Citat:
Ursprungligen postat av
Plantis789
04:56
"Alla bitar faller på plats...
Nu förstår jag även VARFÖR jag aldrig sover och ALLTID är så pigg att jag kan springa ett maraton, till och med sömnen blir påverkad av sjukdomen ... alla symtom allting faller på plats ... ❤️🩹"
Hon har ju sagt att hon aldrig sover för att hon har smäta, men nu är hon tydligen ALLTID pigg?
Hon har ju sagt att hon alltid är trött, inte orkar någonting, inte har någon energi och bara kan göra en sak för sen orkar hon inte mer. Att hon skulle göra vad som helst för att få sova. Om man är pigg och inte påverkas, varför göra vad som helst för sömn?
Make it make sense, tack.
När hon var tvångsinlagd på psyket skrev hon dessutom att hennes sömnstörningar var en självklar biverkning av hennes epilepsi-medicin, och att läkarna var i princip dumma i huvudet som inte fattade det. Nu har hon alltså ändrat sig helt och skyller på sin nya diagnos (som inte ens är bekräftad, utan bara finns misstanke om)...
Lika motsägelsefullt är väl att hon beskriver fruktansvärda plågor från den "brutna foten", tillsammans med andningssvårigheter som gör att hon inte får luft, mem ändå går hon raska promenader utomhus varje dag samtidigt som hon filmar och pratar utan problem.
Och det så kallade "gipset" som hon skrev så lyriskt om för någon vecka sedan, visade sig vara en vanlig enkel ortopedisk toffla vars enda syfte är att stabilisera foten. 😅 En sån vem som helst kan köpa för typ 200 kr på Amazon eller Apoteket.