2026-09-15, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
505 är bara en tragisk person (vi som vet mer). Visst får du tycka han är "grymt rolig". Fast det är ju perverst att tycka det.
Är det perverst att tycka någon är rolig även om 505 är en trasig person?
Citera
2026-09-15, 15:10
Medlem
anortos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Är det perverst att tycka någon är rolig även om 505 är en trasig person?

Du tycker det är perverst att vara med i Gräv, jag tycker det är perverst att någon tycker 505 är "rolig". Du får svar, fast det är OT.

Här har du en extremt pervers människa. Gick också åt helvete för honom.

https://dumpen.se/2026/03/01/smabarn-och-hundar-varnamo-746/
Citera
2026-09-15, 15:23
Medlem
Citat:
Du tycker det är perverst att vara med i Gräv, jag tycker det är perverst att någon tycker 505 är "rolig". Du får svar, fast det är OT.

Här har du en extremt pervers människa. Gick också åt helvete för honom.

https://dumpen.se/2026/03/01/smabarn-och-hundar-varnamo-746/
Det finns många perversa gäddor och något för perversa grävmänniskor att hålla i handen och krama.
505 är perverst rolig.
Citera
2026-09-15, 16:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Lådvinstanterna i Saras Facebookgrupp vill att gäddorna ska se ut som #505 (jag håller med om att han är rolig). Nämn inte ett ord om att 90% av övergreppen begås av jämnåriga pojkar, Sara gillar inte det i dubbel bemärkelse.

Sara får gärna förklara hur det där feta grottmongot #505 skulle hamna i en säng i ett rosa flickrum hemma hos en fjortis? Jag tvivlar lite.

#505 vill inte knulla torrfittor 70+ och hade nog tänkt backa några i årtionden i sökningen efter sexpartnern och vem rusar då fram och erbjuder överkåt fjortis? -Jo Dumpen. #505 hade varit nöjd med en fet undersköterska typ 47 men det blev Saras underhuggare för hans del.

Minns jag det fel eller var inte de som #505 satte på plats under sin konfrontation samma kvinnor som dömdes för att affischerat stan med förtal? En av de kvinnorna minns jag som en lokalt ökänd rättshaverist, så att #505 drygade sig mot henne kan jag förstå.

(FB) Kaféstriden i Piteå – tre år av konflikter och en dyr dom

Har jag blandat ihop saker angående #505 rätta mig gärna.
Citera
2026-09-15, 16:26
Avstängd
Citat:
505 är bara en tragisk person (vi som vet mer). Visst får du tycka han är "grymt rolig". Fast det är ju perverst att tycka det.

Jag såg 505 häromdagen när han var inne och handlade på Labanssons korv. han verkade stabil.
Citera
2026-09-15, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
Jag såg 505 häromdagen när han var inne och handlade på Labanssons korv. han verkade stabil.
och jag såg 588 gå igenom en park där det fanns barnfamiljer
Citera
2026-09-15, 17:31
Medlem
Gädda 833 suttit häktad för våldtäkt mot Barn. Erkänt i chatten med dumpen. Borde inte de räcka till bevis? Ett typ av erkännande?
Citera
2026-09-15, 17:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Gädda 833 suttit häktad för våldtäkt mot Barn. Erkänt i chatten med dumpen. Borde inte de räcka till bevis? Ett typ av erkännande?

Lågt bevisvärde ändå tror jag, om de plockar in honom till förhör säger han väl bara att han tokskrev eller något. Åttahundratrettiotre.

Det kan man ju ifrågasätta men tror det är så polisen resonerar?
Citera
2026-09-15, 17:49
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
505 varken citeras eller finns med i artikeln till din besvikelse.
Hoppa gärna över den för den skulle definitivt förstöra dina njutningar i denna tråd.
Ibland kan det vara bra att skydda sig från fakta, sanningar och forskning så man kan fortsätta med sina peversiteter.
Fortfarande är 505 en rolig typ.
Intressant att det är jag som du tycker är pervers, men #505 är en rolig typ. Alla i min bekantskapskrets och flera här i tråden skulle bestämt hävda att det är precis tvärtom. #505 är verkligen inte det minsta rolig. Ingen av dom 834 gäddorna vi hittills sett kan anses vara rolig. Däremot kan man klistra på dom ett hel rad andra, uteslutande negativa, etiketter.
Citera
2026-09-15, 17:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Intressant att det är jag som du tycker är pervers, men #505 är en rolig typ. Alla i min bekantskapskrets och flera här i tråden skulle bestämt hävda att det är precis tvärtom. #505 är verkligen inte det minsta rolig. Ingen av dom 834 gäddorna vi hittills sett kan anses vara rolig. Däremot kan man klistra på dom ett hel rad andra, uteslutande negativa, etiketter.

Inte ens Hank #292? Fy tusan vilken negativ surmule du är.

Hank #292 är legendariskt rolig, fast han inte ens försöker vara det.
Citera
2026-09-15, 17:52
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glchstzngvrfhrn
Lågt bevisvärde ändå tror jag, om de plockar in honom till förhör säger han väl bara att han tokskrev eller något. Åttahundratrettiotre.

Det kan man ju ifrågasätta men tror det är så polisen resonerar?
När det gäller #833 så finns där en vårdnadstvist. Med största sannolikhet ligger någonting i den till grund för häktningen. Med tanke på att han satt häktad ett halvår, så bör det ändå finnas en viss substans i anklagelserna. Om han nu erkänner i chatten exakt det han förnekade hos polisen får det kanske ännu större tyngd.
Citera
2026-09-15, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
833 är säkert skyldig på något sätt , dock är han ju inte representativ för samtliga gäddor som pappskallar i tråden hävdar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in