Din läsförståelse och ditt minne är tydligen verkligen mycket begränsade? Jag citerade det idag, något som först idag publicerades i Expressen ur hans bok. Det hade ingenting med arrangörerna att göra:
https://www.expressen.se/noje/sprickan-mellan-mans-zelmerlow-och-bandet/
Men som förväntat, eftersom du inte kommer någonvart här, byter du fokus och kastar dig redan igen över ett annat ämne, återigen passfrågan, och går för det ändamålet mer än ett år tillbaka i den här tråden... Herregud, vad du är desperat...
Och med tanke på vad som nu har kommit fram… Att Ciara till exempel ska ha provocerat fram ett ”våldsbrott”, själv sprungit in i ryggen på honom och anmält det till polisen. Att Ciara uppenbarligen har placerat ut kokain, lagt det öppet på nattduksbordet, sedan helt lugnt flugit till England och nästa dag skickat ett löjligt sms till honom om det? Att hon medvetet lämnar felaktiga uppgifter i ett sms och ljuger inför domstolen om var drogen hittades? Att hon överraskar MZ tillsammans med vänner på soffan hemma för att ta barnen ifrån honom, och ljuger om det inför hela världen. Till exempel att hon skulle ha varit hemlös och tvingats sova på främmande soffor, trots att väninnan redan samma dag ställde sitt hus till hennes förfogande. Att hon utnyttjade Läckbergs inflytande för att ytterligare sprida sina påståenden om att han skulle vara så farlig på internet, trots att hon själv kort innan, direkt efter det påstådda våldsbrottet och trots drogerna, inte hade några problem med att flyga ensam till England och lämna barnen hos honom? Och så mycket, mycket mer...
Vet du, med tanke på hur hon betedde sig där, skulle jag också ha undanhållit passet om hon hela tiden hade agerat så impulsivt och uteslutande efter sin egen vilja, utan att ens ägna en tanke åt barnen som hon ville rycka bort från deras vanliga miljö, deras skola, vänner och fritidsaktiviteter. För det var uppenbart att hon skulle ha flytt med barnen redan nästa dag, trots att de gick i skolan och så vidare, och kanske till och med hindrat honom från att ha kontakt med dem. Precis som han skulle jag ha väntat på domstolsbeslutet tills allt var juridiskt klarlagt.