2026-09-08, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Tack :]

Men börjar bli orolig att vi förlorat den manliga auran från bob kanalen, många videos sen jag såg honom! :s

Han gjorde en kommentar på senaste Benjoo videon, men den försvann. Blev han blockad eller raderar Benjoo kommentarer ?
Citera
2026-09-09, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestTraps
Han gjorde en kommentar på senaste Benjoo videon, men den försvann. Blev han blockad eller raderar Benjoo kommentarer ?
Vad skrev han?
Citera
2026-09-09, 02:18
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Det är citat av Benjoo, ska nog vara intern humor ^^

meeen:

https://youtu.be/ArMLq9a18LI

ny bob pågång!

Har inte Benjoo otroligt dålig teknik i gymmet? Skrattar gott när han sitter och studsar fram och tillbaka på sitsen i gymmet medan Mr Big försöker rätta honom. Visserligen verkar hans kortväxthet komma i vägen där.

Till nästa montage kan du ta med när han tränar med nån amerikan och gör front raises fullständigt galet (16:58):

https://www.youtube.com/watch?v=rXIrwkumQ2c
Citera
2026-09-09, 07:32
Medlem
Bara jag som tycker det ser ut som han tappat extremt mycket muskler? Kan det va för att han tar mindre anabola och därför tappar alla hans onaturliga gains? Han ser mindre ut för varje video som går.
Citera
2026-09-09, 09:57
Medlem
Han har fan rökt på hela tiden?

https://youtu.be/IJVu0vcmuqg?t=127

tar man bara någon random video i mängden, speciellt när han är hemma har han oftast med att han röker, kan fan endast vara Benjoo som på allvar menar att han inte är en rökare och ändå röka så ofta.

Han röker väl säkert även i Spanien, och gör han det inte än, så kommer han att göra det så småningom.

EDIT:

åh herregud vad cringe slutet var fyfan, blev ju nästan illamående :S förhelvete benjoo, nästan 3 min av ett fake samtal med sig själv från framtiden där han är familjefar rik och lyckat lol
Senast redigerad av Mingydarkjew 2026-09-09 kl. 10:22.
Citera
2026-09-09, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamtlanningen
Bara jag som tycker det ser ut som han tappat extremt mycket muskler? Kan det va för att han tar mindre anabola och därför tappar alla hans onaturliga gains? Han ser mindre ut för varje video som går.

Skrev det en annan gång. Anabola är additivt, inte multiplikativt, så gainsen från anabola lägger sig på de gainsen du får "naturligt" och genom träning. Det är därför det finns studier där folk sitter på soffan och trycker och ändå får massa muskler.

Problemet med Benjoo är att han inte kan träna så han får inte särskilt mycket stimulans "naturligt". Det är därför han krymper så mycket när han slutar.
Citera
2026-09-09, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incognitougglan
Vad skrev han?

Något om att han att gilla Benjoos pod idé(ironisk) sen hans vanliga touch på skrivsättet
Citera
2026-09-09, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestTraps
Något om att han att gilla Benjoos pod idé(ironisk) sen hans vanliga touch på skrivsättet

Tror ej Benjoo fattar hur mkt han tappar på att banna såna som "den manliga auran."

många, jag en av de; gick in på benjoos videos bara för att läsa kommentarerna, men tar han bort de roliga kommentarerna är det fan ej lönt att titta.

Nu tittar jag såklart för bob content osv, men fortfarande är kommentarerna oftast roligare än videon, så misstänker det snart blir "städning" på kanalen igen.
Citera
2026-09-09, 11:40
Medlem
Citat:
Tror ej Benjoo fattar hur mkt han tappar på att banna såna som "den manliga auran."

många, jag en av de; gick in på benjoos videos bara för att läsa kommentarerna, men tar han bort de roliga kommentarerna är det fan ej lönt att titta.

Nu tittar jag såklart för bob content osv, men fortfarande är kommentarerna oftast roligare än videon, så misstänker det snart blir "städning" på kanalen igen.

Bennys vanliga cykel av självsabotage bara. Tittarsiffrorna peakar, då e det dags att döda algoritmen igen så han kan hålla sig på stadiga 800-900 visningar per whiteboard video och ris o kyckling video
Citera
2026-09-09, 11:47
Medlem
Är det inte smått humoristiskt att Benny hade sin bästa fysik och tränade som hårdast när han var nybörjare och natty. Sen har hans fysik och intensitet i gymmet bara dalat i takt med att han sprutat sig själv i rumpan med högre och högre doser av källar-kemikalier.

Helt sjukt att han inte kan se detta själv.
I hans hjärna har han sin bästa fysik någonsin, bästa diciplinen. Smartaste träningsupplägget, bästa kosten. Hälsosam mängd källar-kemikalier. Han e helt on point! ”Trimmad o optimerad på bola o peptider” hahahahha
Citera
2026-09-09, 12:18
Medlem
Var är du Zeb? Det är dags att spill the beans om Benjoo vi vill veta allt smaskigt!
Citera
2026-09-09, 13:54
Medlem
Kanske är det jag som inte fattar för jag är inte bodybuilder. Men kyckling, broccoli och ris är ett meme? Det är vad man säger när man menar att man äter rent, inte att man bokstavligen bara äter de tre sakerna. Benjoo tar varje inspirerande citat och motto så bokstavligt att han på riktigt försöker leva på bara kyckling och ris. Han missar att det är ett talesätt. Visst blir det mycket kyckling och ris i praktiken. Det är inte samma sak som att det är det enda som får finnas på tallriken om man är en "bodybuilder" som Benjoo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in