2026-09-18, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik

Tillägg: Även idag får föräldrar kämpa med att få hjälp trots ökad kunskap.
Hon kämpade inte ens.
Citera
2026-09-18, 17:59
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTourette
Man behöver inte alls hålla med eller ens gilla Jocke men man kan ju bete sig som en normal människa för det. Sitta och kalla folk för det ena och det andra och kommentera utseenden är ju förbannat barnsligt.
Såklart du inte vågar det.
Våga skulle jag men har inte riktigt intresset.

Sedan får man ju akta sig för att få Jockes sinnesslöa följare efter sig. Iaf om man vill skydda sin familj.

Herregud, mina psykotiska patienter är mer civiliserade.
Citera
Medlem
När gjorde dom det ?
Citat:
Ursprungligen postat av Oskartorskar23
Emelie, Axel, Bortblandad, Gotbrain!

Jocke beskylls för pedofili av hela flashback mafian!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredags
vilket typ av stöd i hemmet? Hur ofta? Hur mycket? Vilka resurser?

Man får komma ihåg att detta är ett psykotiskt barn som försökte döda sina syskon...
Krävs en hel del "stöd i hemmet" för att vakta ett sånt barn 24/7
Finns det dokument på dessa strypningar eller är det muntligt hittepå?
Citera
2026-09-18, 18:00
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Hon kämpade inte ens.
Jo, läs hela journalen.
Citera
2026-09-18, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Våga skulle jag men har inte riktigt intresset.

Sedan får man ju akta sig för att få Jockes sinnesslöa följare efter sig. Iaf om man vill skydda sin familj.

Herregud, mina psykotiska patienter är mer civiliserade.
Är det endast Temu och deras sinnesslöa anhängare som får bete sig på det sättet?
Citera
2026-09-18, 18:05
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Är det endast Temu och deras sinnesslöa anhängare som får bete sig på det sättet?
Visa när de började skicka pistolkulor till din idol Jockiboi.

Sedan ska du inte tro på Jockiboi när han påstår att Temu soc-anmäler, beställer grejer per post och bombhotat hans bröllop.

Sånt gör psykopater.

Jockiboi vill att du ska tro att Temu gör sånt vilket är sjuka påståenden från en sjuk man som själv sysslar med sånt.
Citera
2026-09-18, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oskartorskar23
Det måste samlas för polisen! Det sprids grova förtal! Jocke beskylls för pedofil! Rask ai generas heilande i nazi kostym!

Koppla in SÄPO, Interpol och FBI också! Ingen får faktiskt kritisera rökrunkaren även fast han tänder på småtjejer!!

Ring Nu!!!!
Citera
2026-09-18, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
När har dom gjort det. Och var kan jag läsa om dokumentation du sa jag kunde läsa. Den som 9tone samlar ihop.
De säger att han är hebefil vilket är en annan sak! Det finns ju videobevis för att det de säger är sant, vilket är vida känt. Undrar också var vi kan läsa om dokumentationen som ”Jocke, tillsammans med polisen” arbetar med🙏
Citera
2026-09-18, 18:22
Medlem
Citat:
Hon kämpade inte ens.

Hade du kämpat för en sån skit som jockiboi?
Citera
2026-09-18, 18:34
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Hon kämpade inte ens.
Var du där?
Citera
2026-09-18, 18:42
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, förklara istället hur hon skulle han kunnat vanvårda någon i 10 år när hon inte var den som stod för omvårdnaden i 10 år.
Det är ju i så fall fosterföräldrarna som stått för vanvård när de hade omsorgsansvaret över honom.

Komplettera din dräpande fakta och logik med ditt samhällsansvar: Du är numera en makthavare, för du rubbar deras värld. Shitposta slöa öppna frågor så det blir betydligt att mer hålla koll på för maffian som redan går på knäna av att du direkt bemöter deras lögner och påståenden som att du är akut livsfarlig.

Varva gärna sånt här med "varför tror ni att senaste videon är inspelad on the same crime scene där ANJO/RASK/Jocke fick dödshot de är så rädda över att de polisanmält" och likvärdiga enkla öppna frågor. Svårt för mig, och förmodligen för polisen och normala människor, att få ihop att leva under hot från organiserade terrorister och dödsmördare och stalkers som postar en meme på Instagram med svullna ögon som delas runt, med vanligt content, när 20 konton med samma 300 följare hotar dig till livet.

Jag vill se Hallgrens smarta AI Harassbot svälla till att polisen ska läsa 100.000 fler filer! Let's go, we can do it.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in