Citat:
Ursprungligen postat av
MisterClueless
Ja, någonting konstigt är det. Varken exteriör- eller interiörbilder finns. Att huset inte kommit ut till försäljning ännu efter flera månader tyder ju på att det i sitt nuvarande skick inte går att sälja. Mäklare brukar vanligtvis inte vara så nödbedda när det gäller att tjäna pengar, men här har det varit "på gång" och "förbereds" under väldigt lång tid. #785
Någon här benämnde det för ett tag sedan som ett litet ruckel typ, så antingen har det funnits bilder ute eller så har vederbörande varit och kikat live.
Det är härligt att #785 nog påverkats rejält av det hela, då han i filmen i princip vägrar erkänna sina fel. Han får sälja huset/tomten, alla vet vem han är, han fäktas i blindo fr att stänga Gräv mfl siter. Jobbar han kvar som chef i en hifi-butik, eller de har kickat honom?
Apropå det så har jag för mig om att jag läst om en annan person, som var känd dömd peddo och hade en hifi-butik (möjligtvis bilstereo). Ungdomar utnyttjade honom för att få grejor gratis, hotade anmäla honom och mobbade/terroriserade honom i allmänhet. Något som ringer en klocka för någon? (Vet ej var i Sverige).