Igår, 17:36
Medlem
För att distansera mig från Jockes urusla personlighet började jag tänka lite på hans utseende. Jag Hade inte tänkt på det där med knäna förrän i somras när jag såg honom i shorts, har nog mest sett honom i långbyxor. Trodde att gångstilen berodde på gamnacken, men det ser ut som han är kobent. Intressant.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTourette
Hon skulle få stöd i hemmet men hon ville inte ha hem honom. Mother of the year.

vilket typ av stöd i hemmet? Hur ofta? Hur mycket? Vilka resurser?

Man får komma ihåg att detta är ett psykotiskt barn som försökte döda sina syskon...
Krävs en hel del "stöd i hemmet" för att vakta ett sånt barn 24/7
Citera
Medlem
Oskartorskar23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Varför har de samlat ihop redan publicerade memes i en mapp? Helt intetsägande och meningslöst, ingen bryr sig.

Hälsa Larserik och trollfabriken
Det måste samlas för polisen! Det sprids grova förtal! Jocke beskylls för pedofil! Rask ai generas heilande i nazi kostym!
Citera
Igår, 17:42
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskartorskar23
Det måste samlas för polisen! Det sprids grova förtal! Jocke beskylls för pedofil! Rask ai generas heilande i nazi kostym!

Var kan man läsa den dokumentation?
Citera
Igår, 17:43
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Hur kommer det sig att du har ett nyregistrerat konto som försvarar Jockiboi? Vad får du för detta? Har du skapat kontot just för den här anledningen?

”Grovt förtal”? Har Jockiboi blivit anklagad för pedofili? Det är felaktigt, och det håller jag med om.

Men ska vi nu vara noggranna med orden så ska vi vara noggranna åt båda håll. Hebefili är den term som används för sexuell dragning till pubertala eller tidigt pubertala ungdomar. Rätt ska vara rätt.
Citera
Igår, 17:45
Medlem
Väldigt kul att läsa Joakims kommentarer om hur andra minsann befinner sig i samma chattar och repostar saker, samtidigt har han enligt sina egna uppgifter sin kontakt som gjort en miljard inlägg som om man kollar igenom är betydligt värre än de memes som Joakim sparat på i sin lilla mapp.
Men det är väl som vanligt så att det är helt andra regler för Joakim Lundell än för andra.

Citera
Igår, 17:49
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
För att distansera mig från Jockes urusla personlighet började jag tänka lite på hans utseende. Jag Hade inte tänkt på det där med knäna förrän i somras när jag såg honom i shorts, har nog mest sett honom i långbyxor. Trodde att gångstilen berodde på gamnacken, men det ser ut som han är kobent. Intressant.
Kobent plus att hans kropp saknar muskulatur.
Citera
Igår, 17:50
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Vem förutom jag har beskyllt Jocke för att vara pedofil?

Nu sprider du Anjos lögner och förtal igen.
Citera
Igår, 17:52
Medlem
Oskartorskar23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Vem förutom jag har beskyllt Jocke för att vara pedofil?

Nu sprider du Anjos lögner och förtal igen.
Emelie, Axel, Bortblandad, Gotbrain!

Jocke beskylls för pedofili av hela flashback mafian!
Citera
Igår, 17:54
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:

När har dom gjort det. Och var kan jag läsa om dokumentation du sa jag kunde läsa. Den som 9tone samlar ihop.
Citera
Igår, 17:54
Medlem
cinmiks avatar
Citat:

De har aldrig sagt ordet pedofil.

Däremot har det uppvisats Jockes egna chattar där han fantiserar om en 10-åring som röker i stövlar.
Citera
Igår, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Saknar man empati om man inte går på Jockes lögner och gråtande?

Dessutom verkar du förväxla den sympati Jocke tigger till sig med empati.

De enda kommentarer du ser från mig är här på flashback. Skulle aldrig riskera min anonymitet genom att kommentera någon annanstans.
Man behöver inte alls hålla med eller ens gilla Jocke men man kan ju bete sig som en normal människa för det. Sitta och kalla folk för det ena och det andra och kommentera utseenden är ju förbannat barnsligt.
Såklart du inte vågar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in