2026-09-06, 14:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Du som tycks ha koll: om Cissi är källa till den story som Anneli har läst upp, kan det va besvärande för Jocke att han inte också stämmer Cissi för förtal?

Givetvis behöver man inte stämma alla som förtalar en, men han gör ändå ett aktivt val här där han upplevs rycka på axlarna åt exakt samma förtal, trots att det har fått större spridning.

Bara nyfiken på dina tankar!

Jag skulle älska det om Cissi blev stämd av Jockiboi, tycker verkligen han borde.
Citera
2026-09-06, 14:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Oskartorskar23
Haha ja! Har Anneli autism möjligen? Hon kändes tystlåten och inåtvänd! Att återupprepa förtalen bäddar också för ett framgångsrikt brottmål ovanpå tvistemålet!

Hur tänker du nu?

Men Annelis futtiga 500 följare blev till 6000 visningar på Youtube. Genidrag!
Citera
2026-09-06, 14:42
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2026-08-29
Jag skulle älska det om Cissi blev stämd av Jockiboi, tycker verkligen han borde.

Inte svar på min fråga, men okej.
Citera
2026-09-06, 15:08
Medlem
Psysations avatar
Citat:

Det vill vi alla att han ska göra, men han kommer aldrig att våga.

Cissi hade smulat honom sönder och samman online & i rätten, - och oavsett vad så är det ju bara lite kaffepengar som Jockiboi skiter ut på någon minut i toaletten
Citera
2026-09-06, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Det vill vi alla att han ska göra, men han kommer aldrig att våga.

Cissi hade smulat honom sönder och samman online & i rätten, - och oavsett vad så är det ju bara lite kaffepengar som Jockiboi skiter ut på någon minut i toaletten

Jockiboi skulle inte ens våga öppna ett DM från Cissi
Citera
2026-09-06, 15:17
Medlem
Citat:
Hur tänker du nu?

Men Annelis futtiga 500 följare blev till 6000 visningar på Youtube. Genidrag!

Kan det ha att göra med vilken kanal det sändes på? Anneli har ju ingen egen kanal, och ämnet är intressant. Man måste ju se om sitt hus, och leverera något som kan intressera. Allt som är till Jockes nackdel är intressant just nu, och att han ger sig på människor med väldigt små kanaler, eller inga alls, är ett bevis på hur han fungerar. Han skulle som sagt aldrig våga ge sig på Cissi, trots att hon kritiserat honom i flera år. Det är väl bra om dom små kanalerna kan få växa på hans bekostnad?
Citera
2026-09-06, 16:12
Medlem
cinmiks avatar
Citat:

Det vore helt enkelt underbart.

Då skulle det bli åka av för Jocke. Cissi Wallin räds inte lite skadestånd och en sådan stämning skulle få Cissi att gå all in på Jocke.
Citera
2026-09-06, 20:56
Medlem
knark-kungens avatar
Att den oönskade lilla råttpojken tror att han kommer kunna stämma A på 240.000 visar åter igen hur hans iq ligger långt under medel.

Detta kommer sluta med att han kommer behöva betala kostnaden för rättegången och med all rätt hur han i så många år belastat rättsväsendet med sitt jävla trams.
Citera
2026-09-06, 21:07
Medlem
lupacs avatar
Laila Bagge om Jockibois oförtjänta Kristallen-priser:

https://youtube.com/shorts/S9NYfEwhl_8?si=H5o1Viv3pCidkWnw

Hon sågar honom brutalt!

De allra flesta kommentarerna i:

https://bloggbevakning.nyheter24.se/2026/09/01/joakim-lundells-kanga-till-svt-och-bo-goran-bodin/

är inte nådiga i sin kritik mot Jocke. Han kan alltid försöka att stämma dessa hundratals privatpersoner för förtal.

Idag stötte jag på uttrycket ”narcissistisk kollaps”. Expressens artikel handlar om detta, men tyvärr ligger det bakom en betalvägg. Så jag frågade Googles AI-tjänst om vad uttrycket betyder och fick följande svar från AI-översikten:

Stämmer till 100 procent in på Jockiboi:

det överdådiga ”bröllopet” i slottsmiljö som han anser är i paritet med kungliga bröllop i fråga om antalet tittare, hans desperata jakt på fanbilder på Liseberg för att bevisa sin påstått enorma popularitet, ständiga stämningar till höger och vänster, uthängningar, hot, hatdrev och trakasserier på sociala medier, timtals skrollande i kommentarsfält, respektlösa tal på Kristallen-galan osv.

Jag är övertygad om att det bara är en tidsfråga innan narcissisten Jocke kollapsar totalt och till slut blir ett psykfall aktuellt för tvångsvård.
Citera
2026-09-06, 21:20
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Att den oönskade lilla råttpojken tror att han kommer kunna stämma A på 240.000 visar åter igen hur hans iq ligger långt under medel.

Detta kommer sluta med att han kommer behöva betala kostnaden för rättegången och med all rätt hur han i så många år belastat rättsväsendet med sitt jävla trams.

Sedan blir det byte av advokat igen.

Blir det en rysk nästa gång?
Citera
2026-09-06, 21:25
Medlem
Oskartorskar23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Jocke kommer med största möjliga sannolikhet att vinna hela målet!

Kostnader är inget problem för den rika Joakim, som du säkerligen märkt!
Citera
2026-09-06, 21:26
Medlem
Oskartorskar23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Operation Kobra är som uppföljaren till Hatet.
Alla måste se dom.
Operation kobra var en totalflopp! Såg ut att blowa för youtube böt sätt att räkna views! Men i slutet av dagen har den floppat totalt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in