Det syns att hon inte är det.
Citera
2026-09-20, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Bra att hon beställt för små kläder till grabben. 4-6 år… Ärmarna redan för korta, hur blir det då efter första tvätten…
Hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in