2026-09-18, 18:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskartorskar23
Om Chrippa vill fysiskt konfrontera Jocke kommer det leda till än så längre tid i buren! Chrippa loggas kraftigt i förföljelse målet! Ni kan börja tro mig nu när jag säger polisen har koll! Ni såg Anjos mapp! Det är en bråkdel! Dax att börja skaka av illvilja för er! Jocke skall segra mycket nu! Först var det Medvikt, snart negerknullaren i Trosa och sen ryker resten av er!
Oj då. Tur att du är insatt och varna om vad som händer i "förföljelse"målet
Vem ska skaka av illvilja? Du? Eller menar du JuristJockiboi och hundarna... Det kanske rasslar i hela kenneln.

Du har helt rätt i att om Chrippa fysiskt skulle konfrontera sin råtta till storebror så skulle det nog sluta på kåken för Chrippa och långt ner i jorden för Jockibois nedkissade lik.
Frågan är bara varför du sitter och fantiserar om sådant. Ingen, vare sig Chrippa eller andra, har sagt att Chrippa fysiskt ska knöla ihop lögnJocke.
Citera
2026-09-18, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTourette
Finns det dokument på dessa strypningar eller är det muntligt hittepå?

du är inte särskilt påläst eller så spelar du dum bara...kanske är lite dum också...det får man va
Citera
2026-09-18, 18:51
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Man behöver inte alls hålla med eller ens gilla Jocke men man kan ju bete sig som en normal människa för det. Sitta och kalla folk för det ena och det andra och kommentera utseenden är ju förbannat barnsligt.
Såklart du inte vågar det.

Man ÄR en totalt rimlig person nånstans i Sverige och pekar ut att Sveriges rikaste influencer, har betalat dyrt, svindyrt, för plastikkirurgi som får hans ansikte att se ut som en svullen tunna utan ögon och det är vad du tar in i risken när du beräknar om det är värt det.
Citera
2026-09-18, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oskartorskar23
Om Chrippa vill fysiskt konfrontera Jocke kommer det leda till än så längre tid i buren! Chrippa loggas kraftigt i förföljelse målet! Ni kan börja tro mig nu när jag säger polisen har koll! Ni såg Anjos mapp! Det är en bråkdel! Dax att börja skaka av illvilja för er! Jocke skall segra mycket nu! Först var det Medvikt, snart negerknullaren i Trosa och sen ryker resten av er!

Jag skulle tro att Temus mappar är betydligt mer intressanta för polisen än Jockes och Stefans ihopslaffs. Det är också märkligt att Jocke sitter och hejar på hos Anjo nu, när han tidigare inte ens vågat nämna dem med hänvisning till att det pågår en ”polisutredning”.

Om något tycker polisen han är ett skämt och de vet han om. Kan de sluta upp son ännu ett "internetdrama" som när joz anmälde han för förtal? De kommer inte leda någonstans och det vet han om så istället skickar han sin hund ut för att skämma ut sig i jockes vägnar

Föresten vad är de för chattar som sprids på temus sida? Såg denna print från vad ja antar ett instagramkonto 🤔har han fler fakekonton på instagram? Rätt stört och skriva att han ska sparka ut tänderna på linnea och kalla henne jävla hora och i nästa andetag kalla henne snygg. Man kan ju undra vad mer dom sitter på

Dessutom pratar medvikt rätt mycket om boi i videon som släpptes igår så jocke verkar inte fått till någon

https://imgur.com/a/4smMiFG
Senast redigerad av Dotrust 2026-09-18 kl. 19:17.
Citera
2026-09-18, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvind
Nu lägger jag mig i lite, men kika in i videon med utdrag av Jockes socpapper. Länk här. Går också att bläddra i transkriptionen.

Ett barn hittar inte på dödsångest eller tvångstankar ur tomma intet. Det är ett symtom på hemmiljön. Att soc beskriver relationen mellan mamman och Jocke som störd i hans journal och konstaterar att hon vägrar ta ansvar som vårdnadshavare ÄR beviset på att hon brast totalt i sin omsorg.

18:16: Iakttagelser som gjorts på avdelningen är att modern hela tiden växlar i sin relation till Joakim mellan att vara honom nära och låta honom sitta i knät
18:25: och göra honom liten. Bland annat låta honom suga på napp och sedan andra stunder med att visa att hon inte orkar med honom.
18:34: Tredje dagen tycker modern att det är svårt att orka med att vara kvar eftersom Joakim är på henne hela tiden.

28:38: Hans oro för egna impulser är huvudsaken knutna till modern. Han låter sig lugnas av kontakt med styrfar och personalen.
28:46: Han visar en tillit till styvfadern.
28:49: Modern har just nu inte någon förmåga att se vad Joakim behöver.

35:40: Relationen mellan Joakim och mamman är störd.

1:58:29 Det är konflikter mellan modern och familjehemmet och Joakim har dragits in i en lojalitetskonflikt.

3:45:15 Mamman tar inte till sig det ansvar hon har som vårdnadshavare.
Säg att du inte har barn utan att säga att du inte har barn. Barn har ofta dödsångest när dom börjar förstå konceptet döden. Hans tvångsritualer och fixering vid mamman upptäcktes när han fick syskon.

Att psykologen syftar på att det är Joakims relation till mamman som är störd och inte mammans relation till Jocke, får stöd av att han var frivilligt placerad och utreddes och diagnostiserades av BUP och att dom inte ansåg att mamman behövde utredas.

Iakttagelserna är fullt normala för en förälder till ett barn med dom enorma problem Joakim hade.

Menar du på att dom där korta anekdoterna utan kontext och substans är allt allt du hittat för att verifiera din ställning? Att i alla Jockes 6000-7000 journalsidor och av dom tusentals kontakter Annika haft med socialen och BUP är det här det enda du hittat och tolkat som att mamman brustit i sitt föräldraskap?

Annika gav honom dom allra bästa förutsättningarna för tillfrisknande.
Citera
2026-09-18, 19:13
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Oj då. Tur att du är insatt och varna om vad som händer i "förföljelse"målet
Vem ska skaka av illvilja? Du? Eller menar du JuristJockiboi och hundarna... Det kanske rasslar i hela kenneln.

Du har helt rätt i att om Chrippa fysiskt skulle konfrontera sin råtta till storebror så skulle det nog sluta på kåken för Chrippa och långt ner i jorden för Jockibois nedkissade lik.
Frågan är bara varför du sitter och fantiserar om sådant. Ingen, vare sig Chrippa eller andra, har sagt att Chrippa fysiskt ska knöla ihop lögnJocke.

😂 Den matchen skulle jag vilja se.
Citera
2026-09-18, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
😂 Den matchen skulle jag vilja se.

I ringen IKVÄLL:

Huvudevent: Jockiboiii knycklas ihop av Chrippa.

Pausunderhållning: Jacke kastar runt Rask som en vante.

Citera
2026-09-18, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
I ringen IKVÄLL:

Huvudevent: Jockiboiii knycklas ihop av Chrippa.

Pausunderhållning: Jacke kastar runt Rask som en vante.

Och Axel "FINISH HIM" Öhman får anjo att storböla genom att kalla han tjockis
Citera
2026-09-18, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Man ÄR en totalt rimlig person nånstans i Sverige och pekar ut att Sveriges rikaste influencer, har betalat dyrt, svindyrt, för plastikkirurgi som får hans ansikte att se ut som en svullen tunna utan ögon och det är vad du tar in i risken när du beräknar om det är värt det.
Rikaste influenser? Han står vid ruinens brant just nu. Visst har han haft pengar, men det mesta har han spenderat på ren skit och idag kommer det inte in en tredjedel av vad hav brukade få in. Tillråga på det sålde de Lundell-huset till massiv förlust. Han må leka rik, men rik är han inte. Varesig gällande pengar eller på annat sätt.

I övrigt gillar jag din kommentar❣️
Citera
2026-09-18, 20:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Komplettera din dräpande fakta och logik med ditt samhällsansvar: Du är numera en makthavare, för du rubbar deras värld. Shitposta slöa öppna frågor så det blir betydligt att mer hålla koll på för maffian som redan går på knäna av att du direkt bemöter deras lögner och påståenden som att du är akut livsfarlig.

Varva gärna sånt här med "varför tror ni att senaste videon är inspelad on the same crime scene där ANJO/RASK/Jocke fick dödshot de är så rädda över att de polisanmält" och likvärdiga enkla öppna frågor. Svårt för mig, och förmodligen för polisen och normala människor, att få ihop att leva under hot från organiserade terrorister och dödsmördare och stalkers som postar en meme på Instagram med svullna ögon som delas runt, med vanligt content, när 20 konton med samma 300 följare hotar dig till livet.

Jag vill se Hallgrens smarta AI Harassbot svälla till att polisen ska läsa 100.000 fler filer! Let's go, we can do it.
Varje gång jag försöker ställa frågor så duckas det ju. Man får helt enkelt inga vettiga svar

Jag vill också Hallgrens AI Harassbot svälla .. men samtidigt har lite medlidande med polisen. Vilket jäkla öde att åka på att gå igenom deras "bevis"samling.
Citera
2026-09-18, 20:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nej, dokumentären skulle handla om Anjo.
Nej, det skulle den inte. Det var från början upplagt att Jockibois maktmissbruk och förtal av olika människor skulle lyftas.
Anjo blev blåst och Jockiboi blev blåst.
Citera
2026-09-18, 20:36
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Rikaste influenser? Han står vid ruinens brant just nu. Visst har han haft pengar, men det mesta har han spenderat på ren skit och idag kommer det inte in en tredjedel av vad hav brukade få in. Tillråga på det sålde de Lundell-huset till massiv förlust. Han må leka rik, men rik är han inte. Varesig gällande pengar eller på annat sätt.

I övrigt gillar jag din kommentar❣️

Bokstavstolka inte "rikaste".

Rikaste, så här:
- Inget JLC-guld, inte så att Jocke får samarbeten med Sparbanken eller Statsmakten som Emil Hansius.

- Samma Emil Hansius som köpte en dyr villa i Piteå, inte renoverat utan tapetserat och levt familjeliv i. Inte bytt italienska marmorplattor till grekiska marborplattor UTOMHUS med 17k arbetstimmar. Jocke är inte på Emils nivå

- INTE rikaste som i mest omtyckt eller mest tittade på. Mest trovärdiga med samarbeten och flest hardcorefans senaste 10 åren så NEJ, inte som i överlägset mest känd och respekterad av alla under 30 år som Sampev2.

- Samma Sampev2 som förtjänar en så HUGE ENORM CRED för att han nekat Jockes senaste 25 tiggerier till samarbeten med mottot "vill inte på förhand veta att jag absolut inte står bakom ett samarbete"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in