2026-09-11, 22:07
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Urbans mun ser obehagligt lik en getbocks också! Läpparna far långt ut varje gång han käkar ägg, pratar eller hånflinar. Jonna har lite konstiga drag också, såg att i Jockibois tråd här på flashback så har de gett henne en diagnos men kan inte minnas vilken.

Edit hittade Jonnas eventuella diagnos:

Ja just så var det ja.

Den neuropsykiatriska påverkan på Urban the Goat kallar de således ADHD.
Citera
2026-09-11, 23:39
Medlem
Jag är lesbisk och jag misstänkte direkt att det var en transman. I vår värld träffar vi ofta transpersoner så det är inget konstigt att vi snabbt kan ana ibland.

Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Även om Sara hade fått veta om Gabriels könskorrigering tidigare. Fattar jag inte hur man kan vara så lugn inför kameran. Även om man inte får se allt är märkligt att hon accepterar det så snabbt o inte blir ett dugg chockad. Måste ligga mera bakom det där tycker jag än vad tv visar. Sen kan de väl inte få ett gemensamt barn? Eller är jag helt ute o cyklar?
Citera
2026-09-12, 03:10
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HJM1
Jag är lesbisk och jag misstänkte direkt att det var en transman. I vår värld träffar vi ofta transpersoner så det är inget konstigt att vi snabbt kan ana ibland.

Skämtar du? Behövde du ens ställa frågan om de kan få ett gemensamt barn. Vad tror du? Två fittor har aldrig kunnat och kommer aldrig kunna skapa ett barn. Eller tror du att sperma plötsligt börjar bildas i det omsydda sargade kvinnliga könsorganet? Du skippade helt biologilektionerna i skolan va?
Senast redigerad av Tervull 2026-09-12 kl. 03:13.
Citera
2026-09-12, 09:17
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Skämtar du? Behövde du ens ställa frågan om de kan få ett gemensamt barn. Vad tror du? Två fittor har aldrig kunnat och kommer aldrig kunna skapa ett barn. Eller tror du att sperma plötsligt börjar bildas i det omsydda sargade kvinnliga könsorganet? Du skippade helt biologilektionerna i skolan va?
Citerar du fel person eller? Ingenstans pratar hon om barn! En person i tråden frågade hur Sara inte kunde bli chockad över att Gabriel var trans och den här personen, utifrån att hon själv är lesbisk, svarade att Sara- som är pan, nog redan hade anat det.
Varför får hon en sån utskällning för det svaret?
Citera
2026-09-12, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Var ser du någon försvara islam?

Max och Urban verkar ha anammat islam.

Ja, vill man ha så mycket kontroll över en kvinna så bör man i alla fall överväga att flytta till ett land med Sharia-lagar.
Citera
2026-09-12, 10:50
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Det är inte någon som påstår att Gabriel och Sara kan få ett biologiskt barn.

Men de skulle kunna ta ägg från Gabriel och använda en spermadonator för att sedan implementera i Saras livmoder. Det är så nära man kan komma och riktigt fint.
Citera
2026-09-12, 11:12
Medlem
Intervju med Edin i Allas. Han har gått ned 30 kilo med hjälp av Sasan. Ser väldigt bra ur nu!
https://www.allas.se/tv/edin-memic-om-gift-vid-forsta-ogonkastet/11600261
Citera
2026-09-12, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Att fika med en god vän är inte en dejt.Det är inte onormalt,oavsett om man är gift eller ej.

Nej, att träffa en tjejpolare som tjej eller killpolare som kille, ensam, är inget konstigt. Är man singel är det också normalt. Det fyller ett syfte att dejta, tills man förlovat sig. Sen förväntas man vara lojal mot den och inte fortsätta dejta andra av motsatta könet.
Citera
2026-09-12, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekenfirst
Nej, att träffa en tjejpolare som tjej eller killpolare som kille, ensam, är inget konstigt. Är man singel är det också normalt. Det fyller ett syfte att dejta, tills man förlovat sig. Sen förväntas man vara lojal mot den och inte fortsätta dejta andra av motsatta könet.

Det är hack i skivan hos dig. Tänkte du upprepa samma citat 90 sidor till här i tråden?
Citera
2026-09-12, 14:38
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SofijaC
Det är hack i skivan hos dig. Tänkte du upprepa samma citat 90 sidor till här i tråden?

Undrar samma… helvete vad tjötigt.
Citera
2026-09-12, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaMaria
Intervju med Edin i Allas. Han har gått ned 30 kilo med hjälp av Sasan. Ser väldigt bra ur nu!
https://www.allas.se/tv/edin-memic-om-gift-vid-forsta-ogonkastet/11600261

Vad söt han blev! Men ska han också räknas till skaran män vid det där bordet som vill inskränka sina kvinnors frihet? Edin, Edin, Edin....Tänk om han varit man nog att ta avstånd!
Citera
2026-09-12, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
För mig personligen så vill jag t.ex. inte att min partner har manliga vänner hon umgås med på tu man hand.
Jag vill inte att hon går ut på nattklubbar.
Jag vill inte att hon klär sig för utmanande.
Jag vill inte att hon åker på "tjejresor"(vilket i princip är en ursäkt för att fläka ut sig för män i något annat land).

Jag tar bort alla moment där det kan uppstå dåliga situationer och då behöver jag aldrig tänka på det.

Att hålla på och oroa sig över sitt förhållande är ett sådant extremt slöseri på tid.

Wow.
Du är en incel.så sjuka saker atr säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in