2026-09-05, 15:46
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
som att vara nakna tillsammans och berätta om sina sexuella erfarenheter medan de skickade runt en trädildo.

Är det där någon homoerotisk grej? För det låter verkligen som det.

Tänk er Urban och de andra som kallade honom för "broder" och "far" under bröllopet stå och göra detta tillsammans...

Låter ju helt sinnessjukt.
Citera
2026-09-05, 16:32
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03

Tänk er Urban och de andra som kallade honom för "broder" och "far" under bröllopet stå och göra detta tillsammans...

Max kanske också vill vara med.

Han är en märklig typ.
Citera
2026-09-05, 16:38
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03

Precis. Är det någon som ska vara orolig för otrohet, så är det hon, Olivia.
Så som folk idag vänstrar med samma kön hit och dit.
Om inte hon ska få ha manliga vänner, ska han fan inte få ha sina manliga vänner där de skickar dildos mellan sig.
Citera
2026-09-05, 16:45
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Är Urban bara med för att få mer reklam, som andra influenserswannabe personer vi sett i detta program och Love is blind mfl?

Samtidigt undrar jag vad för typ av män som tittar på Urbans icke existerande axlar och spretiga ansiktsbehåring och tänker ”han vill jag bli likadan som”….

En man som har honom som förebild är nog väldigt jagsvag...
Citera
2026-09-05, 16:48
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThereGoesRabbit
Och - to be fair - vi har varit singlar samtidigt i nära 10 år - om vi hade velat bli romantiskt involverade så har vi verkligen haft vår chans redan 😂

Det är exakt detta man inte fattar!! Hur blir Urban svartsjuk på någon hon haft ca 15 år på sig att hoppa i säng med utan något har hänt?
Citera
2026-09-05, 16:48
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaskent300
Är det någon här i tråden som vill diskutera något annat än Urban?

Det börjar bli tröttsamt att 99% av alla inlägg handlar om honom och hans uttalande. Hallå, det finns faktiskt en hel del andra deltagare att diskutera.

Börjar du så hakar vi gärna på
Citera
2026-09-05, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaskent300
Är det någon här i tråden som vill diskutera något annat än Urban?

Det börjar bli tröttsamt att 99% av alla inlägg handlar om honom och hans uttalande. Hallå, det finns faktiskt en hel del andra deltagare att diskutera.

Många härinne verkar besatta av honom.
Senast redigerad av gscoIkljyikdvkhfdI 2026-09-05 kl. 22:50.
Citera
2026-09-06, 01:00
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roadwornandweary
Jag håller med alla angående Urban... HEMSK. MEN Olivia då? Jag tycker man förminskar henne som person, som att hon inte är kapabel att säga ifrån och ha egna åsikter. Hon verkar vara helt ryggradslös, åsiktslös och bara VILL ha någon som säger åt henne vad hon ska tycka och tänka. Är det onskefullt? Nej. Men hon är inte heller oskyldig i sin egen situation, som hon själv dessutom verkar väldigt nöjd med.

Mm jag har funderat över Olivia. Jag får dåliga vibbar av henne. Hon är väldigt konstlad i sitt sätt. Många i tråden delar med sig av observationer av att Urban har massa inövade gester, gör illuminatitecken med händerna osv. Olivia har ju för det mesta nånting för sig med ansiktet. Som att hon övat framför en spegel att "i just den här vinkeln och om jag spänner kinderna och kisar lite lätt, drar bak axlarna och är jätterak i ryggen. Så ser jag bra ut".

Jag tror Olivia har dålig självkänsla och stora komplex för sitt utseende. Istället för att jobba på sig själv och hitta sig själv så går hon all in på att vara Urbans kvinnliga side kick. Kosta vad det kosta vill.
Citera
2026-09-06, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Mm jag har funderat över Olivia. Jag får dåliga vibbar av henne. Hon är väldigt konstlad i sitt sätt. Många i tråden delar med sig av observationer av att Urban har massa inövade gester, gör illuminatitecken med händerna osv. Olivia har ju för det mesta nånting för sig med ansiktet. Som att hon övat framför en spegel att "i just den här vinkeln och om jag spänner kinderna och kisar lite lätt, drar bak axlarna och är jätterak i ryggen. Så ser jag bra ut".

Jag tror Olivia har dålig självkänsla och stora komplex för sitt utseende. Istället för att jobba på sig själv och hitta sig själv så går hon all in på att vara Urbans kvinnliga side kick. Kosta vad det kosta vill.

Ja, jag har oxå märkt det. Poserar och putar med läpparna… och det där bimbo-blonderade håret, hallå 1998?! Synd för hon ser ju jättebra ut och skulle kunna slappna av.
Citera
2026-09-06, 03:16
Medlem
Gud... Vidrigt avsnitt.

Max & Belinda - nassevarning

Urban & Olivia - 🤮

Sasan & Helena - att hon inte bara drar...

Sara & Gabriel - så fina!

Yasmin & Felix - underbara!

Julia & Edin - bleka men OK
Citera
2026-09-06, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Det är exakt detta man inte fattar!! Hur blir Urban svartsjuk på någon hon haft ca 15 år på sig att hoppa i säng med utan något har hänt?
kanske inte är just att hoppa i säng som är problemet. hon kanske vänder sig till sin manliga vän för uppmärksamhet tex. det hade jag varit ett jätte problem om min partner vänt sig till personer av det andra könet för att söka uppmärksamhet som de borde få av mig.
Citera
2026-09-06, 08:10
Medlem
MisterLaPages avatar
Hammarhajen, denne självgode pösmunk. Jag kan på ett sätt begripa att små män måste blåsa upp sig så att dom nästan spricker, annars försvinner dom i den allmänna konkursen. Men vilket jävla ägg.

Och den här stackars tjejen som så förtvivlat vill vara en av grabbarna. Någon borde ha berättat för henne att en sån sak inte är möjlig. Det här är bara tragiskt.

SVT i sin prydno. Vilken smörja. Och allt på skattebetalarnas bekostnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in