Igår, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesperrr
Det är ändå helt jäkla otroligt att denna tråden har 17 miljoner visningar sett till hur lite hon synts offentligt. I min mening är hon endast ”känd” för att ha en av de största fb-trådarna, inget annat.
Det är ju otroligt. Men hitta en mer otrevligare ”influenser”. Varsegoood! En tråd på fb finns av en anledning.
Citera
Igår, 20:57
Medlem
Känns som det var länge sen det var ett samarbete nu? Var det soffan till brorsan som var senast?
Citera
Igår, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilaha
Känns som det var länge sen det var ett samarbete nu? Var det soffan till brorsan som var senast?

Hon ”samarbetade” ju med POP också 🤣 Så fint PR-bud 😍
Citera
Igår, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Då fick vi iaf svar på att det inte är Hanna själv som bakar bullarna utan det är hennes morsa (för inte har väl Kebab såna där gamla kvinnofingrar). Hanna får för syns skull knåda lite deg.
Kan nästan höra morsans förmaningar "Näe Hanna du VET ju att det inte blir BRAE när du rullar så låt morrmorr göa det nu" (hur dom nu pratar där i bibelbältet).

Och det tog alltså tre dagar hemma med Lars innan mormor fick kliva in och hjälpa till. Hur länge tänkte dom ha Lars ledig egentligen, bara för att Hanna som vanligt ställt till det och dragit med oskyldiga i fallet.

Inte för att jag har höga förhoppningar på att kebab har stora manliga händer direkt, men såklart det är mormors händer…

Då är vi ändå tillbaka till att kebaben inte synts till på länge eller? Ht kanske grävde ner honom under lekstugan, så har Lars ett helt mausoleum att leka i när mamma inte orkar gå till graven.
Citera
Idag, 00:05
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Inte för att jag har höga förhoppningar på att kebab har stora manliga händer direkt, men såklart det är mormors händer…

Då är vi ändå tillbaka till att kebaben inte synts till på länge eller? Ht kanske grävde ner honom under lekstugan, så har Lars ett helt mausoleum att leka i när mamma inte orkar gå till graven.

Jag förstår honom. Hade också vägrat att vara med på bild. Bra idé däremot med lekstugan, där har han bra med plats.
Citera
Idag, 07:57
Medlem
Återigen tipsar hon om något hon inte provat 👍
Citera
Idag, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Återigen tipsar hon om något hon inte provat 👍
Undrar om hon använt intimoljan och vad hon tyckte om den 🙃
Citera
Idag, 08:54
Medlem
Undrar när hon plockar bort den där badräktsbilden. Den känns liksom inte särskilt genuin eller äkta när hon sitter med badräkten på i vardagsrummet. Eller är det så folk gör, sätter sig i soffan med badräkt för att ta bilder?

Jag hade nog tyckt att den känts mer trovärdig om hon åtminstone hade tagit bilden på stranden. Det är ju ganska lätt att fota sig från sin sämsta vinkel när man sitter i soffan.
Citera
Idag, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intenuigen999
Undrar när hon plockar bort den där badräktsbilden. Den känns liksom inte särskilt genuin eller äkta när hon sitter med badräkten på i vardagsrummet. Eller är det så folk gör, sätter sig i soffan med badräkt för att ta bilder?

Jag hade nog tyckt att den känts mer trovärdig om hon åtminstone hade tagit bilden på stranden. Det är ju ganska lätt att fota sig från sin sämsta vinkel när man sitter i soffan.
Men du vet..pustande, synande 😅😅

Hon e så stolt över bilden o måste ha fått såå mkt positiva reaktioner så hon ville fästa den högt upp🤣🤣
Citera
Idag, 09:13
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Men du vet..pustande, synande 😅😅

Hon e så stolt över bilden o måste ha fått såå mkt positiva reaktioner så hon ville fästa den högt upp🤣🤣
Hon vill visa att hon är relaterbar och "precis som alla andra" 😂😂

Jag seeeeer er 🤡
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in