2026-09-11, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
OK, så ditt försvar mot hans otrohet är alltså att det VERKAR som att CJ varit otrogen med och att swingers reklam får man på SMS som all annan reklam.
Jag skrev att jag inte kunde uttala mig eftersom jag inte läst källan.
Nu tycker jag mig förstå att det var hans grannar som skämtade med honom. Och han svarade i samma skämtsamma ton.
EDIT: Vad det gäller parets vänsterprasslande så får det stå för dem. Men de hade nog sina randiga skäl båda isåfall.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-11 kl. 22:43.
Citera
2026-09-11, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissGanesh
Ok, jag frågar då. Stämmer det att hans grannar frågade om han ville komma på swingersfest och undrade om han var välutrustad? Och att Måns svarade att han nöjd med hur han är utrustad och kanske tittar förbi?
Alltså, hur barnsligt är det inte att skryta om sin penisstorlek!? I en bok! Så jävla pubertalt. (Han är ingen som besitter ett storkukslugn enligt mig iaf)
Hm, ville du verkligen veta eller ville du bara var ytterligare en anonym i ledet som tar chansen att få kasta lite skit?
Men ja, bägge frågorna stämmer. Liksom att han svarade att han var nöjd (tydligen ytterligare en sak som man/han inte får vara).

I ett senare passage i boken berättar han om när han träffade Ciaras ex första gången. Exet var över 2 m lång och hade så stora händer att Måns händer bara försvann när de hälsade. Ciara brukade förtjust berätta att det minsann inte var den enda lemmen som expojkvännen hade i dubbel storlek.

Hur kan denna totala ärlighet ens påminna om ett litet sandkorn av skryt?
Citera
2026-09-11, 22:58
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jag skrev att jag inte kunde uttala mig eftersom jag inte läst källan.
Nu tycker jag mig förstå att det var hans grannar som skämtade med honom. Och han svarade i samma skämtsamma ton.
EDIT: Vad det gäller parets vänsterprasslande så får det stå för dem. Men de hade nog sina randiga skäl båda isåfall.

Du uttalar ju dig hela tiden om hennes otrohet som inte finns dokumenterad någonstans!
Citera
2026-09-11, 23:00
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ja för någon väldigt svartsjuk är varje kvinna ett hot.
Ett hot som ska frysas ut på middagar så att de finner det bäst att gå hem.
Du är ju inte kvinna så du har väl inte råkat ut för det här beteendet från gifta kvinnor som ser dig som ett hot enbart pga att du råkar vara ensam singel på middagen.

Tro fan att hon är svartsjuk med den erfarenheten hon har av det förhållandet, vem hade inte varit det?
Citera
2026-09-11, 23:02
Medlem
Citat:
Du uttalar ju dig hela tiden om hennes otrohet som inte finns dokumenterad någonstans!
Jo, den finns dokumenterad "någonstans".
Citera
2026-09-11, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Om man lever i ett sånt förhållande så är det väl ganska korkat att vara otrogen minst två gånger och dessutom ta emot inbjudningar via SMS till svingersfester så den svartsjuka frun ser det?

Jag förstår att du först hörde talas om MZ i mars förra året, så din kunskap är väldigt ytlig... men jag vågar slå vad om att inbjudan du nämnde var från en tid då MZ inte ens kände CJ.
Citera
2026-09-11, 23:05
Medlem
Citat:
Tro fan att hon är svartsjuk med den erfarenheten hon har av det förhållandet, vem hade inte varit det?
Men du vet inget om deras 9 år tillsammans. De tycks ha haft många lyckliga år.
Det var de 2 sista åren det började gå snett. Och det är bara om dem du hört en del om.
Citera
2026-09-11, 23:06
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Men du vet inget om deras 9 år tillsammans. De tycks ha haft många lyckliga år.
Det var de 2 sista åren det började gå snett. Och det är bara om dem du hört.
Det vet inte du heller! Så det argumentet håller inte.
Citera
2026-09-11, 23:09
Medlem
Citat:
Nej det gör jag inte. Men det verkar som det varit frid och fröjd för det mesta.
Annars hade väl inte CJ skaffat två barn tillsammans med MZ om det inte varit frid o fröjd i deras förhållande. Det gör man inte.
Citera
2026-09-11, 23:10
Medlem
Citat:

MZ sade själv under rättegången att han har försökt rädda äktenskapet i fem år ... man kan dra slutsatsen att problemen började under coronatiden.
Citera
2026-09-11, 23:11
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
MZ sade själv under rättegången att han har försökt rädda äktenskapet i fem år ... man kan dra slutsatsen att problemen började under coronatiden.

Ja, han sa väldigt mycket under rättegången...
Citera
2026-09-11, 23:13
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Nej det gör jag inte. Men det verkar som det varit frid och fröjd för det mesta.
Annars hade väl inte CJ skaffat två barn tillsammans med MZ om det inte varit frid o fröjd i deras förhållande. Det gör man inte.

Det gör man väl ändå om man är kär och galen trots allt och hoppas på det bästa, som ett exempel. Du kan inte säga vad hon tänkte så det argumentet håller inte heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in