2026-09-15, 18:16
Medlem
anortos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
Jag såg 505 häromdagen när han var inne och handlade på Labanssons korv. han verkade stabil.

Kul med roadtrip för dig. Ja, 505 är riktigt stabil. Väger närmare 130 pannor, så stabilt är det. Men, då såg du honom på ett av hans sällsynta besök utanför hemmet. Han håller sig mest hemmavid numera. Aktuell bild om du vill se honom (en gång till ), så gå in på Gräv.
Citera
2026-09-15, 18:18
Medlem
anortos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glchstzngvrfhrn
Minns jag det fel eller var inte de som #505 satte på plats under sin konfrontation samma kvinnor som dömdes för att affischerat stan med förtal? En av de kvinnorna minns jag som en lokalt ökänd rättshaverist, så att #505 drygade sig mot henne kan jag förstå.

(FB) Kaféstriden i Piteå – tre år av konflikter och en dyr dom

Har jag blandat ihop saker angående #505 rätta mig gärna.

Jag rättar dig så gärna. Det är fel.
Citera
2026-09-15, 18:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Jag rättar dig så gärna. Det är fel.

Aha, tyckte trådarna jag hittade här osv indikerade på att hon var del av "Norrlandsteamet" som nämns i texten om #505. Tror du snackar skit faktiskt.
Citera
2026-09-15, 18:31
Medlem
anortos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glchstzngvrfhrn
Aha, tyckte trådarna jag hittade här osv indikerade på att hon var del av "Norrlandsteamet" som nämns i texten om #505. Tror du snackar skit faktiskt.

Du ville ju bli rättad, och du hade fel.
Citera
2026-09-15, 18:33
Avstängd
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Minsta lilla mikroskopiska kritik räknas som försvar av gäddor för de klentänkta.
505 är bara så otroligt rolig. Han pissar på lådvinstanterna.

Du har så fel

En fet medelålders gubbe, gråhårig aptrist skägg och försöker med härskartekniker, whataboutism och rent äckelklägg - en sådan där som 505 har det till och med svårraggat på den lokala pizzerian med det lokala alkisludret - det "bästa" är när han frågar om hur hon ser ut.

Ehhhh- har du sett hur DU ser ut 505

Du ser ut som en överfet Hans Scheike utan noll som helst koll på verkligheten.
Sitt du och ät din bakelse din djävla peddo - det är det sötaste du kommer att få på 20 år till.

Citera
2026-09-15, 19:34
Medlem
anortos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Oh no! Säker på att han inte stoppade en unge i en sopsäck som en ninja?

Vad menar du/ni skulle hända? Det är ju det som är så skevt.. Men förutom det, verkade han normal? Eller mer glidit iväg mot a-kassa/soc look?

Visst är det skevt om 588 har sökt sig till en park för att titta på barn/yngre tonåringar.

Till det yttre verkar han ju "normal" som du säger. Men efter att ha läst hans chatt, och se hur tokkär han blev i ett barn, så vet vi ju att han är allt annat än normal.
Citera
2026-09-15, 19:43
Medlem
Citat:

Vad menar du/ni skulle hända? Det är ju det som är så skevt.. Men förutom det, verkade han normal? Eller mer glidit iväg mot a-kassa/soc look?
han tog upp sin telefon när han stannade till där sen så gick han vidare att han skulle stoppa ner en unge i en sopsäck som en ninja låter precis som en fantasi du har medan vi andra lever i verkligheten
Citera
2026-09-15, 20:09
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:

Du övertolkar visst det du läser. Det stod att han hade sett det pedofila raketpuckot gå genom en park där det fanns barnfamiljer. Mer än så står det inte. Resten är din egen tolkning. #588
Citera
2026-09-15, 20:22
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Visst är det skevt om 588 har sökt sig till en park för att titta på barn/yngre tonåringar.

Till det yttre verkar han ju "normal" som du säger. Men efter att ha läst hans chatt, och se hur tokkär han blev i ett barn, så vet vi ju att han är allt annat än normal.
Hahaha, ja mycket kan man säja om #588, men ordet "normal" är inte aktuellt att använda i hans fall. Och om man är kär i en vuxen kvinna, så är inte bland det första man i så fall gör att visa upp en ståkuk i ett meddelande. Jag kan garantera att kvinnan i det läget tycker att det är dags att säja upp bekantskapen. Sju resor värre blir det när man 1) blir kär i ett barn och 2) dessutom glatt visar sin fula ståkuk i ett meddelande till henne.
Citera
2026-09-15, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Du övertolkar visst det du läser. Det stod att han hade sett det pedofila raketpuckot gå genom en park där det fanns barnfamiljer. Mer än så står det inte. Resten är din egen tolkning. #588
Är 588 en dömd gädda?
Citera
2026-09-15, 20:27
Medlem
Finns Gräv på telegram? Hittar den inte

#474, Forskaren, är avliden
Citera
2026-09-15, 20:29
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Är 588 en dömd gädda?
Nej, det är han inte och det är ingen som har påstått det heller. Däremot är han polisanmäld för olaga hot. #588
Senast redigerad av MisterClueless 2026-09-15 kl. 20:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in