2026-09-04, 20:30
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Nu precis skrev han att han hoppas att någon dödar honom. #826
Jag såg det också och det är sjukt hur man kan hålla på sådär offentligt på Facebook lol #826
Citera
2026-09-04, 20:31
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Bara en bild på tomtkartan dessutom. Är det för att inga barn som han lyckats lura med hem ska känna igen våldtäktsnästet från Hemnet?
Ja, någonting konstigt är det. Varken exteriör- eller interiörbilder finns. Att huset inte kommit ut till försäljning ännu efter flera månader tyder ju på att det i sitt nuvarande skick inte går att sälja. Mäklare brukar vanligtvis inte vara så nödbedda när det gäller att tjäna pengar, men här har det varit "på gång" och "förbereds" under väldigt lång tid. #785
Citera
2026-09-04, 20:34
Medlem
Wotans avatar
Har inte varit inne och kollat på ett par dagar, vilket gäng de senaste.

#825 uppfyller alla fördomar på hur en pedofil ska se ut; tanig, blek, fula shorts oh strumpor, keps med pedofilstuk samt de legendariska glasögonen som blir mörka av sig själv när man är ute och runkar. Gång/löpstilen är också klassisk "pedo walk".

#824 är lite tragisk med sitt fall. Om man inte ens kan springa så kan man nog inte knulla, varför gör de bort sig när de inte ens skulle kunna få upp kuken i de promille fall de hade träffat någon av honkön på riktigt?

Också lite märkligt att man kan sitta och götta sig åt 10-15 självspillingar till gäddor och ta en runk å sup när man tänker på ångesten deras sista timmar, samtidigt så kan man känna empati för en lika äcklig gädda som trillar och säger "jag slog mig" när man ser det på film. Nog för att han är gammal och skröplig...
Citera
2026-09-04, 20:38
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, någonting konstigt är det. Varken exteriör- eller interiörbilder finns. Att huset inte kommit ut till försäljning ännu efter flera månader tyder ju på att det i sitt nuvarande skick inte går att sälja. Mäklare brukar vanligtvis inte vara så nödbedda när det gäller att tjäna pengar, men här har det varit "på gång" och "förbereds" under väldigt lång tid. #785

Någon här benämnde det för ett tag sedan som ett litet ruckel typ, så antingen har det funnits bilder ute eller så har vederbörande varit och kikat live.

Det är härligt att #785 nog påverkats rejält av det hela, då han i filmen i princip vägrar erkänna sina fel. Han får sälja huset/tomten, alla vet vem han är, han fäktas i blindo fr att stänga Gräv mfl siter. Jobbar han kvar som chef i en hifi-butik, eller de har kickat honom?

Apropå det så har jag för mig om att jag läst om en annan person, som var känd dömd peddo och hade en hifi-butik (möjligtvis bilstereo). Ungdomar utnyttjade honom för att få grejor gratis, hotade anmäla honom och mobbade/terroriserade honom i allmänhet. Något som ringer en klocka för någon? (Vet ej var i Sverige).
Citera
2026-09-04, 20:47
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Jag såg det också och det är sjukt hur man kan hålla på sådär offentligt på Facebook lol #826
Alla inlägg är åt helvete pinsamma! För fan gå till psyket som alla andra. #826 skämmer ut sig.
Citera
2026-09-04, 21:05
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Har inte varit inne och kollat på ett par dagar, vilket gäng de senaste.

#825 uppfyller alla fördomar på hur en pedofil ska se ut; tanig, blek, fula shorts oh strumpor, keps med pedofilstuk samt de legendariska glasögonen som blir mörka av sig själv när man är ute och runkar. Gång/löpstilen är också klassisk "pedo walk".

#824 är lite tragisk med sitt fall. Om man inte ens kan springa så kan man nog inte knulla, varför gör de bort sig när de inte ens skulle kunna få upp kuken i de promille fall de hade träffat någon av honkön på riktigt?

Också lite märkligt att man kan sitta och götta sig åt 10-15 självspillingar till gäddor och ta en runk å sup när man tänker på ångesten deras sista timmar, samtidigt så kan man känna empati för en lika äcklig gädda som trillar och säger "jag slog mig" när man ser det på film. Nog för att han är gammal och skröplig...

Missa nu inte #826 löprunda!
Citera
2026-09-04, 21:13
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Bara en bild på tomtkartan dessutom. Är det för att inga barn som han lyckats lura med hem ska känna igen våldtäktsnästet från Hemnet?

Tittar man på google streetview bilderna från 2009 och framåt så ser det ut som om
tomten bara har fått växa igen dom senaste 15 åren.
Om man står tillräckligt långt från huset för att hela ska komma med på bilden
så ser man antagligen inte huset för alla träd som står i vägen.
Citera
2026-09-04, 21:14
Medlem
Citat:
Någon här benämnde det för ett tag sedan som ett litet ruckel typ, så antingen har det funnits bilder ute eller så har vederbörande varit och kikat live.

Det är härligt att #785 nog påverkats rejält av det hela, då han i filmen i princip vägrar erkänna sina fel. Han får sälja huset/tomten, alla vet vem han är, han fäktas i blindo fr att stänga Gräv mfl siter. Jobbar han kvar som chef i en hifi-butik, eller de har kickat honom?

Apropå det så har jag för mig om att jag läst om en annan person, som var känd dömd peddo och hade en hifi-butik (möjligtvis bilstereo). Ungdomar utnyttjade honom för att få grejor gratis, hotade anmäla honom och mobbade/terroriserade honom i allmänhet. Något som ringer en klocka för någon? (Vet ej var i Sverige).
Tror det är mäklarens beskrivning som gör att man utgår från att det är ett ruckel, "Här erbjuds en fastighet med stor potential för dig som söker ett projekt". "...fastighet för dig som ser möjligheterna och vill skapa något eget." Känns som mäklaröversättning för "ruckel" 😂

Citera
2026-09-04, 21:26
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Tror det är mäklarens beskrivning som gör att man utgår från att det är ett ruckel, "Här erbjuds en fastighet med stor potential för dig som söker ett projekt". "...fastighet för dig som ser möjligheterna och vill skapa något eget." Känns som mäklaröversättning för "ruckel" 😂

Jag ska villigt erkänna att jag är en av dom som benämnt #785s pedofilnäste "ruckel", så det är nog därifrån det kommer. Med tanke på ordvalet "stor potential" så har jag, och även andra, utgått från att det är mäklarlingo för någonting närmast odefinierbart i husväg. Fem rum, och i vissa fall även beskrivet som sex rum (nej, inte sexrum) på ynka 55m² är också en detalj jag ställer mej ytterst frågande till.
Citera
2026-09-04, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetMaster
Han dramar loss på sin facebook om skulder till kompisar, hemlöshet efter att exet sparkat ut honom, sjukvården osv, så inte en enorm fallhöjd där inte. Kanske kan bli svårt att låna pengar hädanefter dock.

Han började med offerkoftan redan i chatten med ”barnet” då exet hade varit så elak mot honom. #826
Citera
2026-09-04, 21:37
Medlem
Galejans avatar
Jäklar vad Dumpen valspurtar för SD. Den sannolike SD-väljaren MultiJimmy95 från Ängelholm är näste man till rakning som nummer #826. Arbetslös, har keps på sig inomhus och vill titta på barnprogram med trettonåringen innan samlag. En typisk SD-väljare, alltså.

Citera
2026-09-04, 21:37
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM

Var hittar jag honom, länk eller namn please
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in