2026-09-19, 12:40
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Inte bara Joz som säger det. Jockiboi är lite som Rasks fru, bi

Men hon är ju bara halvbi.
Citera
2026-09-19, 15:57
Medlem
Oskartorskar23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaEnNyDa
Ja, minderåriga sådana som röker.
Han gillar också män enligt Joz.
Joz var en mytoman som ville utplåna familjen Lundell! Man ska inte tro på ett ord från den mannen!
Citera
2026-09-19, 16:37
Medlem
TaEnNyDas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskartorskar23
Joz var en mytoman som ville utplåna familjen Lundell! Man ska inte tro på ett ord från den mannen!
Med tanke på vem Jockiboi är och vad han sagt och gjort genom åren, så tror jag mer på vad Joz säger än vad Jockiboi hävdar.
Joz utsattes för ett enormt drev av Jockiboi.

https://m.youtube.com/watch?v=Fiiq0Yx4LN0&pp=ygUJSm96IGxva2Fs
Citera
2026-09-19, 16:38
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
När började han begära ID, och varför behöver han ens göra det?
Du vet säkert svaret.

Men för de som inte vet.
26 år gamla Jocke började kolla leg så han inte skulle ligga med någon 14 åring. Jocke tände alltså sexuellt på 14 åringar när han själv var 26 år gammal.

Oskartorskar23 är Jocke nöjd med att du drar upp såna här ämnen i hans tråd?
Citera
2026-09-19, 16:40
Medlem
TaEnNyDas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Du vet säkert svaret.

Men för de som inte vet.
26 år gamla Jocke började kolla leg så han inte skulle ligga med någon 14 åring. Jocke tände alltså sexuellt på 14 åringar när han själv var 26 år gammal.

Fan vad äckligt att ”hålla sig över byxmyndighetsåldern”.
Tänder du på femtonåringar Jockiboi?
Citera
2026-09-19, 16:48
Medlem
Citat:
Du vet säkert svaret.

Men för de som inte vet.

Låter helt sjukt, han borde ha sett skillnad på en tjej på 15 och 20+ tycker man.
Det där med att begära ID skulle han ha fortsatt med, för nu kommer det dyka upp en hel del han inte vill att folk ska veta, som är av nyare datum.
Sen att Stefan H och Jockibois festivalscrew kräver en viss ålder och visst kön på de fans han ska fotas med på turnén får en ju att undra hur det är ställt i hela Jockiboi-sfären.
Citera
2026-09-19, 17:01
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskartorskar23
Joz visste redan då att Jockiboooooi(så som Olof K säger det) är en sinnesjuk och direkt farlig person, och bör krossas och förfars på exakt varenda plan.
Citera
2026-09-19, 17:08
Medlem
Citat:
Det känns som om jag missat något?

Att Jocke jagat anonyma kritiker är ingen nyhet. Folk som skriver med sitt namn hotar han. Det är därför han hatar anonymitet, eftersom han inte kan hota folk.

Jag vet att Skilleras tycker det är töntigt att skriva anonymt på tex flashback, men jag har aldrig hört att Skilleras är intresserad av att få tag på identiteten på anonyma människor för att hänga ut dom?
Jag vet att han vill veta vilka fejk konton som Jocke, Anjo och andra i dramat skriver ifrån.
Men tex Lars Larsson ifrån Stockholm har ju skilleras inget intresse av identitet på, eller att hänga ut.

Eller har jag missat något?

Då har du absolut missat något.
Skilleras har tagit reda på anonyma konton och stämt en person från haveristerna tråden.

Han är samma typ av människa som Jockiboi medans medviktarna är både jockiboi och rask.
Citera
2026-09-19, 17:27
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Då har du absolut missat något.
Skilleras har tagit reda på anonyma konton och stämt en person från haveristerna tråden.

Han är samma typ av människa som Jockiboi medans medviktarna är både jockiboi och rask.
Har han stämt en icke offentlig person? Och om han vann den stämningen borde personen sagt lika grova saker som rask sa om personerna som stämde honom.

Jocke stämmer ju personer som bara uttrycker sin åsikt.

Det finns en gräns, man får uttrycka kritik emot en person, det handlar om yttrandefrihet, men att tex påstå att Jockes barn är resultat av incest, att påstå att det föregår incest inom Jockes familj, att påstå att Jocke är skyldig till grov våldtäkt, och liknande, det är inte att uttrycka sin åsikt.

Men jag vet ju att ni Jocke fans har svårt att förstå detta.
Citera
2026-09-19, 17:34
Medlem
Citat:
Har han stämt en icke offentlig person? Och om han vann den stämningen borde personen sagt lika grova saker som rask sa om personerna som stämde honom.

Jocke stämmer ju personer som bara uttrycker sin åsikt.

Det finns en gräns, man får uttrycka kritik emot en person, det handlar om yttrandefrihet, men att tex påstå att Jockes barn är resultat av incest, att påstå att det föregår incest inom Jockes familj, att påstå att Jocke är skyldig till grov våldtäkt, och liknande, det är inte att uttrycka sin åsikt.

Men jag vet ju att ni Jocke fans har svårt att förstå detta.

Han har tagit reda på identiteten på en människa i hans haveristerna tråd och sonika stämt personen på 30 000 sek.
Citera
2026-09-19, 17:45
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Han har tagit reda på identiteten på en människa i hans haveristerna tråd och sonika stämt personen på 30 000 sek.
Och ni Jocke fans har svårt att förstå skillnaden på utrycka sin åsikt/yttrandefrihet och väldigt grova anklagelser.

Att påstå att någons barn är resultat av incest eller att någon är skyldig till att begått en grov våldtäkt är inte en "åsikt" och går därför inte under yttrandefrihet.

Ni Jocke fans är så extremt korkade att ni tror Jockes stämning mot A är exakt samma sak som det rask blev stämd för.

Tillägg: jag har svårt att hitta någon information om att skilleras stämmt en privatperson på 30 000 kr. Kan du hänvisa till detta?
Extremt många tidningar har ju hängt ut alla privatpersoner Jocke stämt med deras fulla namn, så känns återigen som om du jämför äpple och päron.
Citera
2026-09-19, 17:47
Medlem
Citat:
Sen att Stefan H och Jockibois festivalscrew kräver en viss ålder och visst kön på de fans han ska fotas med på turnén får en ju att undra hur det är ställt i hela Jockiboi-sfären.

Är det verkligen sant?
Frågar enbart för att jag vill veta. Tycker det låter lite konstigt när man har ett familjekonto, måste vara många under 15/18 som vill fotas. Gäller det uppenbara barn också eller är det bara tonåringar som är ett problem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in