2026-09-09, 14:53
Medlem
Kände mig lite kreativ här om dagen så gjorde som vissa andra i tråden och snickrade ihop en edit på Benjos möte med Mr Big.

Vad tycker ni? Kom ihåg att ha Ljud på!

https://www.youtube.com/watch?v=b7VtivNuzLg
Citera
2026-09-09, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Kanske är det jag som inte fattar för jag är inte bodybuilder. Men kyckling, broccoli och ris är ett meme? Det är vad man säger när man menar att man äter rent, inte att man bokstavligen bara äter de tre sakerna. Benjoo tar varje inspirerande citat och motto så bokstavligt att han på riktigt försöker leva på bara kyckling och ris. Han missar att det är ett talesätt. Visst blir det mycket kyckling och ris i praktiken. Det är inte samma sak som att det är det enda som får finnas på tallriken om man är en "bodybuilder" som Benjoo.

Kyckling ris brococli var en stapel förr när man inte visste bättre. Enda anledningen är att för att det är lättsmält och fettsnålt. Broccoli är också en av de mest fylliga grönsakerna. Det är allt.

Ingen seriös bodybuilder som har koll äter så längre. Det är onödigt tråkigt.
Citera
2026-09-09, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uThermal
Kände mig lite kreativ här om dagen så gjorde som vissa andra i tråden och snickrade ihop en edit på Benjos möte med Mr Big.

Du satte videon att vara avsedd för barn, så går ej att kommentera på den. Ska se den sen, ska ta min tid o lägga en kommentar med då :d

Annars fan va bra det går för bob faktiskt, #14 ambition fick mer visningar än alla andra tom mer än dokumentären. Sen marbella videon slog den. Och nu gym montage i förhållande till hur länge den legat uppe slår också marbella i visningar.

Drömmen att ligga över benjoo i views kanske e nära
Citera
2026-09-09, 15:41
Medlem
Citat:
Du satte videon att vara avsedd för barn, så går ej att kommentera på den. Ska se den sen, ska ta min tid o lägga en kommentar med då :d

Annars fan va bra det går för bob faktiskt, #14 ambition fick mer visningar än alla andra tom mer än dokumentären. Sen marbella videon slog den. Och nu gym montage i förhållande till hur länge den legat uppe slår också marbella i visningar.

Drömmen att ligga över benjoo i views kanske e nära

En liten nitpick, jag älskade idén med utegym montaget. Du skulle ha blandat benjoo och den andra snubben lite mer så att det flöt ihop bättre. Nu va de flera klipp på den andra snubben, sen ett klipp på benjoo, sen flera klipp på den andra. Varannan hade nog vart nice. Sen finns det äldre benjoo videos där han tränar ute som du kunde ha tagit med.

Fortsätt kötta dock! De blir bara bättre och bättre.
Citera
2026-09-09, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFreeFoot
En liten nitpick, jag älskade idén med utegym montaget. Du skulle ha blandat benjoo och den andra snubben lite mer så att det flöt ihop bättre. Nu va de flera klipp på den andra snubben, sen ett klipp på benjoo, sen flera klipp på den andra. Varannan hade nog vart nice. Sen finns det äldre benjoo videos där han tränar ute som du kunde ha tagit med.

Fortsätt kötta dock! De blir bara bättre och bättre.

Ah håller med, tanken var att han likna benjoo väldigt mkt med sin stil osv, att det vore kul o liksom slänga in han där lite obemärkt och utan att klargöra något, men balansen mellan honom o benjoo var lite för skev att det var mer av norska killen. Tycker alltid jag ser sånt så jävla tydligt efter ja publiserat.

Kan också säga att jag e helt lost i vad som blir populärt och får views och inte, har hänt flera gånger ja tror denna slår igenom och så får den klart mindre visningar än genomsnitt, eller omvänt. Tex marbella videon trodde den var lite för lång och repetitiv, men tänkte aja fuck it det får blir så, men det är nu den med mest views.
Citera
2026-09-09, 19:02
Medlem
Finns det inga gym i Spanien? Eller är lillen för snål för det kanske?! Inga Da Nang priser där direkt!
Fast egentligen, Benjo kör inte hårt på gymmet vilket fall, så kanske enklaste vägen är att hänga i stolpar ändå!
Citera
2026-09-09, 23:15
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
åh herregud vad cringe slutet var fyfan, blev ju nästan illamående :S förhelvete benjoo, nästan 3 min av ett fake samtal med sig själv från framtiden där han är familjefar rik och lyckat lol
Haha jävlar! Skjuter mig själv så cringe han var! Det tragiska är ju att han tror på det på riktigt..
Citat:

Detta måste ju vara ett av Flashbacks sju underverk!!!
Citera
2026-09-09, 23:28
Avstängd
Citat:

Jävligt rolig, bra jobbat!
Citera
2026-09-10, 05:22
Medlem
Citat:

Hahaha denna va riktigt sjuk asså! Hahaha
Citera
2026-09-10, 08:45
Medlem
Hahaha. Sjukt rolig.
Citat:

Citera
2026-09-10, 15:33
Medlem
har haft fel varje gång jag förutspått detta, men nu tror jag fan det blir en banger Benjoo släpper idag, typ i kvalité med videon när han kom till Spanien och körde vilse i bussen med chatgpt och klagade på lägenheten.

Tror det blir "allting är skit men nu börjar jag på 0 igen" med försök på en positiv twist på slutet, eller bara rent allt är elände. Eller att allting är skitbra igen och nu går det bra, helt omöjligt o veta med Benjoo lol. Men iaf ingen whiteboard piss video eller tråkig vlog. Kanske tom prat om bob, outa Måns, vem vet?

.. Hoppas ej jag har fel som vanligt !
Citera
2026-09-10, 16:21
Medlem
Citat:
har haft fel varje gång jag förutspått detta, men nu tror jag fan det blir en banger Benjoo släpper idag, typ i kvalité med videon när han kom till Spanien och körde vilse i bussen med chatgpt och klagade på lägenheten.

Tror det blir "allting är skit men nu börjar jag på 0 igen" med försök på en positiv twist på slutet, eller bara rent allt är elände. Eller att allting är skitbra igen och nu går det bra, helt omöjligt o veta med Benjoo lol. Men iaf ingen whiteboard piss video eller tråkig vlog. Kanske tom prat om bob, outa Måns, vem vet?

.. Hoppas ej jag har fel som vanligt !

Stämmer bra , finns en video uppe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in