2026-09-11, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Fortsätt du att tro det.
Vad exakt ska jag fortsätta att tro?
Citera
2026-09-11, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Det var ju det jag skrev! Du påstod ju att om man är kär och galen så är väl allt bra.
Vi pratar förbi varandra tror jag.
Jag tror att båda ville hålla ihop äktenskapet. Det var säkert en väldigt lycklig tid när de fick sin förste son. Och att de trodde att ett nytt litet liv skulle återuppväcka den tiden kanske.
Men att de fick ytterligare ett barn tydde ju på att de båda ville leva ihop. Inget förhållande är perfekt. Men på det stora, hela var de nog nöjda med varandra. Det är den uppfattning jag fått.
Inte så att jag följt deras Insta men nån intervju här och där i kvällspressen.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-11 kl. 23:43.
Citera
2026-09-11, 23:42
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Vi pratar förbi varandra tror jag.
Jag tror att båda ville hålla ihop äktenskapet. Det var säkert en väldigt lycklig tid när de fick sin förste son. Och att de trodde att ett nytt litet liv skulle återuppväcka den tiden kanske.
Men att de fick ytterligare ett barn tydde ju på att de båda ville leva ihop. Inget förhållande är perfekt. Men på det stora, hela var de nog nöjda med varandra.

Nej, Jag svarade på exakt det du skrev.
Citera
2026-09-11, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissGanesh
Ok, jag frågar då. Stämmer det att hans grannar frågade om han ville komma på swingersfest och undrade om han var välutrustad? Och att Måns svarade att han nöjd med hur han är utrustad och kanske tittar förbi?
Alltså, hur barnsligt är det inte att skryta om sin penisstorlek!? I en bok! Så jävla pubertalt. (Han är ingen som besitter ett storkukslugn enligt mig iaf)

Är det grannar vid vineriet utanför Kyrkheddinge utanför Staffanstorp utanför Lund? I så fall borde det inte vara svårt att ta reda på vilka det kan ha varit, för där bor nog ett ensiffrigt antal personer som kan kallas grannar.
Citera
2026-09-11, 23:45
Medlem
Citat:
Poppis bok.

Många som vill läsa några godbitar, få som vill köpa boken, är min analys.

Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det är inte illa, 41 stycken i lilla Lund! Hur många blir det i procent….få se…41 på en befolkning på 100.000…det blir väl ca 0.041%. Det är faktiskt imponerande, undrar om dom någonsin har haft en liknande kö?!

Det har de, jag har själv stått i en kö på över hundra. I Lund läser folk nämligen böcker, jag förstår att det kan upplevas som ovant på andra håll i landet.
Citera
2026-09-11, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Nej, Jag svarade på exakt det du skrev.
Ja men då hade jag väl rätt.
När jag tror att du mest tagit del av de två sista åren när det börjat gnissla mellan makarna.
Citera
2026-09-11, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Många som vill läsa några godbitar, få som vill köpa boken, är min analys.

Det har de, jag har själv stått i en kö på över hundra. I Lund läser folk nämligen böcker, jag förstår att det kan upplevas som ovant på andra håll i landet.
Så dyr var MZs biografi inte. Köp en penna för en tjuga så är det gratis frakt.
Annars 35 kr för frakt hem till brevlådan. Men den är visst slut i lager några dar.
Citera
2026-09-11, 23:51
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ja men då hade jag väl rätt.
När jag tror att du mest tagit del av de två sista åren när det börjat gnissla mellan makarna.

Men herregud människa, rätt? Och hur kan du väva in det här påståendet i mitt utförliga svar?
Citera
2026-09-11, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
279 sidor enligt bibliotekskataloger. Om nu rätt ska vara rätt.

Ah, jag gick bara på vad Schunneson sa.
Citera
2026-09-12, 00:20
Medlem
SugaredThoughtss avatar
TV4 gör visst narr av honom. Antar att han måste ha brutit mot värdegrunden.
Citera
2026-09-12, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Jag förstår att du först hörde talas om MZ i mars förra året, så din kunskap är väldigt ytlig... men jag vågar slå vad om att inbjudan du nämnde var från en tid då MZ inte ens kände CJ.
Ja, du har självklart rätt. 2013/2014 var det, så vem flickvännen (som eventuellt var mest sur på att han skulle gå utan henne) vet vi vem det var.
Citera
2026-09-12, 00:53
Medlem
Nu finns "Måns Zelmerlöw frias från bidragsbrott" ute på Prime Crime.

Om ni lyssnar - betänk för en endaste gång att han faktiskt är en människa. 🤍
Senast redigerad av Lazydell 2026-09-12 kl. 01:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in