2026-09-17, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Det komiska är att L har varit tre sedan typ feb när blöj och välling användningen kommit upp😂
Det komiska är att Lars har varit 16 sedan hon började sitta framåtvänd i bilen, sitter uppe och kollar på tv 4 på morgonen, äter tacos 5 på morgonen. Whats your point? När det gäller att avvänja och lära barnet något så är det lathet på högsta nivå för då är Lara liten. Men när det gäller slarv så är hon plötsligt äldre än vad hon är enligt Hanna
Senast redigerad av Barahartillfalligt 2026-09-17 kl. 08:22.
Citera
2026-09-17, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Det komiska är att Lars har varit 16 sedan hon började sitta framåtvänd i bilen, sitter uppe och kollar på tv 4 på morgonen, äter tacos 5 på morgonen. Whats your point? När det gäller att avvänja och lära barnet något så är det lathet på högsta nivå för då är Lara liten. Men när det gäller slarv så är hon plötsligt äldre än vad hon är enligt Hanna

Ursäkta, men vad har det med babblarna att göra som jag skrev om för 2,5 år sedan?
Citera
2026-09-17, 08:11
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Nu tror jag minsann bilderna på Larsa på förskolan försvunnit? Hon som aldrig läser här!
Citera
2026-09-17, 08:11
Medlem
Gotyourbacks avatar
.
Senast redigerad av Gotyourback 2026-09-17 kl. 08:32.
Citera
2026-09-17, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Jag har dom sparade på telefonen, kan ladda upp igen när jag får tid senare 😁

Absolut ja!
Citera
2026-09-17, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Ursäkta, men vad har det med babblarna att göra som jag skrev om för 2,5 år sedan?
Babblarna? Vad pratar du om?
Citera
2026-09-17, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Nu tror jag minsann bilderna på Larsa på förskolan försvunnit? Hon som aldrig läser här!
Japp. Men bilderna finns kvar på FB och det står vilken förskola Lars går på 🙄
Citera
2026-09-17, 08:38
Medlem
Citat:
Japp. Men bilderna finns kvar på FB och det står vilken förskola Lars går på 🙄

Ja det blir svårt att få bort saker från FB, plus att säkert många sparat dom. Internet glömmer tyvärr aldrig! Förstår inte hur hon kunde godkänna det från första början, det skulle man ju aldrig godkänna! Men nu vet vi vad hon ”jobbar” med hela dagarna!
Citera
2026-09-17, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Vad är det för jäkla bild. Har hon hällt sprutor och skit i en korg för att fota det eller för att spara det? Oavsett så är det helt sjukt. Har gjort ivf och skulle hellre skjuta mig själv i foten än att ta foto på sprutorna.

Hon har sparat dem i korgen. Sett den bilden förr. Många sparar sprutorna. 🥴
Citera
2026-09-17, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Haha Jaa det har de 😂
Citera
2026-09-17, 09:01
Medlem
Citat:
Babblarna? Vad pratar du om?

Du citerade mig från ett inlägg från 2024 där jag nämnde babblarna. Som du uppenbart vet eftersom du redigerar inlägget nu och tagit bort det.
Citera
2026-09-17, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Hon har sparat dem i korgen. Sett den bilden förr. Många sparar sprutorna. 🥴

Jag fattar inte grejen. Tusentals behöver hjälpen, men sen när man fött är man ju som vem som helst. Jag vill iallafall inte bli påmind om det hela tiden, man har ju fullt upp att leva i nuet. Ska hon visa L sen hur jobbigt det var att få till henne.. skulle inte alls förvåna mig om hon ger den informationen och bördan till sitt barn att det var så jobbigt att få till henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in