Citat:
Ursprungligen postat av
Katciu88
I den där videon blir 20åringar intervjuade. Jag kan hålla med om att Urbans resonemang stämmer bättre för 12-25 åringar, dvs i den gruppen där relationer börjar och tar slut snabbt och det är mkt kåthet överlag.
Men för trötta 40åringar med småbarn, som är i långvariga relationer, så är man långt förbi det där, och man uppskattar andra människor mer för deras personlighet.
Sen tror jag väl att ja, mina manliga kompisar skulle nog kunna säga ja till att ligga. Men det är för att män generellt ligger med vad som helst när som helst. Ingen av dem skulle vilja ha något seriöst långsiktigt med mig. Jag tror nog också, eftersom dom alla känner min partner och träffat honom många gånger, förmodligen ändå skulle hålla tillbaka sina djuriska drifter pga respekt. Och framförallt har jag själv 0 intresse att ligga med någon av dem.
Det där tror jag inte är sant av den enkla anledningen att snygga män med utstrålning som är kända för att ligga runt (tar vem som helst) också får napp hela tiden.
Sen är det möjligt att de slår i varenda brud att just hon är speciell, men alla vet hans track record. Det är samma bland lesbiska.
Det finns de av oss som är kräsna och har beundrare och de av oss som ligger runt som skållade råttor, är kända för det, och ändå får nya tjejer jämt - trots rykte om att vara ett Svin.
Sorry men Urban är bara inte Brad Pitt, oavsett vad han gör.
Men om han inte vore ytlig och kunde tänka sig en liknande tjej hade han absolut hittat någon.
Har fortfarande inte sett programmet men han är ju på nyheterna konstant... Jag vet ingenting om årets säsong förutom att en taliban light vid namn Urban har mer plats i media än Riksdagsvalet.