Citat:
Ursprungligen postat av
DrFreeFoot
En liten nitpick, jag älskade idén med utegym montaget. Du skulle ha blandat benjoo och den andra snubben lite mer så att det flöt ihop bättre. Nu va de flera klipp på den andra snubben, sen ett klipp på benjoo, sen flera klipp på den andra. Varannan hade nog vart nice. Sen finns det äldre benjoo videos där han tränar ute som du kunde ha tagit med.
Fortsätt kötta dock! De blir bara bättre och bättre.
Ah håller med, tanken var att han likna benjoo väldigt mkt med sin stil osv, att det vore kul o liksom slänga in han där lite obemärkt och utan att klargöra något, men balansen mellan honom o benjoo var lite för skev att det var mer av norska killen. Tycker alltid jag ser sånt så jävla tydligt efter ja publiserat.
Kan också säga att jag e helt lost i vad som blir populärt och får views och inte, har hänt flera gånger ja tror denna slår igenom och så får den klart mindre visningar än genomsnitt, eller omvänt. Tex marbella videon trodde den var lite för lång och repetitiv, men tänkte aja fuck it det får blir så, men det är nu den med mest views.